Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Kuipzeil Family S  (gelezen 7700 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: Kuipzeil Family S
« Reactie #15 Gepost op: mei 24, 2016, 07:44:45 pm »

Klopt, de meeste zeilen en tapijten zijn 3 x 5, van het tent tapijt knip je zo een stuk af.
Van je air barrier gaat dat niet  :P
Je komt dan als snel aan, op maat gemaakt.
Tja wat is het je waard, wij hebben een air barrier gehad ook heel duur voor 2 x gebruik (rond de 60 euro)

Air Barrier is alleen leuk op een lekker zacht bedje van gras, zodra er wat scherpere of puntige dingen liggen is het game over.

Ik denk erover na deze te gaan bestellen ---> https://www.esvocampingshop.com/nl/zeildoek-680-grams-brandvertragend-b1-bisonyl-320-cm-wit-ral-9016/
en dan een stuk van 320 x 530 dat is inclusief uitbouw keuken wat ik dan nog wel even op maat moet knippen.
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Kuipzeil Family S
« Reactie #16 Gepost op: mei 25, 2016, 06:10:48 am »

Air Barrier is alleen leuk op een lekker zacht bedje van gras, zodra er wat scherpere of puntige dingen liggen is het game over.

Ik denk erover na deze te gaan bestellen ---> https://www.esvocampingshop.com/nl/zeildoek-680-grams-brandvertragend-b1-bisonyl-320-cm-wit-ral-9016/
en dan een stuk van 320 x 530 dat is inclusief uitbouw keuken wat ik dan nog wel even op maat moet knippen.
En dan hoe ga je het verder toepassen?
Bij ons zit het grondzeil er bij en past goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: Kuipzeil Family S
« Reactie #17 Gepost op: mei 25, 2016, 11:18:43 am »

Wij hadden het originele grondzeil er niet bij, alleen zo'n air barrier.

320 is voor de diepte van de voortent, daar hoef ik niks aan te veranderen. De 530 is de breedte van de voortent inclusief de keukenuitbouw. Dus alles wat aan de kant van de keukenuitbouw buiten de voortent ligt knip ik eraf, klap het dan terug zodat ik het in de voortent op de slikranden kan leggen.
Gelogd

mca2

  • Gast
Re: Kuipzeil Family S
« Reactie #18 Gepost op: mei 25, 2016, 10:15:53 pm »

Is een afdekzeil en wat ductape om een kuip te creƫeren ook niet een optie? Daarin dan het gaatjes tapijt leggen. Zo'n afdekzeil kost 20 euro voor 6 bij 4 en kan na 1 seizoen prima in de kliko. Alleen de vraag af het waterdicht is.
Gelogd

Matthijs_164

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 295
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2012
Re: Kuipzeil Family S
« Reactie #19 Gepost op: mei 25, 2016, 10:33:38 pm »

En wordt het na 1 jaar dus weer deel van ons consumptieoverschot. Vind dit jammer - waarom niet een wat duurzamere oplossing? Voor iets meer geld kun je vast een oplossing verzinnen die langer dan 1 jaar mee gaat. Heb je bovendien ook meer gebruiksplezier van.
Gelogd

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: Kuipzeil Family S
« Reactie #20 Gepost op: mei 29, 2016, 01:31:29 pm »

Ik ben inderdaad ook meer van de duurzame oplossing, kost wat meer maar gaat als het goed is ook lang(er) mee.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal