Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Plooikast  (gelezen 6506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemiekske

  • Gast
Re: Plooikast
« Reactie #15 Gepost op: maart 02, 2017, 12:16:55 pm »

Ziet er ook wel heel goed uit!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.398
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Safari 2016
Re: Plooikast
« Reactie #16 Gepost op: maart 02, 2017, 01:05:52 pm »

Voor de kleren gebruiken wij ook niet zo'n kast.


Wij hebben wel een vouwkast voor wat extra potten en pannen uit de weg te zetten, wat voorraad in weg te zetten die niet in de frigobox gaat en dergelijke prullen. Is dus gewoon met schapjes. Is trouwens van Trigano. Staat meestal stevig genoeg en het opbouwen duurt iets meer dan 5 minuten. Alles bij het afbreken terug juist in de zak steken neemt vaak meer tijd in beslag.  ::)
Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 1998
Re: Plooikast
« Reactie #17 Gepost op: maart 02, 2017, 09:59:24 pm »

Ik heb zo'n eurotrail kastje voor losse rommel en ontbijtspul.
De kleding heb ik voor iedereen apart in plastic bakken die je onder een bed kunt schuiven. Waterdicht, vanaf de buitenkant zichtbaar wat er inzit en kleding blijft er redelijk netjes in. Die van de kinderen gaat in hun cabine ( en gebruiken ze als een nachtkastje) die van mij staat in de bak zelf.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk: kampeermiddel : Jamet louisiana 2013
Re: Plooikast
« Reactie #18 Gepost op: maart 02, 2017, 10:51:18 pm »

Ik heb een hangkast met vakken voor de kleding. Eea wat overzichtelijker voor de kids dan iedere keer in een weekend tas te graaien en dan vergeten om de tas weer goed te sluiten. En dat goed sluitenis zeker in zuid Europa wel belangrijk
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Plooikast
« Reactie #19 Gepost op: maart 02, 2017, 11:28:59 pm »

Wij gebruiken ook doorzichtige plastic bakken met afsluitbare deksels.
De kleren blijven vochtvrij en netjes ( ben nogal pietje precies) en je kunt ze stapelen. Zo nemen ze niet veel ruimte in! Zo vanuit de auto in de klapper!
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Plooikast
« Reactie #20 Gepost op: maart 02, 2017, 11:47:49 pm »

wij hebben ook zo n eurotrail kast maar die gaat dit jaar niet meer mee. ik vind het een heel gedoe om de kleren uit de tassen en de kratten weer in zo kast te leggen.

Ik heb de kast vorig jaar verkocht. In de flyer 1x gebruikt maar nu gebruik ik dichte bakken, ieder 1 bak en meer mag je niet meenemen  :# 1 klein bakje met handdoeken en dat is het :J
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk: kampeermiddel : aart kok livingstone
Re: Plooikast
« Reactie #21 Gepost op: maart 03, 2017, 08:46:51 am »

Ik heb de kast vorig jaar verkocht. In de flyer 1x gebruikt maar nu gebruik ik dichte bakken, ieder 1 bak en meer mag je niet meenemen  :# 1 klein bakje met handdoeken en dat is het :J

beviel dat kastje niet?? bij deze ladekast is het ook idat eder een lade mag vullen en dan is het klaar.... en dan nog een lade voor handdoeken en 1 voor sportspul en zo hoop ik aan 2 kastjes genoeg te hebben voor het hele gezin. het lijkt mij lekker dat ik niet meer hoef over te hevelen. kleding in de bakken laten zitten heb ik ook gedaan maar dan ligt de bak (krat) van dochterlief onderop en moet je steeds die bakken optillen en aan de kant leggen..vond ik ook geen succes.. nu heb je bovenop het ladekastje nog ruimte om je boek oid neer te leggen. Ze passen bij ons rechtop in de wagenbak en ook precies 2 naast elkaar. Ik hoop dat dit gaat bevallen.. de eurotrailkast gaat lig op mp want dat vond ik niks. en mocht dit niet bevallen dan laten we het volgend jaar gewoon en de sportas liggen en doen we het wel zo.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Plooikast
« Reactie #22 Gepost op: maart 03, 2017, 09:05:32 am »

De eurotrailkast was een perfecte kast als je ergens 2 weken staat. Afgelopen jaar hebben we in de zomervakantie 7 campings aangedaan.  Dan ga je niet staan bouwen. Bakken uit de wagen op de deksel... klaar, dat is nu de kast :P
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk: kampeermiddel : aart kok livingstone
Re: Plooikast
« Reactie #23 Gepost op: maart 03, 2017, 12:33:26 pm »

www je bedoelt die eurotrail kast.. ja idd mooi en handig kastje maar niet voor ons nee...
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.862
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Plooikast
« Reactie #24 Gepost op: maart 04, 2017, 09:01:06 am »

En dat goed sluitenis zeker in zuid Europa wel belangrijk

? Verklaar je nader ?
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk: kampeermiddel : aart kok livingstone
Re: Plooikast
« Reactie #25 Gepost op: maart 04, 2017, 09:21:04 am »

om even hierop door te gaan. waar laten jullie je keuken voorraad in ( ontbijtspullen etcetc) wij hadden ook een eurotrail kast hiervoor maar op dag 3 liepen de mieren over de jam. hierna hebben we de afsluitbare kratten van de kleding hiervoor gebruikt. maar komend jaar moet ik iets zoeken wat handig is voor je etenswaar.
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Plooikast
« Reactie #26 Gepost op: maart 04, 2017, 09:47:31 am »

om even hierop door te gaan. waar laten jullie je keuken voorraad in ( ontbijtspullen etcetc) wij hadden ook een eurotrail kast hiervoor maar op dag 3 liepen de mieren over de jam. hierna hebben we de afsluitbare kratten van de kleding hiervoor gebruikt. maar komend jaar moet ik iets zoeken wat handig is voor je etenswaar.
Wij hebben een keuken kast met rits en afsluitbaar. Nergens last van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

Jimmymichiels

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 507
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panema up 2022
Re: Plooikast
« Reactie #27 Gepost op: maart 04, 2017, 10:05:15 am »

Voor etenswaar hebben wij ook een kast met rits afsluitbaar. Nooit last gehad van mieten.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Plooikast
« Reactie #28 Gepost op: maart 04, 2017, 10:33:14 pm »

Etenswaren die zoet zijn of niet helemaal goed afsluitbaar doen wij in een afsluitbare bak zonder gaten ivm muizen. Dus koekjes, muesli, hagelslag, broodjes, etc. Vaak zetten we dat ook nog in de auto 's nachts.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Plooikast
« Reactie #29 Gepost op: maart 05, 2017, 12:52:25 am »

Even terug naar de vraag van de TS.

Voor etenswaren in een kast graag een nieuw topic ( er zijn ook al verschillende topics met dat onderwerp)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal