Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: doorbuigen bedbodem Jamet Arizona 1999 (millenniummodel) en wat andere vraagjes  (gelezen 1883 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KRG

  • Gast

hallo Jamet deskundigen,

Ik heb een paar vragen :

1e

bedbodemvraag:

Onze Jamet Arizona van 1999 (milenniumuitvoering) heeft aan de linkerkant een probleem met de bedbodem. Deze bodem is aan het doorbuigen. Het lijkt net of de vulling (vermoedelijk kartonnen honingraat structuur oid in het midden ahw is omgeklapt. Daardoor is er een kuil aan het ontstaan. Het probleem zit niet in de omranding, de houten latten zijn goed, ook is het potenstelsel gewoon in takt. Toch is dit bij 1 bed ontstaan. Oorzaak misschien vocht oid, maar is er een oplossing of een vervangende bedbodem te koop. Of kan ik op dit type ook een lattenbodem monteren ipv een bedbodem.

2e

Bedconstructie vraag:

Tot mijn  verbazing was de bedbodem scharnier bout waar zo'n zwarte opvulbus achter zit losgelopen tijdens de rit van 1300 km. Komt dat vaker voor ??

3e

Spatbord vraag:

Ik heb in 2006 een klapband gehad rechts. Toen is door vouwwagencentrum Noordbergum een vervangende nieuwe binnenspatbord gemonteerd. Nu na 9 jaar (maar 5 keer gebruikt) is er in de binnenspatbord scheurvorming te zien. In lengterichting in de bevestigingskanten zitten er scheuren in waardoor water kan komen. Het lijkt wel op maetriaalmoeheid. Komt dat vaker voor en is dat nog voor te leggen aan de dealer ?

4e

Keuken vraag:

Ik heb bij de meest linker brander het probleem dat de vlambeveiliging het alleen doet als ik eerst een aantal keren de voeler (die je kunt bewegen ) wat naar rechts ga doen. Soms werkt het dan wel. Zijn deze voelers te repareren of vervangende voor te koop ? Wat kost zoiets. Ik kan bij Jamet geen keukenonderdelen vinden in de bestellijst. Ik kan sowieso maar 27 onderdelen vinden voor de hele Jamet serie !!

5e:

Keuken vraag:

middelste brander brandt veel geler en geeft veel roet. Is dit kwestie van brander uit elkaar halen en dan schoon maken ?

6e

Keuken vraag:

Is keukenrooster los te koop ?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: doorbuigen bedbodem Jamet Arizona 1999 (millenniummodel) en wat andere vraagjes
« Reactie #1 Gepost op: juli 27, 2015, 09:50:08 pm »

Voor de branders lijkt mij dat idd uit elkaar halen en schoonmaken voldoende zou moeten zijn :J
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: doorbuigen bedbodem Jamet Arizona 1999 (millenniummodel) en wat andere vraagjes
« Reactie #2 Gepost op: juli 27, 2015, 10:51:02 pm »

Vraag 4: Thermokoppels zijn los te koop. Worden ook vaak gebruikt in bijv. kachels. De oude loshalen en daarmee naar een kampeerzaak, installateur, keukenzaak oid.

Voor de wielkast is het wel wat lang geleden om nog aanspraak te kunnen maken op garantie, maar je kunt ze altijd om coulance vragen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal