Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!  (gelezen 7191 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ernst

  • Klapperraar
  • **
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 58
  • Merk Vouwwagen: Campooz lazy Jack 2024
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #45 Gepost op: maart 02, 2024, 09:02:56 pm »

vandaag de LJ opgehaald
Gelogd

Ebbingnl

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 164
  • Merk Vouwwagen: KeesKampeert No.13. Leef( en een Holtkamper Utopia XL)
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #46 Gepost op: maart 02, 2024, 09:15:04 pm »

vandaag de LJ opgehaald

Mooie wagen !
Gelogd

Ernst

  • Klapperraar
  • **
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 58
  • Merk Vouwwagen: Campooz lazy Jack 2024
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #47 Gepost op: maart 02, 2024, 10:24:42 pm »

Gelogd

Kuijfjes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
  • Merk Vouwwagen: Jamet Texas
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #48 Gepost op: maart 07, 2024, 04:01:28 pm »

Ons avontuur is vorig jaar net na de zomer begonnen door een vouwwagen over te nemen hoewel wij geen trekhaak hebben.

Dus even geïnformeerd wat zoiets zou kosten (een vaste of een afneembare trekhaak), maar die investering krijg je nooit meer terug bij inruil, ook zou het maximale trekgewicht 1250 kg gaan worden en het feit dat het ook na 4 jaar begon te kriebelen gingen we voor een andere auto kijken.

We reden op dat moment in een Ford Mondeo hatchback, dus zijn wij wezen kijken naar een station (ook omdat we een hond hebben die we mee willen nemen met de vakanties). Jeetje wat viel dat tegen met dat hybride, want dan mag men maar 750kg trekken....... Ja dat gaat hem niet worden, want misschien gaan we over een paar jaar kamperen met een caravan (jaja....da's vloeken hier op het forum :), maar eerst maar genieten van de vouwwagen)

Dus een ander Ford Mondeo viel dus af.
Zelf vind ik het huidige model van de Volvo V60 een mooie wagen (1800kg trekgewicht), maar daar kwamen we niet uit met de prijs.
Dan maar verder kijken en voor de grap eens een V90 ingevuld in de zoekmachines (zelfde bouwjaar, zelfde km zelfde prijs)
Leuk zo'n V90, want het is een relax rijdende wagen in verhouding met zo'n V60.
Dus wat meer gaan verdiepen in een Volvo V90, maar in testen moest hij meestal tegen een Bmw 5-serie en een Mercedes E-klasse, waarbij de Volvo nooit won........ Uhm.....wat zou zo'n Mercedes dan doen als ik dat opgeeft in zo'n zoekmachine....... Zelfde bouwjaar, zelfde km, zelfde prijs ....... Uhm schat wat vind je van deze wagen.........-+- Wil geen zwarte auto, lijkt op een lijkenwagen -+-, maar toch een paar wezen bezoeken en zoals je al kan raden rijden we nu een zwarte Mercedes E-klasse (2100kg trekgewicht) met ruimte voor drie kids op de achterbank en een plekje voor de hond.

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

Gelogd
2023: aanschaf Jamet Texas, bj. ???? (heel oud)

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #49 Gepost op: maart 07, 2024, 06:23:27 pm »

Een Mercedes E-klasse en de Volvo V70 hebben wij ook serieus overwogen toen wij op zoek waren afgelopen najaar. Het zijn beide erg fijne auto’s.  Wij hebben uiteindelijk toch weer een Mondeo gekocht. Voor hetzelfde geld 2 jaar jonger.
Wat ons erg tegenviel bij de E-klasse was de beenruimte achterin. Als ik goed achter het stuur zit kunnen de passagiers hun voeten niet kwijt omdat er geen ruimte onder de stoel is. En de achterkant van de voorstoelen hebben 2 uitsparingen waar je knieën in vallen, waar andere auto’s die wij bekeken hebben 1 uitsparing hebben. Dat laatste ervaren wij ook als prettiger icm de stand van de stoel als deze op mijn “stand” staat.

Maar veel plezier en veilige km’s met jullie Benz. :)1303]
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.378
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #50 Gepost op: maart 07, 2024, 09:16:38 pm »

Als je een wagen zoekt met erg veel beenruimte achter en erg ruimte koffer is het zeker zinvol om naar de Skoda Superb Combi te kijken. Heb lease wagen en dus om de 4 jaar is het gaan kijken naar een nieuwe wagen. Welke andere wagen van de merken waar we tussen mogen kiezen dat ik ook toon aan de kinderen is de reactie meteen dat ze het afkeuren wegens te weinig beenruimte naar hun zin. Zijn ondertussen teveel luxe op dat vlag gewoon vrees ik  :J :O
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #51 Gepost op: maart 07, 2024, 09:35:01 pm »

Ons avontuur is vorig jaar net na de zomer begonnen door een vouwwagen over te nemen hoewel wij geen trekhaak hebben.

Dus even geïnformeerd wat zoiets zou kosten (een vaste of een afneembare trekhaak), maar die investering krijg je nooit meer terug bij inruil, ook zou het maximale trekgewicht 1250 kg gaan worden en het feit dat het ook na 4 jaar begon te kriebelen gingen we voor een andere auto kijken.

We reden op dat moment in een Ford Mondeo hatchback, dus zijn wij wezen kijken naar een station (ook omdat we een hond hebben die we mee willen nemen met de vakanties). Jeetje wat viel dat tegen met dat hybride, want dan mag men maar 750kg trekken....... Ja dat gaat hem niet worden, want misschien gaan we over een paar jaar kamperen met een caravan (jaja....da's vloeken hier op het forum :), maar eerst maar genieten van de vouwwagen)

Dus een ander Ford Mondeo viel dus af.
Zelf vind ik het huidige model van de Volvo V60 een mooie wagen (1800kg trekgewicht), maar daar kwamen we niet uit met de prijs.
Dan maar verder kijken en voor de grap eens een V90 ingevuld in de zoekmachines (zelfde bouwjaar, zelfde km zelfde prijs)
Leuk zo'n V90, want het is een relax rijdende wagen in verhouding met zo'n V60.
Dus wat meer gaan verdiepen in een Volvo V90, maar in testen moest hij meestal tegen een Bmw 5-serie en een Mercedes E-klasse, waarbij de Volvo nooit won........ Uhm.....wat zou zo'n Mercedes dan doen als ik dat opgeeft in zo'n zoekmachine....... Zelfde bouwjaar, zelfde km, zelfde prijs ....... Uhm schat wat vind je van deze wagen.........-+- Wil geen zwarte auto, lijkt op een lijkenwagen -+-, maar toch een paar wezen bezoeken en zoals je al kan raden rijden we nu een zwarte Mercedes E-klasse (2100kg trekgewicht) met ruimte voor drie kids op de achterbank en een plekje voor de hond.

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk
Wat een straf zo'n wagen. ;)
Trouwens caravan een vloek woord??
Nee hoor dat is zo jaren 80
Hoop juist dat iedereen hier blijft komen wat je kampeermiddel ook is.
Want know how kunnen we altijd gebruiken.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #52 Gepost op: maart 08, 2024, 04:55:16 pm »

Van welk jaar en welke motorisatie?
Super comfortabele auto!

Verstuurd vanaf mijn moto g54 5G met Tapatalk

Gelogd

Kuijfjes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
  • Merk Vouwwagen: Jamet Texas
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #53 Gepost op: maart 08, 2024, 07:52:38 pm »

Van welk jaar en welke motorisatie?
Super comfortabele auto!

Verstuurd vanaf mijn moto g54 5G met Tapatalk
Het is een E250 uit 2018
(2 liter viercilinder met een turbo, 211pk en 350nm koppel).

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

Gelogd
2023: aanschaf Jamet Texas, bj. ???? (heel oud)

Kuijfjes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
  • Merk Vouwwagen: Jamet Texas
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #54 Gepost op: maart 08, 2024, 07:55:55 pm »

Als je een wagen zoekt met erg veel beenruimte achter en erg ruimte koffer is het zeker zinvol om naar de Skoda Superb Combi te kijken. Heb lease wagen en dus om de 4 jaar is het gaan kijken naar een nieuwe wagen. Welke andere wagen van de merken waar we tussen mogen kiezen dat ik ook toon aan de kinderen is de reactie meteen dat ze het afkeuren wegens te weinig beenruimte naar hun zin. Zijn ondertussen teveel luxe op dat vlag gewoon vrees ik  :J :O
Persoonlijk wilde ik ook geen auto uit de Volkswagen groep, omdat ze wel eens onderdelen hebben geleend zonder terug te brengen. (En bij ons in de buurt zijn BMW's ook geliefd).

maar zo'n Superb is ook een lekkere ruime bak!

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

Gelogd
2023: aanschaf Jamet Texas, bj. ???? (heel oud)

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #55 Gepost op: maart 08, 2024, 08:31:27 pm »


Bij ons in de buurt zijn Opels ook populair. Afgelopen week 2 straten bij ons vandaan.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #56 Gepost op: maart 09, 2024, 08:39:29 am »

Waarschijnlijk weer dezelfde combi als afgelopen jaar en hopelijk ook wederom richting het noorden


Ik moet helaas toch de boel corrigeren; de afgelopen vakantie naar Noorwegen bleek de laatste te zijn met deze combinatie  :O 
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #57 Gepost op: maart 09, 2024, 08:40:38 am »

Andere auto?
Of andere Vouwwagen/caravan?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #58 Gepost op: maart 09, 2024, 08:43:00 am »

De kleinste Eriba aangeschaft, hebben we nog een beetje tentdoek; (ik moet er zelf nog aan wennen (heb nu eenmaal niet alles voor het zeggen  :O ), is allemaal erg snel gegaan; de CCCX staat nog in de garage, dus ik kan langzaam afscheid nemen; ik zal tzt eerst hier de interesse peilen alvorens ik naar MP ga)
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2024, 09:04:57 am door C5CCV »
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Waar hang jij je vouwwagen achter in 2024. Foto's graag!!
« Reactie #59 Gepost op: maart 09, 2024, 09:35:24 am »

En we zien je combi hier ook wel verscheinen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal