Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?  (gelezen 5662 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Gepost op: januari 17, 2011, 05:02:54 pm »

Weet iemand waar je voor een redelijke prijs een imperiaal/fietsendrager kan kopen voor de Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Laatst bewerkt op: februari 13, 2023, 04:51:03 pm door KampeerFan »
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #1 Gepost op: januari 23, 2011, 11:04:49 am »

Ik heb werkelijk het hele internet afgespeurd voor een drager, maar ik ben bang dat er op dit moment geen goed aanbod is. Als iemand van jullie wat tegen komt de komende weken/maanden, laat het me dan a.u.b. even weten. Alvast bedankt!
Gelogd

muis

  • Gast
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #2 Gepost op: januari 23, 2011, 12:36:17 pm »

Even een vraagje, wat vind je een redelijke prijs? HIER staat er 1 voor ? 157.50
Gelogd

screech

  • Gast
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #3 Gepost op: januari 24, 2011, 10:56:33 am »

Even een vraagje, wat vind je een redelijke prijs? HIER staat er 1 voor ? 157.50
Én en staat er nog eentje met een thule dakkoffer, die kost EUR 225,-  Als je de dakkoffer dan weer verkoopt voor méér dan EUR 67,50. dan is ie nog goedkoper ook.  :#
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #4 Gepost op: januari 24, 2011, 09:14:28 pm »

Ja deze site had ik als enige gevonden i.d. :) Maar ik wil toch wel graag een originele met fietsgootjes...  :J

Een redelijke prijs: rond de  ?100 - 150 had ik gehoopt.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #5 Gepost op: januari 24, 2011, 09:21:08 pm »

Volgens mij zitten er origineel geen fietsgootjes op. Maar alleen een kale imperiaal.
De fietsgoten moet je er los bij kopen. Koop dan wel meteen stevig/goede. Er zijn ook goedkope exemplaren, maar daar wielen de fietsen heel erg in. En er zijn leden die een fiets verloren hebben tijdens het rijden met die gammele gootjes.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #6 Gepost op: januari 24, 2011, 10:10:57 pm »

Ok, weer wat geleerd, ik zal er aan denken! Thanx :)
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #7 Gepost op: mei 11, 2011, 09:02:16 pm »

Ik ben nog steeds opzoek naar een imperiaal met of zonder fietsendragers. Is er ook iemand die de precieze maten weet? Alvast bedankt!
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #8 Gepost op: juni 13, 2011, 05:42:09 pm »

Nou het is gelukt, als alles mee zit zijn we morgen in het bezit van een imperiaal  :)

Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #9 Gepost op: juli 12, 2011, 09:32:34 am »

Afgelopen weekend de vouwwagen opgehaald uit de stalling. Ik hou er van om ruim op tijd te beginnen met de voorbereiding. En dat is maar weer een geluk, want de imperiaal past niet. De man waar ik hem gekocht heb via Speurders.nl beweerde dat hij hem zelf had gebouwd voor zijn Jamet Louisiana van 1996. Het ding zag er heel netjes uit en ik heb 3x gevraagd of hij zeker wist of de maten klopten. Had ik het zelf maar even nagemeten daar.... want het apparaat is bijna 20 cm te breed en daardoor geschikt voor een Jamet Arizona. Gelukkig heb ik een handige zwager die me helpt de dwarsliggers in te korten en opnieuw vast te lassen.

Maar ik voel me goed beet genomen natuurlijk, wat zouden jullie doen in zo'n geval. Nog eens contact opnemen of maar genoegen nemen met je verlies omdat jezelf niet goed genoeg hebt opgelet en teveel bent afgegaan op de mooie praatjes.  :(
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:imperiaal/fietsendrager voor Jamet Louisiana All Seasons 2006?
« Reactie #10 Gepost op: juli 12, 2011, 09:48:03 am »

Hangt af van een paar omstandigheden:
1. Type verkoper: is het een vaag figuur of gewoon een redelijk mens
2. Heb je het gevoel bedonderd te zijn, of wist de beste man het gewoon niet. (Het zal je verbazen, maar behalve op dit forum zijn er nauwelijks mensen op deze aardkloot die iets van klapkarren weten)
3. Wat heb je ervoor betaald.

Gelijk hebben is 1, gelijk krijgen is iets anders...

Als je als consument iets koopt wat niet voldoet, moet je de verkoper in de gelegenheid stellen e.e.a. te herstellen. Zelf iets veranderen kan je je rechten kosten. Zo ook in dit geval: het is lastig aan te tonen dat de imperiaal te breed was...

Als het bedrag niet te gek was, zou ik er geen drukte over maken. Zeker niet vlak voor de vakantie.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal