Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
 71 
 Gepost op: mei 17, 2024, 12:49:56 pm 
Gestart door KlapJoeri - Laatste bericht door Markvv
Dat ben ik niet geweest. Ik ben met deze combo nog nooit in Dort geweest.
[size=78%]We hebben ook rustige voor en achterburen (konijnen, vogels, eekhoorns en af en toe een fazant), maar zo rustig als jouw buren zijn ze niet [/size]



 72 
 Gepost op: mei 17, 2024, 11:21:32 am 
Gestart door rogierl - Laatste bericht door ven030
Maar volgens mij heeft dit model geen mogelijkheid om de tokjes van de slaaptent "uit elkaar te schuiven".

Volgens mij heeft ons 2013 model dit idd niet. We gebruiken het iig nooit. Alleen omhoog schuiven. Wellicht is er een methode om deze bij te stellen, maar onze wagen staat weer in de stalling, dus ik kan het niet voor je checken.

succes 

 73 
 Gepost op: mei 17, 2024, 10:59:58 am 
Gestart door Svanbremen - Laatste bericht door FriedelP
 De steunen die onder een raclet staan en vermoedelijk ook onder de jamets en trigano's zijn deze:
https://www.dewitschijndel.nl/al-ko-standaard-uitdraaisteun
Deze zijn vast gemaakt aan het chassis, dat dit soms aan de bodemplaat zou gebeuren ben ik echt verbaasd over. Zelf met de vouwwagen van mijn ouders die nu meer dan 50 jaar oud zou zijn, was dat niet het geval. Kan me dus niet voorstellen dat dit ooit gebeurd is geweest en kan me ook niet bedenken waarom men dat zou doen, betrouwen zou ik het dan ook niet doen, ook niet als je gewoon uitdraaid om te stabiliseren.


Elke van die steunen kunnen in principe een draaglast van 1300 kg aan. Bij een vouwwagen waar tot vier personen kunnen in slapen waarvan ook het gewicht niet volledig op deze steunen komt, zal dat een pak minder dan 300 kg per poot zijn. Denk dus dat het inderdaad bij de meeste vouwwagens met dergelijke hoeksteunen wel los zal lopen. Ook bij aflevering van onze vouwwagen en in de handleiding daarvan stelden ze dat dat eigenlijk de methode is.


Echter met de slinger dan uitdraaien om op die manier waterpas te zetten, is echt wel hard labeur (of toch voor mij, heb meer kracht in benen dan in armen). Daarom dat ook ik hem liever eerst al grotendeels op de wielen tracht waterpas te zetten om dan af te werken met de steunen. Veel minder zwaar en daardoor meestal ook sneller. En extra steunpunten kunnen uiteraard ook nooit kwaad.




 74 
 Gepost op: mei 17, 2024, 10:53:39 am 
Gestart door Miirjam met Livingstone - Laatste bericht door LarsNL
Zelfde hier zou niet weten hoe t anders kan

 75 
 Gepost op: mei 17, 2024, 10:53:06 am 
Gestart door KlapJoeri - Laatste bericht door LarsNL
Haha nee de hond uit laten, woon naast een begraafplaats, maar achter doe begraafplaats staan gewoon woonhuizen en 1 met volgens mij bovenstaande combi ;-)

 76 
 Gepost op: mei 17, 2024, 10:28:14 am 
Gestart door KlapJoeri - Laatste bericht door 6ink
Is dit een combi die ik vanmorgen achter een begraafplaats weg heb zien rijden in Dordrecht? Zou wel erg toevallig zijn :H

In alle rust gekampeerd?

 77 
 Gepost op: mei 17, 2024, 10:19:16 am 
Gestart door SaabLiefhebber - Laatste bericht door SaabLiefhebber
Heb je aan de binnenkant van de deksel ook een verstevigingsplaat gebruikt?

Jazeker! Staat ook in wat ik schreef: "Zoals al verteld, aan de achterzijde/binnenzijde zit 100x20x4 stalen strip voor de versteviging en de boutjes zijn M6x20 RVS met RVS ringen."
Alles op maat gemaakt en in de verf gezet.

Groeten,
Paul

 78 
 Gepost op: mei 17, 2024, 10:08:37 am 
Gestart door KlapJoeri - Laatste bericht door wijnand
Na vier jaar is de Octavia als trekker ingeruild op deze 940. Van 8 jaar oud naar 25 jaar oud, comfortabeler wordt het niet  :#

 79 
 Gepost op: mei 17, 2024, 08:25:47 am 
Gestart door Miirjam met Livingstone - Laatste bericht door .johnny
ik zie nu op een 2e foto in deze reactie dat iemand anders precies hetzelfde heeft:

hoort dat echt zo? is het een ontwerp fout of doen we allemaal iets verkeerd?


 80 
 Gepost op: mei 17, 2024, 07:25:58 am 
Gestart door martjeklap - Laatste bericht door Kevin2
Een PHEV met klapper rijdt net iets comfortabeler dan een benzine-auto, maar verder erg vergelijkbaar. Bij ons hangt hij achter een Passat GTE uit 2015. Rijdt heerlijk!

Ik zou er alleen zelf niet meer voor kiezen. Je hebt dubbele complexiteit en daardoor duur onderhoud.

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal