Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Service van VWZ versus VWS  (gelezen 1771 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bernie

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 284
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer parade SL. En nu Raclet Safari GL
Re: Service van VWZ versus VWS
« Reactie #15 Gepost op: september 06, 2023, 04:41:59 pm »

Onze Raclet Safari nieuw gekocht bij Bravo in Ommen. Zijn ook camplet dealer. Zien er super uit, maar gezien onze wensen geen optie. Waren ze ook eerlijk in. Wij hebben een afspraak gemaakt destijds, en toen hadden ze alle tijd voor ons. Ruime keuze, mooi opgezette toonzaal. Zelfs de occasions opgezet te bezichtigen.

Het is geen brood wat je koopt, dus daar zou ik wel een dag voor willen investeren. Voor ons was het ongeveer een uur rijden. Is Burgum ook ongeveer. Terwijl vouwwagen centrum Siddeburen nagenoeg om de hoek is. (En Kees Kampeert op loopafstand)
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Service van VWZ versus VWS
« Reactie #16 Gepost op: september 06, 2023, 05:06:58 pm »

Ja, doorrijden naar Scheveningen :)

Even Off-topic, maar wel een grappig verhaal.

Afgelopen vakantie stonden we naast een familie die waarschijnlijk voor het eerst aan het kamperen waren. Niks mis mee, maar uiteindelijk waren wij allemaal maar tobbers. Volgend jaar zitten ze weer in een huisje... Enfin, ze hadden een zoon van ca. 16 jaar die overal direct op reageerde. Op een gegeven moment horen we een schreeuw en is de buurjongen met zijn blote voet tegen een haring van de tent aangelopen. Hij stond te schelden en te tieren en zijn moeder kwam vragen wat er aan de hand was. Die $^*# tent, ik loop net met mijn teen tegen een garnaal aan.....  We konden een glimlach niet onderdrukken ;-)
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 342
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Service van VWZ versus VWS
« Reactie #17 Gepost op: september 06, 2023, 07:33:57 pm »

Nee dat was in Zoetermeer ;-) Daar ooit een nieuwe Cabanon gekocht waar van alles aan ontbrak. Bij aflevering geen achtertent, voortent en accessoires verkeerd gemonteerd. Uiteindelijk 2 dagen voor vertrek zomervakantie alles zelf bij de Importeur kunnen regelen....
Ach, een ander heeft hier wellicht goede ervaringen, maar ik zou zelfs voor een haring Zoetermeer voorbij rijden :>

Hier juist hele goed ervaringen met Zoetermeer. Goed te woord gestaan bij orientatie en 2x een kampeermiddel gehuurd ook naar volle tevredenheid (1x vouwwagen en 1x caravan).
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal