Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: opzettijd en afbreektijd jamet louisiana  (gelezen 2283 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twingo2

  • Gast
opzettijd en afbreektijd jamet louisiana
« Gepost op: juli 27, 2014, 07:53:31 pm »

Hallo,

Hoelang doen jullie erover om de Louisiana helemaal op te zetten inclusief luifel en binnentent dus klaar om vakantie te vieren zeg maar  bier ! Dit word onze tweede keer opzetten maar vind toch een aardige klus. Dit is ook mijn tweede keer kamperen hoor mijn man kampeert al heel zijn leven misschien ligt dat dan ook aan mij dat ik het lang vind!!!  :K :K

Alvast bedankt voor de reacties hopelijk!!
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: opzettijd en afbreektijd jamet louisiana
« Reactie #1 Gepost op: juli 27, 2014, 07:56:47 pm »

We waren bij het opzetten ongeveer 2,5 uur kwijt en bij het afbreken 4 uur kwijt. Een reden waarom wij overgestapt zijn. Omdat we meerdere campings willen aandoen in de vakantie en ook vaker per jaar een weekend weg.
Gelogd
Groeten,

Erik

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: opzettijd en afbreektijd jamet louisiana
« Reactie #2 Gepost op: juli 27, 2014, 08:14:27 pm »

Idd opzetten in 2,5 uur. Afbreken en schoonmaken duurt langer. Wel is het zo dat ik het een en ander voornamelijk alleen moet doen.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: opzettijd en afbreektijd jamet louisiana
« Reactie #3 Gepost op: juli 28, 2014, 09:21:53 am »

Dat zijn wel reeële tijden. Toen wij nog de bouwwagen hadden, rekenden we daar inderdaad op.

Als we meer dan 800 km moesten reizen, deden we dat in twee dagen (nu nog steeds, het is immers vakantie). Tweede dag probeerden we vroeg in de middag aan te komen.
Opruimen was altijd in twee dagen: een dag opruimen en de voortent en luifel afbreken, de laatste dag het slaapgedeelte (vochtig) inklappen. Maar die kan voor de deur weer gemakkelijk drogen.
Toen we nog 2 a 3 weken op 1 plek stonden werkte het prima. Nu trekken we meer rond en wil je de opbouwtijd korter en vooral minder zwaar en/of ingewikkeld werk hebben.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

BjornP

  • Gast
Re: opzettijd en afbreektijd jamet louisiana
« Reactie #4 Gepost op: juli 28, 2014, 12:03:04 pm »

Wij doen er meestal zo'n 1,5 a 2 uur over voor het opzetten. Afbreken ligt er inderdaad aan of we op de camping al zoveel mogelijk proberen schoonmaken, of dat we dit thuis doen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal