Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: succes zaterdag 16 juli  (gelezen 12024 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk Vouwwagen: jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #15 Gepost op: juli 16, 2016, 10:11:32 pm »

en dan kom je zaterdags om 17.10 uur erachter dan je een schroef in de achterband vd auto hebt....álle bedrijven dicht!! pechdienst kon niks..maar gelukkig viavia een bandenservice bedrijf toch kunnen laten maken!! pfieuw....
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #16 Gepost op: juli 16, 2016, 10:18:26 pm »

Dat wist ik niet. Dacht alleen de zaterdagen in juli. Blijkbaar laat vakantie in Frankrijk dit jaar. Gelukkig rijden wij op maandag 15 en dinsdag 16 augustus.

Frankrijk heeft toch altijd vanaf 1 augustus vakantie of heb ik het mis?
Gelogd

michield

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 188
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Chamonix 2015 -> Cabanon Malawi 2.0 Royale DeLuxe 2022
    • Campings met Privesanitair
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #17 Gepost op: juli 16, 2016, 10:24:44 pm »

Frankrijk heeft toch altijd vanaf 1 augustus vakantie of heb ik het mis?
Klopt, ik werk bij een Frans bedrijf en in augustus is alles dicht.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #18 Gepost op: juli 16, 2016, 10:26:03 pm »

Eriktiel, gaan jullie morgen weg?
Dan toch fijn dat je het hebt opgemerkt!  Goede reis!
Gelogd

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk Vouwwagen: jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #19 Gepost op: juli 16, 2016, 10:32:05 pm »

ja, wekker staat om 3.30 uur.....
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #20 Gepost op: juli 16, 2016, 10:41:29 pm »

ja, wekker staat om 3.30 uur.....
Hup naar bedje toe!   ;)
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #21 Gepost op: juli 17, 2016, 07:15:34 am »

Wij zijn vrijdagochtend richting Spanje vertrokken, met overnachting. Beide dagen wat file gehad, maar niks extreems. We gaan het liefste juist in juli, omdat het in augustus in Frankrijk en Spanje nóg vele malen drukker is. Helaas dit jaar later vakantie, waardoor we in augustus teruggaan, maar vertrekken ook dan op vrijdag om de ergste drukte te ontwijken.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

prutsky

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 142
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte keuken
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #22 Gepost op: juli 18, 2016, 08:50:28 am »

Iedereen die vannacht of morgenvroeg weg gaat ri Frankrijk of Spanje; Veel succes en vooral plezier! vanaf 5 uur zaterdagochtend wordt er file voorspeld...

Waar komt dit kaartje vandaan?
Ik rijd vrijdag tot Lyon en zaterdag verder de Alpen in. Ik verwacht geen problemen.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #23 Gepost op: juli 18, 2016, 09:06:40 am »

Da Vinci en Bisonfute doen volgens mij "voorspellingen"
Gelogd

Nicky75

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Trigano Alpha '19, Trigano Odyssee '14, Holtkamper Flyer '91, Trigano Oceane '05.
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #24 Gepost op: juli 18, 2016, 10:24:10 am »

Wij rijden daarom al jaren op zondag en maandag (altijd in 2 etappes) naar onze eindbestemming. Van de zaterdagen weet je gewoon dat het erg druk wordt.
Een ander voordeel van op zondag rijden is: geen vrachtwagens op de weg in Frankrijk. Dat scheelt aanzienlijk!  :J
Kampeerders hebben gewoon geluk dat we op elke dag aan kunnen komen ipv de vaste zaterdagen voor overige onderkomens.

Wij hebben, voordat we de vouwwagen kochten, altijd via Vacansoleil een stacaravan geboekt en daar konden we zelf kiezen welke dag we wilden aankomen.  :#

Aangezien wij altijd, dit jaar voor het laatst, buiten de vakanties gingen nooit last van files gehad.
We vertrekken dit jaar eind augustus, op zaterdag, richting de Ardeche en ik verwacht geen problemen qua verkeer.
We gaan waarschijnlijk wel 's nachts rijden ivm. de kinderen en omdat we dit jaar voor het eerst geen overnachting nemen onderweg.
Denk dat ik nl. geen oog dicht zou doen vanwege de vouwwagen die onbeheerd op de parkeerplaats staat, maar misschien veranderd dat nog na deze vakantie. :)
« Laatst bewerkt op: juli 18, 2016, 10:31:38 am door Nicky75 »
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #25 Gepost op: juli 18, 2016, 10:38:01 am »

Wij hebben, voordat we de vouwwagen kochten, altijd via Vacansoleil een stacaravan geboekt en daar konden we zelf kiezen welke dag we wilden aankomen.  :#

Aangezien wij altijd, dit jaar voor het laatst, buiten de vakanties gingen nooit last van files gehad.
We vertrekken dit jaar eind augustus, op zaterdag, richting de Ardeche en ik verwacht geen problemen qua verkeer.
We gaan waarschijnlijk wel 's nachts rijden ivm. de kinderen en omdat we dit jaar voor het eerst geen overnachting nemen onderweg.
Denk dat ik nl. geen oog dicht zou doen vanwege de vouwwagen die onbeheerd op de parkeerplaats staat, maar misschien veranderd dat nog na deze vakantie. :)

Wij overnachten eigenlijk altijd bij een BB hotel ( http://www.hotel-bb.com/en/home.htm ) De meesten hebben allemaal een afgesloten parking. Voordeel is ook dat je op de dag zelf nog kunt annuleren en verder niks hoeft aante betalen. Ook kun je 24-7 inchecken (wel met cc) waardoor je ook niet "op tijd" hoeft te zijn. Ik vind het lastiger om hem thuis te laten staan aan de weg (geen eigen oprit), maar goed dat verschild per persoon natuurlijk.

Snachts rijden vinden wij een drama, maar ook dat is persoonlijk  :#
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.377
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #26 Gepost op: juli 18, 2016, 10:58:42 am »

Wij gaan voor de overnachting gewoon enkel het wagen gedeelte opslaan. Duurt ook niet zo lang om dat te doen, je kan de volgende morgen ook redelijk snel vertrekken indien nodig. Op de tijd dat je anders de bagage naar boven haalt staat het slaap gedeelte van de wagen recht. En je hebt de stress niet dat ze met je wagen kunnen vandoor zijn, hebt al een beetje voorplezier op je vakantie omdat je al een beetje aan het kamperen bent en het kost veel minder ook. Als we op de camping terecht komen die ik als tussenstop in gedachten heb, zou ons dat 16 euro kosten voor het hele gezin en er is nog een meertje met bewaakt strand bij ook.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #27 Gepost op: juli 18, 2016, 11:14:49 am »

Wij gaan voor de overnachting gewoon enkel het wagen gedeelte opslaan. Duurt ook niet zo lang om dat te doen, je kan de volgende morgen ook redelijk snel vertrekken indien nodig. Op de tijd dat je anders de bagage naar boven haalt staat het slaap gedeelte van de wagen recht. En je hebt de stress niet dat ze met je wagen kunnen vandoor zijn, hebt al een beetje voorplezier op je vakantie omdat je al een beetje aan het kamperen bent en het kost veel minder ook. Als we op de camping terecht komen die ik als tussenstop in gedachten heb, zou ons dat 16 euro kosten voor het hele gezin en er is nog een meertje met bewaakt strand bij ook.

Ik vind het dan toch altijd wel een gedoe om eerste alles eraf te halen en vervolgens het slaapgedeelte op te zetten.. Bedden op te maken... Het geheel neemt bij ons zo`n 30 minuten in beslag, niet lang maar gewoon geen zin in :+...Op de terug weg nemen we ook altijd een camping hoor, maar op de heenweg begint de vakantie voor mij op het moment dat de deur thuis dicht gaat. Eenmaal aangekomen bij het hotel is het meteen op bed ploffen met een glas wijn en wat knabbels en geen "gedoe" meer... :>
Gelogd

Nicky75

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Trigano Alpha '19, Trigano Odyssee '14, Holtkamper Flyer '91, Trigano Oceane '05.
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #28 Gepost op: juli 18, 2016, 02:49:57 pm »

Ik vind het dan toch altijd wel een gedoe om eerste alles eraf te halen en vervolgens het slaapgedeelte op te zetten.. Bedden op te maken... Het geheel neemt bij ons zo`n 30 minuten in beslag, niet lang maar gewoon geen zin in :+...Op de terug weg nemen we ook altijd een camping hoor, maar op de heenweg begint de vakantie voor mij op het moment dat de deur thuis dicht gaat. Eenmaal aangekomen bij het hotel is het meteen op bed ploffen met een glas wijn en wat knabbels en geen "gedoe" meer... :>

I hear you!  :# :# WW
Gelogd

Nicky75

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Trigano Alpha '19, Trigano Odyssee '14, Holtkamper Flyer '91, Trigano Oceane '05.
Re: succes zaterdag 16 juli
« Reactie #29 Gepost op: juli 18, 2016, 02:56:39 pm »

Wij overnachten eigenlijk altijd bij een BB hotel ( http://www.hotel-bb.com/en/home.htm ) De meesten hebben allemaal een afgesloten parking. Voordeel is ook dat je op de dag zelf nog kunt annuleren en verder niks hoeft aante betalen. Ook kun je 24-7 inchecken (wel met cc) waardoor je ook niet "op tijd" hoeft te zijn. Ik vind het lastiger om hem thuis te laten staan aan de weg (geen eigen oprit), maar goed dat verschild per persoon natuurlijk.

Snachts rijden vinden wij een drama, maar ook dat is persoonlijk  :#

Krijg meteen zin in vakantie als ik die site zie.... :#
Wij overnachtten merendeels in een B&B, kleiner en persoonlijker, en hebben misschien 2 keer bij een Novotel o.i.d. overnacht.
Dat thuis aan de weg laten staan vind ik ook niet fijn, idd ook geen eigen oprit.
Kan hem wel in de voortuin zetten, maar dat is zo zonde van de plantjes.... :P :P
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal