Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: ( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???  (gelezen 3579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mvdkant

  • Gast
( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???
« Gepost op: juni 30, 2011, 12:57:26 am »

zit eens te kijken op de website van deze camping. waarschijnlijk willen we hier een paar dagen naar toe gaan, maar .....

is er op de camping ook nog wat te doen voor kinderen. op de website van Campingplatz Baederblick kom ik er n.l. niet achter en met de foto's al even min :X
ook is deze camping niet bekend bij de campinggids (acsi) 2010

ik doel dan bijvoorbeeld op een amimatieprogramma, speeltuin, zwembad en dergelijke.
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???
« Reactie #1 Gepost op: juni 30, 2011, 02:26:01 am »

Wij zijn er vorig jaar geweest (met de honden) er is een speeltuin, niet heel groot maar wel voldoende.
Het ligt aan het water en je kunt er ook kano's huren. Er zit wel een fietspad tussen de camping en het water.
En je bent zo in het bos, wat voor ons met de honden natuurlijk een belangrijk punt was.
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re:( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???
« Reactie #2 Gepost op: augustus 17, 2011, 01:02:15 pm »

en dan heb je meteen het nadeel: Honden..... Niet dat ik een hondenhater ben, maar wij stonden dit jaar op een 'strontveld' (afhankelijk van de campinggasten, en toezicht door de beheerder natuurlijk....sommiggen hadden netjes zakjes, maar spelen in het bos was niet te doen.....
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???
« Reactie #3 Gepost op: augustus 17, 2011, 06:51:09 pm »

jammer, jammer, als hondenbezitter ben je moreel verplicht om de ontlasting van je hond op te ruimen, als je je hond uitlaat op plekken waar ook kinderen (kunnen) spelen.
Zeker op de camping is dit het geval. Meeste campings stellen dan ook stricte voorwaarden aan het meenemen van huisdieren.
De meeste kampeerders zullen dit beamen, maar het is jammer dat enkelen, het kunnen verpesten voor velen
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: ( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???
« Reactie #4 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:44:27 pm »

Bij een camping waar het blijkbaar  gebruikelijk was om je hond maar lekker los te laten lopen heeft er eentje gedacht zijn behoefte tot twee keer bij onze tent te moeten doen. Bah.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???
« Reactie #5 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:55:55 pm »

Gaat het hier nu nog over campingplatz Baerderblick of over campings met honden over het algemeen?
Gelogd

muis

  • Gast
Re:( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???
« Reactie #6 Gepost op: augustus 18, 2011, 12:28:09 am »

 :J graag terug naar het onderwerp en je mag natuurlijk een topic openen over honden wel of niet op de camping in "vragen algemeen"
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???
« Reactie #7 Gepost op: augustus 18, 2011, 10:18:14 pm »

ik wou al zeggen , wij houden van wandelen, en het bos is geen kinderspeelplaats, op de camping staan ze vast , en niet los, en er zijn daar geen poepveldjes of zo.

dus niet meteen zo negatief.

de camping is leuk en gezellig, en ze zijn druk bezig met invensteren in de camping.
en dat zeg ik niet omdat ik toevallig familie ben.

het is een leuke camping, met fietspaden en veel wandelroutes, en niet van die simpele, maar echte" ik ben moe na zo'n dag wandelen" routes

dus, ik zeg doen.
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re:( sponsor ) Campingplatz Baederblick, is dit wat ???
« Reactie #8 Gepost op: augustus 19, 2011, 09:22:00 am »

Bij deze mijn excuses.
Wij stonden dit jaar op een camping waar het bos direct naast de camping enorm vervuild met hondenpoep was, en het recreatieteam deed daar de bosspellen met de kinderen.... We hebben daar ook wat van gezegd, en de keer daarop moesten we een eind lopen maar hadden we een schoon bos. Het liefst heb ik gewoon een hondenvrije camping, er hoeven maar een paar mensen minder sociaal te zijn en je zit in de lucht van.....

Ik hoop dat jullie daar minder last van hebben (over het algemeen zijn campings in Duitsland netter is mijn idee, en volgend jaar gaan wij wellicht richting eiffel)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal