Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Dissel niet waterpas?  (gelezen 2669 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FaridB

  • Gast
Dissel niet waterpas?
« Gepost op: juli 16, 2011, 12:40:46 pm »

Hoi,

Wij hebben een Jamet Louisiana op het oog van 2004.
Toen ik hem bekeek, viel het mij op dat de dissel licht omhoog stond ten opzichte van de kar zelf.
Op de dissel zat een waterpasje geplakt en de eigenaar vertelde mij dat de wagen niet met dat waterpasje was af te stellen.
De eigenaar vertelde mij dat het normaal was dat de dissel licht omhoog stond.
Aangezien ik bang ben om een doorgezakte wagen aan te schaffen, vraag ik hier om raad.

Wie o wie kan mij hierin adviseren?
Alvast bedankt. Wij kunnen niet wachten om met een vouwwagen op stap te gaan, maar dan wel een die 100% in orde is.

Groet,

FaridB

Misschien dat iemand een foto kan plaatsen van de wagen? Van de zijkant? Dit zodat ik het kan vergelijken? (Kon op internet niet echt een goede foto vinden.)
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Dissel niet waterpas?
« Reactie #1 Gepost op: juli 16, 2011, 03:58:56 pm »

Dat kan kloppen. Bekijk gewoon onder de wagen hoe het er bij hangt. bij onze Jamet 2010 is dit ok zo. Je kunt onder de wagen zien dat de dissel voor tegen de bak leunt. Of eigenlijk de bak op de dissel. Maar bij de wielen een paar cm onder de bak is gemonteerd. Tenminste bij de onze. dat is gewoon de constructie. waterpas zetten doe je op de wagenbak.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:Dissel niet waterpas?
« Reactie #2 Gepost op: juli 16, 2011, 05:48:59 pm »

Hoi,

Wij hebben een Jamet Louisiana op het oog van 2004.
Toen ik hem bekeek, viel het mij op dat de dissel licht omhoog stond ten opzichte van de kar zelf.
Op de dissel zat een waterpasje geplakt en de eigenaar vertelde mij dat de wagen niet met dat waterpasje was af te stellen.
De eigenaar vertelde mij dat het normaal was dat de dissel licht omhoog stond.
Aangezien ik bang ben om een doorgezakte wagen aan te schaffen, vraag ik hier om raad.

Wie o wie kan mij hierin adviseren?
Alvast bedankt. Wij kunnen niet wachten om met een vouwwagen op stap te gaan, maar dan wel een die 100% in orde is.

Groet,

FaridB

Misschien dat iemand een foto kan plaatsen van de wagen? Van de zijkant? Dit zodat ik het kan vergelijken? (Kon op internet niet echt een goede foto vinden.)

Kijk maar eens onder de vouwwagen dan zie je dat de 2 balken van de dissel schuin omhoog lopen! Daarom staat de onderkant van de disselbak verder weg van de wagen dan de bovenkant. Ik dacht met de aanschaf namelijk precies het zelfde, maar het is puur de constructie, dus niks aan de hand!

Succes!! :)
Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re:Dissel niet waterpas?
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2011, 08:03:15 pm »

klopt helemaal, dus als de rest bevalt dan heb je gewoon een goede deal.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Dissel niet waterpas?
« Reactie #4 Gepost op: juli 21, 2011, 07:53:08 am »

Hier hebben we dat ook, niks aan de hand. Maar wel waterpas zetten op de wagenbak en dus niet op de dissel.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal