Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Arizona Spanbanden bedden repareren.  (gelezen 2737 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StefanS

  • Gast
Jamet Arizona Spanbanden bedden repareren.
« Gepost op: juli 13, 2011, 10:22:54 pm »

Hallo Allen,

Dit is mijn eerste post op dit forum.

mijn excuses als mijn vraag al eens eerder is gesteld ik heb het niet kunnen vinden.

We zijn dit jaar voor het eerst op vakantie met een vouwagen (Jamet Arizona) We zijn er helemaal gelukkig mee alleen kwam ik erachter dat er een witte spanband die om de buizen heen ligt ten behoeve van het dragen van de bedden (geloof ik) voor de helft is door gescheurd.  Gelukkig gaat dit niet verder  anders moesten we in de voortent gaan slapen.

Heeft iemand dit al eens eerder gehad en zo ja waar kan ik dat laten repareren of is dit eenvoudig zelf te doen.

ik ben benieuwd naar de reacties
mvg Stefan Scholte
Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re:Jamet Arizona Spanbanden bedden repareren.
« Reactie #1 Gepost op: juli 13, 2011, 11:41:11 pm »

Hallo Stefan en welkom,

Het meest makkelijke is als je een vw dealer belt in je buurt of bv een zeilmakerij die kunen het mits men natuurlijk tijd heeft het te herstellen, men doet er een stuk tussen of naait het dubbel..vrienden van ons ook met een hele oude walker gedaan en dat was perfect. Koste nog geen 10 euro

Maar ik ga ervan uit dat er nog wel meer oplossingen zijn
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Jamet Arizona Spanbanden bedden repareren.
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2011, 09:22:28 am »

KAn je heel gemakkelijk zelf: het slechte stukje dubbelen en daarna vaststikken (zig-zag). Er zit meestal genoeg ruimte in de banden om dat te doen.

Even de klapkar thuis parkeren, tentje opklappen, matras eruit en naar binnen met de naaimachine. Hoef je niets te demonteren ook (daar zitten vaak veel kosten of moeite in). Als je al bijna vertrekt kan het ook handmatig op je vakantieadres. Is iets meer werk, maar prima om te doen op een minder mooie dag.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

StefanS

  • Gast
Re:Jamet Arizona Spanbanden bedden repareren.
« Reactie #3 Gepost op: juli 15, 2011, 08:37:50 am »

Hoi Bedankt voor de tips.

dat dubbelen dat wist ik niet.

Aangezien de band die (bijna) stuk is tussen de stok in de nok en de daaropvolgende is kom ik daar helaas niet bij met een naaimachine.


Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Jamet Arizona Spanbanden bedden repareren.
« Reactie #4 Gepost op: juli 15, 2011, 09:33:03 am »

Nog steeds wel: alleen dan de tent niet opklappen...  Handmatig gaat het ook.

Ik was in de blijde veronderstelling dat het om de spanband om de matras ging.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Jamet Arizona Spanbanden bedden repareren.
« Reactie #5 Gepost op: juli 15, 2011, 02:03:46 pm »

hoi daar
ik benop het moment op mijn werk dus kan geen linkjes zetten maar als jij die band bedoeld die over de stokken loopt kost nog geeneuro de meter bij een zeilmaker en dan kan je je frame als het goed is uit elkaarklikken die kant die kapot is ff los halen voor zo ver als nodig en dan een nieuw stuk aan naaien met de machine
zo heb ik het ook gedaan staat als het goed is een foto bij de trigano topics suc6
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal