Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: hotel met parkeer plek voor vouwwagen  (gelezen 4968 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

h130875p

  • Gast
hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Gepost op: juni 19, 2015, 08:59:08 pm »


Wij gaan deze zomer voor het eerst met onze vouwwagen naar de dordogne.
Nu wij dit stuk niet in 1 keer willen rijden zijn wij op zoek naar 2 hotels voor op de heen reis.( wij doen het rustig aan )
Eentje in de buurt van Reims en eentje in de buurt van Limoges.
Hierbij moeten we natuurlijk ook onze auto met vouwwagen kunnen parkeren ( afgesloten parkeer plek)
Wij gaan met zijn vieren dus hebben ook een familie kamer nodig.

Wie heeft er tips of ideeën voor ons.


Gr Eric

Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #2 Gepost op: juni 20, 2015, 09:31:21 am »

Wij kiezen meestal voor low-budget hotels, omdat we er echt alleen maar slapen en dan weer verder reizen. De Premiere Classe en Ibis Budget hotels hebben meestal een afgesloten parkeerterrein.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

dvanvelzen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #3 Gepost op: juni 20, 2015, 09:36:05 am »

Voor een familie kamer kun je ook terecht bij B&B hotels. Ook deze hotels hebben meestal een afgesloten parkeerplaats.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #4 Gepost op: juni 20, 2015, 03:45:30 pm »

Wij stoppen net iets boven Nancy, Frouard om precies te zijn en hebben daar een bbhotel met afgesloten parkeerplaats.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #5 Gepost op: juni 23, 2015, 01:47:09 pm »

Wij stoppen ook altijd bij een B&B hotel. Brand schone familie kamers met eigen badkamer en verder meestal ook een afgesloten parking.
Gelogd

meneer Marnix

  • Gast
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #6 Gepost op: juni 23, 2015, 02:40:53 pm »

Hoewel het soms duurder lijkt is een "chambre d'hote" vaak wel echt de moeite waard.

Wij hebben bij Montauban (237 kilometer onder Limoges) twee keer gelogeerd bij Domaine de Belcayre. Kost 125 euro per nacht maar dan heb je een familiekamer waar je met twee volwassenen en twee kinderen goed kunt vertoeven. Daarnaast heb je in dergelijke accomodaties een prima en vers uitgebreid ontbijt. Omdat het vaak wat afgelegen ligt staat je auto met vouwwagen ook veilig.

Ik zou de cheap-ass hotelletjes langs de snelwegen mijden. Ten eerste is het vaak met het hele gezin sowieso niet goedkoop. Daarnaast heb ik altijd het gevoel dat het een magneet is voor lieden die in de nacht op zoek gaan naar alles wat er te stelen valt zeg maar.....

Als wij een slaapplek zoeken doen we dat via de landkaart op bijvoorbeeld Booking. Als ik dan iets gevonden heb probeer ik het buiten Booking om te regelen omdat er dan meestal wel wat van de prijs af kan maar dat os maar net wat je zelf wilt....
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #7 Gepost op: juni 23, 2015, 03:01:51 pm »

Marnix, de  cheapass motelletjes zo kun je de hotels/motels zoals jij benoemd, willen vaak nog wel eens schoner en netter zijn dan een chambre d'hote..Om ze nou meteen die benaming te geven, vind ik dan ook weer niet fair...

De hotels van B&B Hotel, zijn uitstekende hotels, niet duur en zijn ook voorzien van een heerlijk vers ontbijt... Bovendien kun je zo laat aankomen en  zo vroeg vertrekken als je zelf wenst...Dat hebben wij bij veel chambre d'hote`s ook wel eens anders gezien...

Gelogd

meneer Marnix

  • Gast
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #8 Gepost op: juni 23, 2015, 05:28:18 pm »

Ja sorry "cheap-ass" heeft zoals het er nu staat wellicht een wat negatieve lading en zo is dat zeker niet bedoeld superkoe32, dus sorry.

Ik geloof ook best dat niet iedere chambre d'hote even schoon of goed is net als bij diverse hotels.

Wel denk ik dat vaak de cheap-ass niet altijd echt cheap meer zijn. Zeker als je ergens anders met zijn viertjes op een kamer kan scheelt dat al snel.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #9 Gepost op: juni 23, 2015, 05:45:45 pm »

Ja sorry "cheap-ass" heeft zoals het er nu staat wellicht een wat negatieve lading en zo is dat zeker niet bedoeld superkoe32, dus sorry.

Ik geloof ook best dat niet iedere chambre d'hote even schoon of goed is net als bij diverse hotels.

Wel denk ik dat vaak de cheap-ass niet altijd echt cheap meer zijn. Zeker als je ergens anders met zijn viertjes op een kamer kan scheelt dat al snel.
Ach €63 voor een vier persoonskamer kan ik niet echt duur vinden
Gelogd

meneer Marnix

  • Gast
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #10 Gepost op: juni 23, 2015, 06:01:44 pm »

Ach €63 voor een vier persoonskamer kan ik niet echt duur vinden

Dan moet het haast wel een cheap-ass hotel zijn  :P
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #11 Gepost op: juni 23, 2015, 06:22:32 pm »

Zonder vouwwagen namen wij vroeger altijd een F1 hotel, later met de kids een Etap (zelfde inclusieg badkamer en wc op de kamer).
Nu met de vouwwagen altijd overnachten op een camping Municipal. Over het algemeen € 25,00 per nacht voor plaats met stroom. Over cheap ass gesproken.

Wel wat meer werk, maar zeker zo leuk!

Anyway, over de afgesloten parkeerplaatsen  bij genoemde hotels: schijnveiligheid! En inderdaad, zoals eerder gesteld, een magneet voor allerlei gespuis dat snachts niet slaapt.
« Laatst bewerkt op: juni 23, 2015, 06:24:43 pm door Jos Montana »
Gelogd

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk Vouwwagen: jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: hotel met parkeer plek voor vouwwagen
« Reactie #12 Gepost op: juni 25, 2015, 06:15:16 am »

ik neem altijd een hotel via booking . com Deze kamers kun je meestal tot op de dag van aankomst annuleren. Dit is wel zo handig als het tegen zit die dag en je gaat het niet halen..
Dit jaar heb ik in Antrenas, een uurtje voor Millau een hotel geboekt met familiekamer voor 65 euro!! Vorig jaar ook geslapen en het is echt een aanrader! niet het nieuwste maar het uitzicht en 2 minuten van de snelweg is echt goed.
http://www.booking.com/hotel/fr/le-chalet-antrenas.nl.html?aid=303947;label=uzerche-C3nbANBpb3X2eCkAd8Zx8wS37582049959%3Apl%3Ata%3Ap12%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=f50e7084fd9c551f5f0e349ccc77d918;dcid=4;dist=0;group_adults=2;srfid=5827896639e078008303024a770478d58ed31b96X1;type=total;ucfs=1&
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal