Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: A: Karinthië: Faak am See: Camping Anderwald  (gelezen 10421 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
A: Karinthië: Faak am See: Camping Anderwald
« Gepost op: juli 16, 2015, 07:25:04 pm »

Live verslag vanuit mijn luie stoel.

Camping Andewald is een middelgrote camping met ik gok 200 plaatsen. Geen idee hoeveel het er zijn wat er zijn geen afgebakande plaatsen. Bij aankomst maak je een rondje met de vrije plekken en kies je er een uit. Gebruik de ruimte die je nodig hebt em dat is je plek. Reserveren kan wel maar geen plek met nummer, alleen een plaats zelf.

De campin is direct aan de Faaker See gelegen, je hebt daardoor diverse plekken direct en vlak aan het meer. Er zijn 2 toilet gebouwen, een restaurant een zolder voor de kinderen en een grote speeltuin. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd. Bijvoorbeeld mountainbike touren van beginner tot gevordert, of wandelen in de bergen met een gids. Op de camping is een sport programma te volgen met bij het behalen van voldoende punten een oorkonde en volgens mij een t-shirt.

De camping is een soort van georganiseerde chaos kwa plekken, maar daardoor super gezellig em sfeervol. Het sanitair is netjes en keutig schoon. Elke dag kun je verse broodjes halen of gaan eten in het restaurant waar heerlijk wordt gekookt.

Www.campinganderwald.at
Ik geef deze camping een dikke 9!
« Laatst bewerkt op: augustus 12, 2015, 11:51:33 am door Klavertjes »
Gelogd

maiketielrooy

  • Gast
Re: A: Karinthie Camping Anderrwald
« Reactie #1 Gepost op: juli 16, 2015, 10:31:13 pm »

Wij willen volgende week ook die kant op, maar hebben nog geen camping geboekt. Is hetnhier ook leuk voor iets grotere kinderen? ( 11 en 13 jaar) en moet je van te voren reserveren?
Gelogd

maiketielrooy

  • Gast
Re: A: Karinthie Camping Anderrwald
« Reactie #2 Gepost op: juli 16, 2015, 10:31:33 pm »

Ben benieuwd nog nooit eerder in Oostenrijk geweest.
Gelogd

dennismaus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: A: Karinthie Camping Anderrwald
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2015, 10:49:34 pm »

Reserveren kan je proberen weet alleen niet of het nu mogelijk is, er is nog genoeg plek nu in ieder geval.

Er zijn in ieder geval zat kinderen van die leeftijd.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: A: Karinthie Camping Anderrwald
« Reactie #4 Gepost op: juli 19, 2015, 06:54:43 pm »

Even de website erbij gezet:

http://www.campinganderwald.at/nl/

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal