Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Maten banden, slaapcabines walker doublette  (gelezen 3755 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jolinrotom

  • Gast
Maten banden, slaapcabines walker doublette
« Gepost op: juni 08, 2013, 11:58:10 am »

Hallo,

Wij zijn eigenaar van een walker doublette vouwwagen.
Kan iemand ons vertellen wat de maten zijn van de slaapcabines op de plank en onder de plank. Ook hebben we nieuwe banden nodig. Naar welke maten moeten wij op zoek??

Bedankt,

Groet linda
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Maten banden, slaapcabines walker doublette
« Reactie #1 Gepost op: juni 09, 2013, 09:01:44 pm »

Voor de bandenmaat kan je op je huidige band kijken, daar staan op de zijkant alle gegevens op die je nodig hebt.
Gelogd

baan-eikelenboom

  • Gast
Re: Maten banden, slaapcabines walker doublette
« Reactie #2 Gepost op: juni 10, 2013, 02:03:41 pm »

De maten van de slaapcabine onder de plank zijn 214 bij 130 cm en 80 cm hoog.  :)
Gelogd

Jolinrotom

  • Gast
Re: Maten banden, slaapcabines walker doublette
« Reactie #3 Gepost op: juni 14, 2013, 07:32:16 pm »

Bedankt!!!!

De vouwwagen staat niet hier dus kan nu niet op de banden kijken. Had gehoopt dat iemand het wist  :+
Bedankt voor de maten van de slaapcabine onder de plank, weet je toevallig ook de maten van op de plank?

Gr linda
Gelogd

baan-eikelenboom

  • Gast
Re: Maten banden, slaapcabines walker doublette
« Reactie #4 Gepost op: juni 14, 2013, 08:46:33 pm »

Hoi,

Dat kan ik morgen voor je nakijken. Dan gaan we namelijk van twee Sunny Walkers één maken. De ondertent had ik hier al liggen om even schoon te maken en na te kijken, maar morgen kan ik de cabine op de plank wel even opmeten. Die is in principe hetzelfde als die van de doublette namelijk. Zal ik ook nog even op de banden kjiken? De kar is namelijk ook dezelfde als die van de doubletteen de banden dus ook. :)

groetjes, Mariska
Gelogd

baan-eikelenboom

  • Gast
Re: Maten banden, slaapcabines walker doublette
« Reactie #5 Gepost op: juni 17, 2013, 08:35:12 pm »

Hallo,

Ik heb één en ander even nagekeken voor je.
De afmetingen van de slaapcabine (aan de binnenzijde gemeten) op de plank zijn 188 cm lang bij 120cm breed. De hoogte voor aan (waar je de cabine open ritst) is 120 cm en achter aan (De kant van het raam) 110 cm.  Het loopt dus iets schuin af . Overigens hebben wij er zelf een matras in liggen die wel langer is dan 188 namelijk zo?n 196 cm lang. En dat is, voor zover ik weet, de oorspronkelijke schuimrubber matras.
Op de band staat: 145/80R10 69T RADIAL CB102
VMN 588/1
Meer info kan ik er niet van af lezen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes! :J

Groetjes, Mariska
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal