Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Afhalen tent van vouwwagenbak  (gelezen 2411 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luckysmurf

  • Gast
Afhalen tent van vouwwagenbak
« Gepost op: augustus 07, 2012, 09:48:03 pm »

Goedenavond,

Afgelopen vakantie hebben ze een winkelhaak in het horgordijn van de tent gesneden in een poging wat te stelen. Dat is gelukkig niet gelukt, maar het de hor is wel stuk en moet vervangen worden. Het bedrijf waar ik dat kan laten doen wil de tent wel van de vouwwagenbak demonteren en monteren, maar daar wordt uiteraard geld voor gerekend.

Nu vroeg ik me af of het lastig is dit zelf te doen. We hebben een Jamet Louisiana uit 1997. Heeft iemand hier ervaring mee?

Dank jullie wel alvast voor de hulp!
Gelogd

Luckysmurf

  • Gast
Re: Afhalen tent van vouwwagenbak
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2012, 09:35:51 pm »

Dag allemaal,

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat het gaat om het eraf halen van de wagentent van onze Jamet Louisiana. Is diot lastig om te doen?
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Afhalen tent van vouwwagenbak
« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2012, 09:56:11 pm »

Volgens mij niet, als je tent opgevouwen ligt voor het inklappen, zie je een aantal geknoopte lussen, als je deze los haalt, kan je zo het tent doek (nog opgevouwen) van het frame aftillen.

en met het weer monteren, zorg dat je doek juist is opgevouwen (voor en achterzijde ff in de gaten houden) op het frame leggen, en vervolgens weer vast knopen.

succes!
Gelogd

Pila79

  • Gast
Re: Afhalen tent van vouwwagenbak
« Reactie #3 Gepost op: augustus 12, 2012, 08:44:07 pm »

Wij hebben t afgelopen voorjaar m eraf gehaald en is echt appeltje eitje. Zoals hierboven beschreven, het zijn 6 (of toch 4  :? ) lusjes die je ff los moet maken en dan wip je m zo er af!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal