Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***  (gelezen 31989 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kph

  • Gast
S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Gepost op: augustus 25, 2015, 07:12:24 pm »

Wij hebben op deze camping 18 dagen gestaan in juli 2015.
Website: http://www.stel.es/camping-stel-roda-de-bara/home/hol/0/0

Vriendelijkheid personeel (cijfer 9)
Wij vonden het personeel heel erg vriendelijk, bij de receptie zijn we steeds vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Er rijd ook veel bewaking rond door de straatjes. Nooit commentaar gehad. Mijn zoontje vond de bewaking geweldig en meestal stopten ze wel even een high-5 te geven oid.

Sanitair (cijfer 9)
Over het sanitair niets meer dan lof! De schoonmaaksters liepen af en aan tussen de verschillende sanitairgebouwen. Voor de kinderen is er een aparte sanitair ruimte waar ze zichzelf kunnen redden (kleine wc'tjes kleine douches, wasbakken etc.). Ook een soort van badkuipje aanwezig om baby's in te badderen.
Alleen vond manlief het jammer dat er op de wc's geen wc brillen aanwezig waren (op de vrouwenwc's wel gewoon wc brillen!).

Schoonheid van de camping zelf (cijfer 8 )
Ook gewoon perfect! We hebben regelmatig wagentjes zien rijden die bij elkaar geharkte dennen naalden kwamen ophalen. Geen vuil op straat gezien.......dik in orde dus!
 
Animatie team (cijfer 7 )
Kinderdisco is 1x in de 2 dagen (had van ons dochtertje elke dag gemogen). Overdag is de animatie in het Spaans, niet te volgen voor kleine kinderen dat was wel jammer. Verder werd er veel georganiseerd voor volwassenen zoals Yoga, Aquagym, Steps aerobics en 's avonds mooie shows (ik zet er maar bij voor volwassenen want voor onze kinderen waren deze shows veel te laat 22:00-24:00)
   
Voorzieningen (cijfer 8 )
Zwembaden: Natuurlijk een prachtig zwembad dat uit 2 delen bestaat. Een kinderbadje met allerlei glijbaantjes, waterfonteinen etc -> succes gegarandeerd van 0-5 jaar. Ook een groot bad (alle leeftijden), waar volwassenen nagenoeg overal kunnen staan (in het diepe gedeelte net aan met het hoofd boven water). Met een bubbelbad en een glijbaan (wel streng, de regels wisselden per badmeester).

Camping ligt aan het strand! Vanaf de camping te bereiken door onder een spoorbrug door te lopen!

Mooie speeltuin voor de kinderen aanwezig!! Overdag te heet om te spelen, maar onze kinderen hebben er elke avond wel gespeeld van ongeveer 21:00-22:00u.

Standplaats: Wij stonden in zone blauw, relatief grote plaatsen met eigen watervoorziening. Er zijn ook plaatsen zonder watervoorziening. Ondergrond is stof en kleine steentjes (ik weet even niet hoe ik het anders moet formuleren). Rotspennen nodig.  Redelijk schaduw op de meeste plekken doordat er aardig wat bomen staan. Tip: Als je weet waar je ongeveer wilt staan aan de hand van de plattegrond vraag dan via mail op waar de bomen precies staan, je krijgt dan een tekening toe gemaild waarop de standplaatsen schematisch staan uitgetekend met grootte en waar de bomen zich bevinden, zo kun je kijken of je vouwwagen daar eventueel op past!)

Overig: Camping winkel aanwezig voor verse broodjes en de meeste noodzakelijke boodschappen. Verder is er een Lidl op korte afstand van de camping (en ook een aantal andere supermarkten) en ook een McDonalds.
Natuurlijk vlakbij Barcelona! Ook vlakbij Tarragona! Overigens hebben we deze steden niet bezocht, we vonden het te warm om dit met 3 kleine kids te bezoeken. Wij hebben ons goed vermaakt op de camping!

Muggen: Op onze plaats hadden we geen last van muggen, echter op andere plaatsen op de camping (o.a. vlakbij het strand) hoorde ik wel mensen klagen over muggen.....

Eet gelegenheden op de camping: (cijfer 6 )
Daar moet je niet teveel van verwachten. Er is een take-away die wel lekkere pizza's heeft. De wachttijd is er wel enorm lang. Take away, dus bij je tent de maaltijd opeten.
Er is wel overheerlijk ijs te koop op de camping! Dat was even afkicken toen we weer thuis waren.

Voor vragen mag je altijd even een PB sturen!

« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2015, 07:27:46 pm door kph »
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #1 Gepost op: december 13, 2015, 10:06:34 pm »

we hebben deze camping ook op het internet bezocht en het lijkt ons een heerlijke camping.

toch een paar vraagjes:

hebben jullie last gehad van de trein die er schijnbaar naast de camping lijkt te lopen?
hoe groot zijn de campeerplaatsen?
incl. luifel en dissel heb ik al gauw een 10mtr lengte nodig...

het valt mij op dat de campings in deze regio normaliter vrij kleine plaatsen hebben...
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #2 Gepost op: december 14, 2015, 01:01:21 pm »

Wij zaten in de blauwe zone. Nee, geen treinen gehoord! Misschien dat je ze kunt horen als je in de buurt van de speeltuin (meer naar het strand) zou staan?

Onze vouwwagen heeft een totale lengte van 7,5m. Die stond tegen het pad aan. Misschien dat ze ook diepere plaatsen hebben, maar volgens mij is zone blauw een zone met de grootste plaatsen. Je kunt even de camping mailen met een verzoek om een plattegrond met vermelding van de grootte van de plaatsen. Krijg je gelijk te zien waar er bomen staan en of je evt zou passen of niet.
Wij hadden trouwens de hele vouwwagen opgezet, wij doen dat voortaan niet meer, we hebben die grote voortent eigenlijk helemaal niet nodig gehad.........een fijne luifel en een grote partytent ernaast (past makkelijk!) en dan heb je echt ruimte genoeg (maar ja, was onze eerste vouwwagen ervaring dus voor de zekerheid hadden we 'm in vol ornaat opgezet).

p.s. Op mijn foto's kun je goed zien hoeveel plek onze Malawi inneemt.........er stonden maar weinig van zulke grote tenten......

Dus ik zou zeggen, even een belletje of mailtje naar de camping met de vraag naar een plattegrond (en leg uit dat je 10m lengte nodig hebt?). Ze kunnen daar vast antwoord op geven!
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #3 Gepost op: december 14, 2015, 08:02:47 pm »

dank voor je reactie

had zaterdag al een mailtje de deur uit gedaan
helaas nog geen reactie...
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #4 Gepost op: december 15, 2015, 10:03:39 am »

Ze zijn niet zo snel met reacties.........
Volgens mij kun je ook pas reserveren in januari, dus misschien zijn ze ook nog niet zo actief momenteel (?).
Gelogd

Corvrijn

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #5 Gepost op: december 17, 2015, 06:29:45 pm »

Wij zijn ook bezig met camping stel in aug 26-1 pas boeken.
Is het echt nodig deze camping te boeken omdat wij niet weten wat voor omweg we maken
Gr Cor
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #6 Gepost op: december 17, 2015, 07:06:59 pm »

In de periode dat wij hebben gestaan was er nog heel veel leeg en had je niet hoeven reserveren.........Wij waren de laatste 3 weken van juli. Hoe druk het daarna is geweest kan ik niet zeggen............
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #7 Gepost op: december 17, 2015, 08:10:08 pm »

Inmiddels een reactie gehad

Good morning,
 
thank you for your interest in our campsite. we inform you that the largest places we have are 9m x 7m.
Perhaps they are too small for you.
If you need more information don’t hesitate to contact us again.
 
Best regards.
 
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #8 Gepost op: december 18, 2015, 09:32:24 pm »

Hmmmm, jammer zeg. Dan hebben wij toch wel op een van de grootste plaatsen gestaan denk ik........Hoewel ik de plekken echt wel ruim vond lijkt dat niet als het uiteindelijk maar 63m2 voor een plek is.......Ik heb het zelf niet nagemeten. Onze plek was zeker ongeveer 8m lang, zal iets van 7 meter breed geweest zijn schat ik zo.......
Gelogd

Corvrijn

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #9 Gepost op: december 20, 2015, 09:37:14 pm »

Weet iemand misschien hoe druk het in augustus is?
Gr Cor
Gelogd

kph

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #10 Gepost op: december 22, 2015, 04:11:38 pm »

Misschien een raar idee hoor, maar zou je niet gewoon een reservering maken? Is 1 van de weinige campings waar je niet hoeft aan te betalen etc. Dus kost je dan verder niets mocht het niet door gaan...........(volgens mij)
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #11 Gepost op: januari 11, 2016, 08:43:32 pm »

inmiddels na wat heen en weer mailen een map ontvangen van de camping

daarop staat aangegeven dat ze meerdere plaatsen hebben, de grootste omvang van een plek is 8,10x10,40mtr





Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #12 Gepost op: januari 11, 2016, 08:44:40 pm »

Gelogd

Corvrijn

  • Gast
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #13 Gepost op: januari 20, 2016, 03:10:16 pm »

Vandaag mail terug gehad vanaf 2-2  te boeken zitten te denken aan de blauwe zone voor de eerste 2,5 weken in augustus met een kleine van vier jaar.
Gelogd

Cadillacfreak

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 407
  • Merk Vouwwagen: 2010 Aart Kok Kavango
Re: S: Costa Brava: Roda de Bara: Camping Stel ***
« Reactie #14 Gepost op: januari 20, 2016, 09:23:30 pm »

Pfff, zou mijn grootste nachtmerrie zijn zo'n camping...maar ieder zijn ding natuurlijk.
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal