Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)  (gelezen 1777 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marjolein_B

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango
Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Gepost op: januari 07, 2024, 12:13:27 am »

Toen wij onze vouwwagen kochten, waren we eigenlijk wel benieuwd naar de 'echte' opzet- en afbreekfilmpjes. Hoe ziet dat er nou uit op de camping?

Afgelopen zomer waren we (man, ik en onze twee zoons van toen 9 en 6) op vakantie in Zuid-Frankrijk en hebben we op de wisseldag (afbreken op de ene camping en opzetten op de andere camping) een filmpje gemaakt van het proces.

Afbreken: https://youtu.be/k5l7nhVIF-Y?si=OGiUaJvZ1ghv02re
Opzetten: https://youtu.be/FDUgAi3V08k?si=8J_ymFFSGafH0Wei

We vonden het zelf erg leuk om te maken  :#
« Laatst bewerkt op: januari 07, 2024, 12:21:46 am door Marjolein_B »
Gelogd

Kevin2

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2.2
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #1 Gepost op: januari 07, 2024, 08:39:25 pm »

Super leuk en nuttig! Bedankt dat jullie hiervoor de moeite hebben genomen.

 We zijn toevallig gisteren bij Aart Kok gaan kijken naar een Kavango maar waren nog benieuwd naar het daadwerkelijke proces op de camping. In de winkel staat hij al mooi waterpas en zetten ze ook geen luifel op.
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 932
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #2 Gepost op: januari 07, 2024, 09:42:58 pm »

Leuk om te zien. Bedankt voor de moeite.
Gelogd

Marjolein_B

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #3 Gepost op: januari 07, 2024, 10:35:45 pm »

Super leuk en nuttig! Bedankt dat jullie hiervoor de moeite hebben genomen.

 We zijn toevallig gisteren bij Aart Kok gaan kijken naar een Kavango maar waren nog benieuwd naar het daadwerkelijke proces op de camping. In de winkel staat hij al mooi waterpas en zetten ze ook geen luifel op.

Ja precies, goed om dat te zien maar er zijn ook dingen die ook belangrijk zijn. Zoals de lampjes aan de luifel enzo en hoeveel spullen je eigenlijk uitstalt en weer opruimt 😉
« Laatst bewerkt op: januari 07, 2024, 10:40:03 pm door Marjolein_B »
Gelogd

vhal81

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #4 Gepost op: januari 27, 2024, 08:40:21 am »

Toen wij onze vouwwagen kochten, waren we eigenlijk wel benieuwd naar de 'echte' opzet- en afbreekfilmpjes. Hoe ziet dat er nou uit op de camping?

Afgelopen zomer waren we (man, ik en onze twee zoons van toen 9 en 6) op vakantie in Zuid-Frankrijk en hebben we op de wisseldag (afbreken op de ene camping en opzetten op de andere camping) een filmpje gemaakt van het proces.

Afbreken: https://youtu.be/k5l7nhVIF-Y?si=OGiUaJvZ1ghv02re
Opzetten: https://youtu.be/FDUgAi3V08k?si=8J_ymFFSGafH0Wei

We vonden het zelf erg leuk om te maken  :#

Zonder meer een leuk filmpje, wij wachten nu op onze nieuwe Kavango met varioluifel dus het is goed om te zien hoe het opzetten in de praktijk gaat.

Overigens had ik nog wel een vraag, welk opberglades gebruiken jullie in 't opzetfilmpje? Zijn dit de 30 en 40l IRIS MaxiDrawer/stapellades van die je oa bij Bol kan kopen? Passen die ook qua hoogte in de bagagewagen? Want ik vond ze wel ideaal tov een meubel die je weer in elkaar moet zetten en wat weer extra tijd kost  :)
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2024, 08:46:29 am door vhal81 »
Gelogd

Marjolein_B

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #5 Gepost op: januari 27, 2024, 01:52:20 pm »

Zonder meer een leuk filmpje, wij wachten nu op onze nieuwe Kavango met varioluifel dus het is goed om te zien hoe het opzetten in de praktijk gaat.

Overigens had ik nog wel een vraag, welk opberglades gebruiken jullie in 't opzetfilmpje? Zijn dit de 30 en 40l IRIS MaxiDrawer/stapellades van die je oa bij Bol kan kopen? Passen die ook qua hoogte in de bagagewagen? Want ik vond ze wel ideaal tov een meubel die je weer in elkaar moet zetten en wat weer extra tijd kost  :)

Ze zijn van de Leen Bakker en inderdaad speciaal uitgezocht zodat ze in de bak passen.

Wij hebben 2x medium en 1x large. De 2x medium past op elkaar in de bak, de large niet 2x vermoed ik.

https://www.leenbakker.nl/opbergers/opbergboxen-en-manden/ladesystemen/stapellade-medium-zwart-23x39x45-cm

De link doet het bij mij niet goed maar als je bij Leen Bakker op stapellade zoekt dan vind je 'm.
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2024, 01:55:42 pm door Marjolein_B »
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #6 Gepost op: februari 17, 2024, 07:01:22 pm »

Ontzettend leuk gedaan. En zo blij om te zien dat ook bij anderen het snoer van de lampjes in de knoop zitten.
Gelogd

Marjolein_B

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #7 Gepost op: februari 18, 2024, 01:03:15 pm »

Ontzettend leuk gedaan. En zo blij om te zien dat ook bij anderen het snoer van de lampjes in de knoop zitten.
Hahaha altijd hetzelfde gezeur!

En ik sta ergens ook te worstelen met de opvouwbare vuilnisbak van de Decathlon. Die heb ik op een gegeven moment maar buiten beeld aan mijn wederhelft gegeven...
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #8 Gepost op: februari 19, 2024, 10:18:32 am »

Hahaha altijd hetzelfde gezeur!

En ik sta ergens ook te worstelen met de opvouwbare vuilnisbak van de Decathlon. Die heb ik op een gegeven moment maar buiten beeld aan mijn wederhelft gegeven...

Kan je daar ook een filmpje van plaatsen?

Ben wel benieuwd of dat zonder worsteling en vloeken kan;-)
Gelogd

Marjolein_B

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #9 Gepost op: februari 23, 2024, 09:00:31 am »

Kan je daar ook een filmpje van plaatsen?

Ben wel benieuwd of dat zonder worsteling en vloeken kan;-)
Hahaha, het antwoord daarop is nee...
Gelogd

vhal81

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #10 Gepost op: april 20, 2024, 06:58:50 pm »

Ze zijn van de Leen Bakker en inderdaad speciaal uitgezocht zodat ze in de bak passen.

Wij hebben 2x medium en 1x large. De 2x medium past op elkaar in de bak, de large niet 2x vermoed ik.

https://www.leenbakker.nl/opbergers/opbergboxen-en-manden/ladesystemen/stapellade-medium-zwart-23x39x45-cm

De link doet het bij mij niet goed maar als je bij Leen Bakker op stapellade zoekt dan vind je 'm.

De bakken hebben we dus ook gekocht. Wij hebben vandaag de vw uit de stalling gehaald maar gek genoeg past 2 x medium niet op elkaar, de lattenbodem lijkt dan in de weg te zitten. Of we durven niet verder door te drukken, dat kan natuurlijk ook. Waar positioneren jullie deze bakken in de vw zodat ze op elkaar passen? :) Op zich verder geen ramp verder hoor, qua ruimte komen we verder wel uit.

Wat ik mij overigens afvroeg nadat we jullie filmpjes hebben gekeken, blijft het beddengoed in de wagen achter (behalve de kussens) en slapen jullie op het standaard matras of hebben jullie nog iets van een topper?
Gelogd

Marjolein_B

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 69
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango
Re: Opzetten en afbreken van de Aart Kok Kavango op de camping (video)
« Reactie #11 Gepost op: april 22, 2024, 04:27:26 pm »

De bakken moet je zeg maar niet onder het frame doen, maar daartussen positioneren, volgens mij moet het dan wel passen... maar ik weet het even niet uit mijn hoofd. Maar misschien zetten wij ze wel niet bovenop elkaar en leggen we er iets op. De grote past wel gewoon toch? Ik weet het niet meer precies.
Onze Kavango is vrij nieuw (2023), maar tenzij die van jullie tien jaar oud is moet de bak ongeveer even groot zijn dacht ik.

Beddengoed blijft liggen inderdaad (dekbed van ons en slaapzak van één kind), we hebben geen topper. Kussens gaan er wel af. Dan kun je 'm prima inklappen.
« Laatst bewerkt op: april 22, 2024, 11:20:33 pm door Marjolein_B »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal