Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Kampeermentaliteit???  (gelezen 10620 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Kampeermentaliteit???
« Reactie #60 Gepost op: november 06, 2010, 11:23:00 pm »

haha :H

Het was ook een grapje hoor,
ik moet even kijken hoe het zit met mijn storingsdienst maar anders kan het wel eens zijn dat we komen
zeg gewoon tegen je baas dat je dan zelf storing heb en dat je zijn storing niet kan oplossen en dan kom je gewoon naar het weekeind
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Kampeermentaliteit???
« Reactie #61 Gepost op: november 06, 2010, 11:27:03 pm »

Jullie zien dat de kampeermentaliteit hier heel goed is. Er is een chat voor het klapweekend, zullen we daar verder gaan over het voorjaarsweekend ;) anders gaan we te veel :off (ik ook :X )
Gelogd

primaxyes

  • Gast
Re:Kampeermentaliteit???
« Reactie #62 Gepost op: januari 13, 2011, 03:58:44 pm »

Onze mentaliteit is altijd meer van, goede morgen bure...en als je een bekende tegenkomt even praten...maar verder dan dat...heb ik niets met de andere kampeerders
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Kampeermentaliteit???
« Reactie #63 Gepost op: januari 13, 2011, 05:11:00 pm »

Onze mentaliteit is altijd meer van, goede morgen bure...en als je een bekende tegenkomt even praten...maar verder dan dat...heb ik niets met de andere kampeerders
.

Vindt het wel leuk om een praatje te maken, vooral bij de afwas of kampvuur ofzo..
Een beetje ervaringen wisselen, wandelroutes bespreken of andere leuke dingen die je daar terplekke kan doen.
We gaan altijd naar verschillende campings, en om dan zelf het wiel uit te vinden....terwijl de ervaring naast je staat af te wassen...
Ja, het blijft bij een praatje....
Geen koffie, biertje of wijntje.....maar als het klikt...je weet soms niet...
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal