Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: opzetten jamet arizona  (gelezen 3785 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guus van Mill

  • Gast
opzetten jamet arizona
« Gepost op: juni 28, 2014, 09:29:02 pm »

Bij het opzetten van de jamet arizona loop ik tegen het volgende probleem aan: als ik de wagen uitgeklapt heb zijn de slaapplaatsen niet waterpas. De wagen staat natuurlijk wel waterpas. De linker kant blijft hoger dan de rechterkant. Iemand een oplossing?
Gelogd

Dennis Janine

  • Gast
Re: opzetten jamet arizona
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2014, 09:56:53 pm »

Heb ooit gelezen op dit forum,

Met een scheerlijn - ik had deze om een van de banden gedaan en dan met een haring vast zetten.
En dan kan je deze goed naar beneden trekken

Succes,

Dennis
Gelogd

Marinajl

  • Gast
Re: opzetten jamet arizona
« Reactie #2 Gepost op: juni 28, 2014, 11:31:43 pm »

je kunt de banden waaraan de planken/lattenbodems hangen bijstellen. Deze banden lopen over het frame van de wagentent en zitten vast aan de planken/lattenbodems. Hiermee kun je ze "ophijsen"of laten zakken.
Succes!
Gelogd

eptver

  • Gast
Re: opzetten jamet arizona
« Reactie #3 Gepost op: juni 28, 2014, 11:47:48 pm »

Moeten die banden helemaal buiten langs lopen of na de laatste buis recht naar beneden?
Gelogd

Marinajl

  • Gast
Re: opzetten jamet arizona
« Reactie #4 Gepost op: juni 29, 2014, 10:27:56 am »

Ze lopen over alle framestangen heen, onder het tentdoek langs. tot aan de planken. zowel aan de voorzijde als de achterzijde van de wagentent.
Gelogd

eptver

  • Gast
Re: opzetten jamet arizona
« Reactie #5 Gepost op: juni 30, 2014, 08:33:57 pm »


Bij het opzetten van de jamet arizona loop ik tegen het volgende probleem aan: als ik de wagen uitgeklapt heb zijn de slaapplaatsen niet waterpas. De wagen staat natuurlijk wel waterpas. De linker kant blijft hoger dan de rechterkant. Iemand een oplossing?
Ik heb namelijk precies hetzelfde als ik de banden dan ook buiten langs de bedden laat lopen. Dit heb ik niet als ik de banden na het laatste framebuis recht naar beneden laat lopen langs het voeteind en en hoofdeind van de bedden. Buizen van het dat staan ook helemaal naar beneden ingesteld. Til het dus helemaal niet op
Gelogd

eptver

  • Gast
Re: opzetten jamet arizona
« Reactie #6 Gepost op: juni 30, 2014, 08:48:07 pm »

Kijk zojuist naar het opzet filmpje op Jamet.nl . Daar zie ik dat de banden langs het voeten/hoofdeind van de bedden moet lopen.
 
Gelogd

JametArjan

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Jamet Canyon
    • Mijn foto's
Re: opzetten jamet arizona
« Reactie #7 Gepost op: juli 01, 2014, 11:57:25 am »

Onze Jamet heeft die banden ook, maar ik heb het idee dat ze net te kort zijn.
Als alle banden over de frames heen lopen, staan beide kanten iets omhoog. Ik heb ook geen plek gezien om ze te kunnen stellen.
Gelogd

eptver

  • Gast
Re: opzetten jamet arizona
« Reactie #8 Gepost op: juli 01, 2014, 06:18:46 pm »

Onze Jamet heeft die banden ook, maar ik heb het idee dat ze net te kort zijn.
Als alle banden over de frames heen lopen, staan beide kanten iets omhoog. Ik heb ook geen plek gezien om ze te kunnen stellen.

Dit heb ik dus ook. Als je de banden langs hetvoeteneind of hoofdeind van de bedden laat lopen zijn ze wel lang genoeg. Dit is ook op het filmpje te zien.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal