Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?  (gelezen 4643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bobendaf

  • Gast
Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Gepost op: juli 01, 2011, 09:43:32 pm »

Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?

Dit ivm een opvouwbare kast die we willen aanschaffen...

Alvast bedankt...

Bob
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #1 Gepost op: juli 01, 2011, 10:23:31 pm »

Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?

Dit ivm een opvouwbare kast die we willen aanschaffen...

Alvast bedankt...

Bob

Ik dacht bij het lezen van de naam van het topic dat je misschien de boel ging betegelen en wilde weten hoeveel vierkante meter je moest gaan bestellen bij de GAMMA :#
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Dirk willem

  • Gast
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #2 Gepost op: juli 01, 2011, 11:00:29 pm »

Daar zit toch al een kast bij, die zit toch aan je hemel vast maar de ruimte tussen die kast en je bak is ongeveer 40 cm
Gelogd

rene10040

  • Gast
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #3 Gepost op: juli 02, 2011, 04:46:04 pm »

Hmmmm wat zal het zijn, eeeuuuuh ff denken, de portapotti kan er net staan heb je links en rechts nog een cm of 20 over, zitten gaat ook nog je raakt net het tentdoek niet met je schouders :H ik schat dat het net geen vierkante meter is eerder 80x80 a 90x90.
Zou het wel even willen opmeten voor je maar hij is op dit moment even in de stalling ingeklapt....
Gelogd

The Foxes

  • Gast
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #4 Gepost op: juli 07, 2011, 10:36:22 pm »

Een kast(je) zoals deze:
http://www.obelink.nl/kampeer-accesoires/kasten-kooktafels/campingkast-dublin.html?category_params=category_id%3D1228
past er precies tussen. Oftwel, kasten van 57 cm breed gaat net.
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #5 Gepost op: juli 08, 2011, 02:25:56 pm »

Oh geen Obelink asjeblieft....ben er laatst geweest, wat een domper was dat.....
Eerst een half uur voor jan met de korte achternaam bij de balie van de luifels gestaan, toen maar gebeld, en hopla drie medewerkers voor mijn neus die me keurig een luifel voor de arizona verkochten. Ik wachten bij de uitgiftebalie waar een winkelkarretje met bon en luifel moest verschijnen.... 0 minuten later nog niets, dus ik naar de tentenbalie vragen of ze wisten hoe lang de kaboutertjes in het magazijn er over deden... O u bent vast meneer huppeldepup, ik heb hier uw bon, hij is niet op voorraad.... ik een beetje boos met de dame van de klachtenbalie in gesprek, oh meneer het is vervelend maarw e regelen het voor u, ik weet niet of die luifel nog binnenkomt dit jaar maar we sturen de iets duurdere gratis naar uw huisadres, ik bel u maandag even.... Inmiddels twee weken verder maar nooit meer iets gehoord. Ik op internet op zoek naar een luifel, en veel online tentenwinkels, als luifelstunter tentenkampioen, en zelfs de haringconcurrent zijn volle dochters van dat takkenbedrijf....... Eens maar nooit weer, ik ga volgende keer liever naar leek, is net zo ver van huis en daar hebben ze het wel!
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #6 Gepost op: juli 08, 2011, 04:56:32 pm »

Oh geen Obelink asjeblieft....ben er laatst geweest, wat een domper was dat.....
Eerst een half uur voor jan met de korte achternaam bij de balie van de luifels gestaan, toen maar gebeld, en hopla drie medewerkers voor mijn neus die me keurig een luifel voor de arizona verkochten. Ik wachten bij de uitgiftebalie waar een winkelkarretje met bon en luifel moest verschijnen.... 0 minuten later nog niets, dus ik naar de tentenbalie vragen of ze wisten hoe lang de kaboutertjes in het magazijn er over deden... O u bent vast meneer huppeldepup, ik heb hier uw bon, hij is niet op voorraad.... ik een beetje boos met de dame van de klachtenbalie in gesprek, oh meneer het is vervelend maarw e regelen het voor u, ik weet niet of die luifel nog binnenkomt dit jaar maar we sturen de iets duurdere gratis naar uw huisadres, ik bel u maandag even.... Inmiddels twee weken verder maar nooit meer iets gehoord. Ik op internet op zoek naar een luifel, en veel online tentenwinkels, als luifelstunter tentenkampioen, en zelfs de haringconcurrent zijn volle dochters van dat takkenbedrijf....... Eens maar nooit weer, ik ga volgende keer liever naar leek, is net zo ver van huis en daar hebben ze het wel!

Tja in een winkel als obelink staat de zelfredzaamheid van de klant erg hoog op de prioriteitenlijst, als je ziet hoeveel personeel (lees weinig) er loopt om de klanten te helpen op een drukke dag dan is dat bedroevend. Maar ja dat krijg je met deze prijzen en grote van de winkel.

Aan de andere kant op rustige momenten / dagen word je een stuk beter geholpen wij hebben een paar keer mensen gesproken met verstand van zaken, maar ja die zijn er een handvol en als er dan duizend klanten lopen schiet je daar niets mee op.
In het hoogseizoen en dan op zaterdag moet je daar niet verwachten dat het allemaal goed gaat.
Neemt niet weg dat wanneer ze zeggen dat ze bellen er dan niet gebeld wordt je toch ook kunt zien dat niet alle werkprocessen lekker voor elkaar zijn.
Hun motto is gewoon `grote hopen doet verkopen` en dan met die prijzen dan komen de mensen vanzelf.
Als je echt goede informatie wilt hebben moet je echt op rustige momenten komen.

Dit zie je trouwens overal terug, ook bij de wit, ik ben daar geweest met een vraag over de PIVO en werd door een ervaren (senior) verkoper behandelt alsof ik net mijn hond in alle voortenten had laten sch**ten..... ik heb geeneens een hond ::) Het was teveel moeite om me aan te kijken, het was gewoon een rustige doordeweekse ochtend.

Verkoop is een vak daar moet je de juiste competenties voor hebben, ik kom zo vaak mensen tegen die zeggen "ik weet niet wat ik moet doen dan ga ik maar in de winkel werken, dat kan iedereen`......  jammer

Ik vind het wel te kort door de bocht om te zeggen dat het dan een slechte winkel is, ik ga ervan uit dat ze allemaal hun best doen en ze hebben allemaal maar twee handen. Ik ga er toch graag naar toe maar heb daar andere verwachtingen dan bij een kleine speciaalzaak waar alles bijna 2 keer zo duur is.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

The Foxes

  • Gast
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #7 Gepost op: juli 08, 2011, 09:56:24 pm »

Oh geen Obelink asjeblieft....ben er laatst geweest, wat een domper was dat.....
Eerst een half uur voor jan met de korte achternaam bij de balie van de luifels gestaan, toen maar gebeld, en hopla drie medewerkers voor mijn neus die me keurig een luifel voor de arizona verkochten. Ik wachten bij de uitgiftebalie waar een winkelkarretje met bon en luifel moest verschijnen.... 0 minuten later nog niets, dus ik naar de tentenbalie vragen of ze wisten hoe lang de kaboutertjes in het magazijn er over deden... O u bent vast meneer huppeldepup, ik heb hier uw bon, hij is niet op voorraad.... ik een beetje boos met de dame van de klachtenbalie in gesprek, oh meneer het is vervelend maarw e regelen het voor u, ik weet niet of die luifel nog binnenkomt dit jaar maar we sturen de iets duurdere gratis naar uw huisadres, ik bel u maandag even.... Inmiddels twee weken verder maar nooit meer iets gehoord. Ik op internet op zoek naar een luifel, en veel online tentenwinkels, als luifelstunter tentenkampioen, en zelfs de haringconcurrent zijn volle dochters van dat takkenbedrijf....... Eens maar nooit weer, ik ga volgende keer liever naar leek, is net zo ver van huis en daar hebben ze het wel!

Sorry Boswachter dat ik je "Obelink-trauma" weer boven haal  ::), maar de link was alleen maar bedoeld als voorbeeld voor een kastje dat in de Arizona past. Ik neem aan dat dit soort kastjes ook bij vele andere kampeerwinkels verkrijgbaar is!
Want de vraag was volgens mij wat de maten waren van de toiletruimte van een jamet arizona.
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #8 Gepost op: juli 12, 2011, 03:16:33 pm »

 :# Fijn al dat meeleven.
Tja, ach, wat zal ik zeggen, mij zal je er niet meer zien. ik moet 140 kilometer rijden, en Hendriks zit om de hoek.... dan betaal ik liever 50-80 euro meer voor de luifel.....
Goedkoop is vaak ook duurkoop maar met die luifels valt me wel op dat alle merken dezelfde tendoek gebruiken en de prijzen enorm versschillen.... met de Wit als negatieve uitschieter.... het frame kost al 150 euro!
Tja als Jamet nou goede luifels zou maken...... (die van ons is gewoon te krap voor het frame, zal wellicht door vorige eigenaar te nat zijn opgevouwen, maar zelfs voor die tijd moet hij maar net gepast hebben.....)
Alle foto's van jamets met luifel die ik tegenkom is of een custom luifel of een slechtpassende originele.....
We doen het er nog wel ff mee, misschein als ik de voortent ophaal (nieuwe deuurits) dat ik dan nog een luifeltje meepik....
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #9 Gepost op: juli 12, 2011, 04:52:24 pm »

Nou de luifel van mijn 1996 louisiana was anders perfect.
Kon ook zeer goed tegen wat wind.

Alleen die van mijn Jametic is weer een heel ander verhaal.
Geen stokken naar de voortent toe. :?
Leek wel op een Holtkamper Cocoon systeem.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Sandrake

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 103
  • Merk Vouwwagen: Jamet Louisiana
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #10 Gepost op: juli 13, 2011, 08:51:24 pm »

Gelden die maten ook voor de toiletruimte in de Louisiana?
Is ongeveer dezelfde opbouw...
Gelogd

bobendaf

  • Gast
Re:Wie weet de maten van de toiletruimte van een jamet arizona?
« Reactie #11 Gepost op: juli 14, 2011, 09:47:40 pm »

Bedankt, dat is duidelijk...

Enne ik heb goede ervaring met Obelink...  :#

Tnx,

Bob

Een kast(je) zoals deze:
http://www.obelink.nl/kampeer-accesoires/kasten-kooktafels/campingkast-dublin.html?category_params=category_id%3D1228
past er precies tussen. Oftwel, kasten van 57 cm breed gaat net.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal