Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ondertent Jamet  (gelezen 1588 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Veek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Jamet Dakota 2014
  • Als ge ni kunt klappen dan moete zwijgen😃
Ondertent Jamet
« Gepost op: juli 14, 2015, 02:02:13 pm »

Ik ben op zoek naar een 2de ondertent voor de Dakota. Nu bij vw noordbergum verkopen ze deze voor 70€ en bij de wit voor 145€. Origineel op de Jametfolder staat ook 145€. Heeft iemand een idee waar het verschil inzit?
Bij Obelink zag ik universeel maar die komen niet zo netjes te hangen had ik al gelezen.
« Laatst bewerkt op: juli 14, 2015, 02:05:59 pm door Veek »
Gelogd

Endt001

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: KIP Navigator 44 TDB
  • Wanneer je haast heb is het tijd om te gaan zitten
Re: Ondertent Jamet
« Reactie #1 Gepost op: augustus 19, 2015, 10:27:12 pm »

Deze vakantie stonden wij naast een Trigano vouwwagen met een ondertent van een ander merk (dus geen origineel). Wij hebben wij wel een originele ondertent van Jamet en het verschil zit hem in de hoogte! Het scheelt circa 20 cm en dat is best veel. De eigenaar van de Trigano ging toch ook maar een origineel exemplaar halen.
Gelogd

arjanmeijerman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 153
Re: Ondertent Jamet
« Reactie #2 Gepost op: augustus 20, 2015, 08:01:24 am »

Waar ook een verschil in kan zitten is de vorm van de rits in de voorkant. Bij onze vorige vouwwagen was de rits dusdanig gevormd dat als als je hem opent, je de "deur" geheel naar opzij kon leggen en er een grote opening met minimale drempel ontstaat. Nu hebben we een ondertent met een boogritsje met kleinere opening en de deur kan niet helemaal weg. Ook blijft er een hoge drempel. Bij het naar binnen kruipen blijf je dus makkelijker hangen. Ik weet niet welke orgineel is, of dat ze misschien allebij niet universeel zijn. Er staat geen merk op
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal