Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: scharnieren van de keuken kapot  (gelezen 2170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanlucio

  • Gast
scharnieren van de keuken kapot
« Gepost op: augustus 27, 2014, 03:46:00 pm »

Hallo,

Afgelopen zomer hebben we weer met veel plezier gekampeerd met onze Jamet Arizona bj 2004. Bij terugkeer klapten we de pootjes van de bermkeuken naar binnen, waarbij de scharnier van een van de pootjes blokkeerde. Wat bleek? Deze was op onverklaarbare manier (slijtage? , teveel gewicht?) compleet verbogen en daarmee niet meer in te klappen. Nu zoek ik een nieuwe.
Na wat belletjes met vouwwagendealers krij ik 0 op rekest. Die dingen schijnen ze na 10 jaar niet meer te leveren.

Mijn vraag is: wie weet hoe ik aan die scharniertjes kom? Het gaat om de keukenpoot aan de rechterkant (als je voor de keuken staat) en dan de achterste (tegen de vouwwagen aan). Het betreft het scharnierstuk tussen de vouwwagen en de poot dat geheel vervangen dient te worden.

Heeft iemand deze toevallig over of weet iemand een adresje waar ze te verkrijgen zijn? Alvast hartelijk dank.

Groet,
Martin
Gelogd

PCM_Smeets

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 48
Re: scharnieren van de keuken kapot
« Reactie #1 Gepost op: augustus 05, 2015, 10:58:26 am »

En? Is het probleem opgelost? Kijk anders eens op: http://www.vouwwagensonline.nl/index.php?cPath=22&sort=2a&page=2

Wij hebben ook zo'n probleem. Alleen nog erger. Bij ons zijn onder het rijden de poten van de bermkeuken helaas uitgeklapt waardoor deze langere tijd over het wegdek hebben geschraapt. Met als gevolg volledig verbogen poten en scharnieren. Nu moeten deze hersteld/vervangen worden. Iemand daar een idee over?
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: scharnieren van de keuken kapot
« Reactie #2 Gepost op: augustus 05, 2015, 03:55:49 pm »

Een foto kan ontzettend helpen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal