Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: slaapcabine aan jamet louisiana  (gelezen 3560 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Franka

  • Gast
slaapcabine aan jamet louisiana
« Gepost op: juli 09, 2014, 09:19:48 pm »

hallo allemaal! wij hebben pas een jamet louisiana uit 1997 aangeschaft. nu willen wij daarmee op vakantie ( uiteraard   :)  ) en zitten een beetje met de slaaplaats van onze tweeling in de maag. ze zijn 1,5 dus moeten in een campingbedje slapen. dan hebben we nog 2 zoons die in de ondertentjes slapen. ik kwam opeens op het idee om een erker te kopen waar dan de campingbedjes in kunnen staan zodat ze niet in de voortent hoeven, maar dat is nog niet zo makkelijk geloof ik...... heb wel universele gevonden maar past dat dan altijd of moet ik op bepaalde dingen letten ?? lees ook over bevestigen met pezen, maar dat is dan voor een caravan of zit ik dan helemaal mis? kortom HEEELLLLUUUPPP ! het zou super zijn als er iets is wat past ( ps. uitbouwtje voor de keuken zit er aan maar daar gaan geen bedjes paasen ) vast bedankt voor de ractie's !
Gelogd

Wuppie_84

  • Gast
Re: slaapcabine aan jamet louisiana
« Reactie #1 Gepost op: juli 09, 2014, 10:39:14 pm »


Hoi,

Volgens mij is jullie klapper een dubbelklapper. Waarom haal je daar niet het matras uit en zet je twee van deze tentjes/campingbedjes neer?? http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/kamperen-toebehoren/m809901373-deryan-baby-luxe-campingbedje.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&lr_snippet=horizontalRichSnippet

Er passen vast wel twee op een plank. Je hebt volgens mij ook een maat groter en nomad heeft er ook een versie van.

Wij hebben het opgelost om midden in de bak een bed voor ons te maken. De kids slapen dan op de bedplanken. Onze jongste is net 2 jaar en slaapt al maanden in een juniorbedje. Dus wij hebben geen campingbedje nodig.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Groetjes.
Gelogd

Franka

  • Gast
Re: slaapcabine aan jamet louisiana
« Reactie #2 Gepost op: juli 10, 2014, 12:52:20 pm »

dank je voor het meedenken Wuppie_84, 2 campingbedjes op de plank gaat net niet passen en twijfel heel erg over de babytentjes omdat ze nogal ondernemend zijn ben ik bang dat dat niet zo'n suc6 gaat worden :?. Het kan natuurlijk meevallen maar ja, al je op plaats van bestemming bent en het word niks hebben we een probleem ... wacht nog even af of er iemand nog een super idee heeft :-) en anders toch maar in de voortent met een geknutseld gordijn of zo.
Gelogd

wendyenbob

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re: slaapcabine aan jamet louisiana
« Reactie #3 Gepost op: juli 10, 2014, 01:41:33 pm »

als het niet past om de 2 bedjes naast elkaar op de plank te zetten, kun je ervoor kiezen om 1 bedje op de plank te zetten en de anderste in het middenstuk van de bak.
Gelogd

Wuppie_84

  • Gast
Re: slaapcabine aan jamet louisiana
« Reactie #4 Gepost op: juli 10, 2014, 04:29:56 pm »

dank je voor het meedenken Wuppie_84, 2 campingbedjes op de plank gaat net niet passen en twijfel heel erg over de babytentjes omdat ze nogal ondernemend zijn ben ik bang dat dat niet zo'n suc6 gaat worden :?. Het kan natuurlijk meevallen maar ja, al je op plaats van bestemming bent en het word niks hebben we een probleem ... wacht nog even af of er iemand nog een super idee heeft :-) en anders toch maar in de voortent met een geknutseld gordijn of zo.

Volgens mij zijn deze bedjes best stevig. Je kan het helemaal dichtritsen. Mochten ze het toch open maken, dan zou je nog een veiligheidsspeld door de oogjes van zipper op de ritssluiting kunnen doen. Als je snel uit de tent moet, pakje deze campingbedjes zo op (heb dat ergens gelezen).

De voortent is vrij koud. Onze jongste heeft vorige jaar in de voortent van een gehuurde bungalowtent geslapen. Hier lag zelfs een vlondervloer in en tijdens de hittegolf (vorig zomer in de Ardennen) was ze ijs en ijs koud midden in de nacht.  Ze heet toen echt tussen ons moeten liggen om warm te worden.
Ik weet natuurlijk niet waar je op vakantie gaat, dus weet niet of dit van toepassing is bij jullie.

Groetjes.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: slaapcabine aan jamet louisiana
« Reactie #5 Gepost op: juli 10, 2014, 04:59:14 pm »

Twee campingbedjes passen gemakkelijk op een bed-plank. Kan je meeteen ook een matras thuislaten, of zelf op een dubbele gaan liggen.

Alternatief is de Derry-an, die je tegen het verplaatsen en omvallen aan de plank kunt vastzetten (schroefje met een carrosseriering).

Wij hadden destijds in de Louisiana een extra plank bij ons, waarop de Derry-an stond, zodat eronder nog bagageruimte was en  we nogin  de banken konden komen.

Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Muilwijk

  • Gast
Re: slaapcabine aan jamet louisiana
« Reactie #6 Gepost op: juli 10, 2014, 08:00:33 pm »

Wij hadden ook zo n  slaaptentje voor onze jongste zoon aangeschaft. Campingbedje vonden wij te hoog op de plank en in het midden wilden we de ruimte houden.
Hij heeft hier op zijn 3e ook nog in geslapen. Wij hadden er een van Nomad, deze was heel stevig.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal