Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Gebruikersvraagjes over de Smitveld Ruebist  (gelezen 8062 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hedix

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 73
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte
Re: Gebruikersvraagjes over de Smitveld Ruebist
« Reactie #15 Gepost op: augustus 12, 2018, 08:21:01 pm »

Wij hebben iets meer weken gekampeerd met de Ruebist, maar ik herken hier helemaal niets van. Geen roest, alles zit nog gewoon stevig vast aan het grondzeil en ook met de horren is niets mis. Wat ons juist opvalt is dat alles zo mooi blijft. Ik zou zeker even contact opnemen met Smitveld. Mijn ervaring is dat problemen snel en netjes worden opgelost. We hadden er een paar direct na oplevering.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd

Selandus

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
Re: Gebruikersvraagjes over de Smitveld Ruebist
« Reactie #16 Gepost op: augustus 12, 2018, 09:21:49 pm »

Wij hebben iets meer weken gekampeerd met de Ruebist, maar ik herken hier helemaal niets van. Geen roest, alles zit nog gewoon stevig vast aan het grondzeil en ook met de horren is niets mis. Wat ons juist opvalt is dat alles zo mooi blijft. Ik zou zeker even contact opnemen met Smitveld. Mijn ervaring is dat problemen snel en netjes worden opgelost. We hadden er een paar direct na oplevering.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Goed om te horen. Ik ga ook zeker contact opnemen met ze hoor.  Komend weekend staan we nog een weekendje op de camping, dan kan ik alles even op de foto zetten.
Gelogd

Kookaburra

  • Kouwe Klappert
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 357
Re: Gebruikersvraagjes over de Smitveld Ruebist
« Reactie #17 Gepost op: augustus 21, 2018, 05:56:16 pm »

Wij hebben ondervonden dat "probleempjes" snel worden opgelost door Smitveld. In ons geval verkeerde stokken en later een gebroken stok. Dit is nu ons 4e seizoen en gaan zeker 3x per jaar met de klappert weg. Op de luifels na een fijne wagen.
Gelogd
Smitveld Ruebist Elegance 2015-2021
Kip Shelter Plus heden

Selandus

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
Re: Gebruikersvraagjes over de Smitveld Ruebist
« Reactie #18 Gepost op: november 28, 2018, 08:36:50 pm »

Toch maar naar Heemskerk geweest voor de reparaties. Alles is keurig onder garantie hersteld, dus volledig kosteloos. Roest in de luifelogen bleek afkomstig van één van de stokken, waarvan de laklaag beschadigd was geraakt.  Die controleren we voortaan dus even na iedere trip.

Kortom, nog steeds zeer tevreden met de service.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal