Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: lekkende zijtent Jametic  (gelezen 2672 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
lekkende zijtent Jametic
« Gepost op: augustus 19, 2012, 07:57:31 am »

Ik weet dat er meer over is geschreven, maar kon het niet zo snel weer terug vinden.
afgelopen voorjaar een zijtent gekocht van 1 jaar oud voor de Jametic. Deze vakantie voor het eerst gebruikt. Het aanbouwen is een beetje werk, maar goed te doen. dochter heeft de eerste nacht in de voortent geslapen omdat we best moe waren en al blij waren dat de vw stond.
Lekker veel ruimte ook en dochter is er toch blij mee achteraf. echter bij de eerste regenbui bleek het ernstig te lekken. Het doek en de rits hebben geen druppel doorgelaten. Maar langs de slikranden is het een drama. Anderhalve liter water in 2 uur tijd  opgedweild.gelukkig hadden we het op tijd door en konden de spullen er uit op tijd. Ook tijdens een nacht nog snel een keer een evacuatie.
De slikranden zitten er gewoon dusdanig debiel aangenaaid dat er een gootje ontstaat waarin het water wordt opgevangen. Het water lekt gewoon via de stiksels naar binnen.
Zijn er meer mensen die hier al ervaringen mee hebben en ook oplossingen? Vooralsnog leg ik het probleem overigens neer bij de leverancier, want ik heb nog 1 jaar garantie. Ik heb alleen nog geen reactie gehad van de leverancier op mijn email. zal dus na het weekend maar gaan bellen om een reactie te krijgen. Een paar druppels water had ik me niet zo druk om gemaakt, maar lekken via de naden rondom vind ik gewoon een productiefout en dient opgelost te worden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

villeke

  • Gast
lekkende zijtent Jametic
« Reactie #1 Gepost op: augustus 19, 2012, 08:13:32 am »

Zie het "4 x 4" topic. Moet je ook kunnen vinden onder je eigen berichten/bijdragen want je hebt zelf in dat topic ook gereageerd
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: lekkende zijtent Jametic
« Reactie #2 Gepost op: augustus 19, 2012, 03:58:53 pm »

Zie het "4 x 4" topic. Moet je ook kunnen vinden onder je eigen berichten/bijdragen want je hebt zelf in dat topic ook gereageerd
Ja, inmiddels gevonden. Zoeken en geduld zijn niet bepaald mijn sterkste punten.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

  • Gast
Re: lekkende zijtent Jametic
« Reactie #3 Gepost op: augustus 19, 2012, 11:20:29 pm »

dan sluit ik deze weer ;)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal