Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Texas verleng/tussenstuk stokken  (gelezen 1803 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roosje75

  • Gast
Jamet Texas verleng/tussenstuk stokken
« Gepost op: augustus 07, 2013, 02:47:12 pm »

Wij hebben een Jamet Texas gekocht en deze bevalt goed. Nu zit er ook een verlengstuk voor de voortent bij met 6 stokken (zie foto). Wij hebben het idee dat er stok(ken) missen. Heeft iemand de bouwtekening van het verlengstuk? Of ervaring die ons kan helpen?
Ben benieuwd en alvast dank!

Groeten,
Dennis en Anja
Gelogd

dekker.b

  • Gast
Re: Jamet Texas verleng/tussenstuk stokken
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2013, 12:03:40 am »

hier een linkje met evt tekening enz hoop dat je daar verder mee komt gr


http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=1872.0

Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Kavango game drive
Re: Jamet Texas verleng/tussenstuk stokken
« Reactie #2 Gepost op: augustus 17, 2013, 09:24:18 am »


Ik moet wel diep terug gaan maar volgens mij zat het als volgt bij onze jamet.

Je hebt 3 stokken nodig die op de uitschuifstokken ( van de wagenbak)passen en vervolgens in de kruisjes gaan. Door deze verplaatst eigenlijk het originele frame een stuk naar voren.
Dan heb je 2 verstelbare stokken met aan beide zijde klemmen die het dak ondersteunen. Deze moeten ongeveer op de plek waar de uitschuifstok en verlengstok aan elkaar zitten. Daar moeten ook 2 verticale verstelbare stokken met aan 1 kant een klem en aan de andere kant een grondplaatje.

Je moet als het ware weer een soort portaal maken maar zonder verbindingskruisje.
Het lijkt erop dat je alles wel hebt maar dat het een beetje vreemd door elkaar in elkaar zit op het moment.

Ik kan op de foto echter niet de 3 verlengstukken vinden maar misschien zitten ze er wel tussen. anders zijn die nog wel ergens te koop of te maken. Tussenstuk is ook heel handig om als luifeltje te gebruiken. Deden wij ook vaak op doorreis.

Meer kan ik helaas niet voor je doen. Onze Texas hebben we al een tijdje niet meer.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal