Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Campingtafel  (gelezen 9008 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re: Campingtafel
« Reactie #15 Gepost op: juli 05, 2016, 10:35:01 pm »

Wij hebben al jaren zo,n tuintafel die kan je uit elkaar halen poten in de sleuven aan de onderkant blad en dan gaat hij bovenop onder het zeil
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2016, 01:45:10 am door caspar »
Gelogd

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: Campingtafel
« Reactie #16 Gepost op: juli 06, 2016, 12:31:57 am »

Hier nog een blije bezitter van een Dukdalf Fantastic. Voordelen: stevig, makkelijk verstelbaar, je kunt overal aanschuiven en geen kieren waar drinken doorheen sijpelt als de kinderen hun drinken weer eens omstoten...
Gelogd
Wat is jouw klapband?

sanneman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Campingtafel
« Reactie #17 Gepost op: juli 06, 2016, 06:46:51 am »

Hier nog een blije bezitter van een Dukdalf Fantastic. Voordelen: stevig, makkelijk verstelbaar, je kunt overal aanschuiven en geen kieren waar drinken doorheen sijpelt als de kinderen hun drinken weer eens omstoten...

+1


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

michelheemskerk

  • Gast
Re: Campingtafel
« Reactie #18 Gepost op: juli 06, 2016, 07:59:33 am »

Wij hebben een westfield tafel. Stevig, verstelbare poten. Zelfs met beweegbare voetjes. http://www.westfieldoutdoors.eu/en/products/detail/superb-light-115-superb-light-115/
Gelogd

MoveToGo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 72
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT
Re: Campingtafel
« Reactie #19 Gepost op: juli 06, 2016, 08:41:38 am »

Wij hadden een roltafel maar dat is wel steeds 10 min knutselen en afbreken.

Daarnaast is onze ervaring dat je er niets zwaars op moet zetten want dan beginnen de lamellen gevaarlijk door te buigen.

We gaan nu voor iets snellers zoals de dukdalf, maar zijn er ook nog niet uit. Aan de reacties te zien lijkt het een goede keuze.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Campingtafel
« Reactie #20 Gepost op: juli 06, 2016, 08:46:17 am »

Wij hebben twee kleine identieke tafels met verstelbare poten. Die zetten we tegen elkaar aan als we gaan eten, maar je kunt ook makkelijk eens 1 tafeltje ergens anders voor gebruiken, bv tijdens het koken. En ze zijn lekker licht om te tillen. Ik verzet de tafels nogal eens van de zon in de schaduw en andersom.
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: Campingtafel
« Reactie #21 Gepost op: juli 06, 2016, 09:22:43 am »

Wij hebben al jaren zo,n tuintafel die kan je uit elkaar halen poten in de sleuven aan de onderkant blad en dan gaat hij bovenop onder het zeil
Wij ook. En ik snap niet waarom niet meer mensen dat doen. Groot, superstabiel en het kost geen drol.
Gelogd

Yona

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 191
Re: Campingtafel
« Reactie #22 Gepost op: juli 06, 2016, 09:52:51 am »

Wij ook. En ik snap niet waarom niet meer mensen dat doen. Groot, superstabiel en het kost geen drol.

Wij omdat we proberen alles zo compact mogelijk willen houden.
Gelogd
Holtkamper Aero 2022 • Cabanon Mercury deluxe 2016-2021 • Baco 4000 tent 2014-2015 • Daarvoor vliegen naar waar het maar warm is.

peter123456

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 438
  • Merk Vouwwagen: (G) roadmaster
Re: Campingtafel
« Reactie #23 Gepost op: juli 06, 2016, 10:01:23 am »

wij nemen altijd een "biertafel" mee, zoals op veel evenementen te zien.
tegenwoordig ook te koop bij de praxis..........
https://www.google.nl/search?q=biertafel&biw=1280&bih=899&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj176eDr97NAhUHahoKHb3lCw0QsAQISw

moet je wel de ruimte voor hebben, past in de roadmaster maar ik leg de set achter in de citroen jumpy.... :J
Gelogd
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: Campingtafel
« Reactie #24 Gepost op: juli 06, 2016, 10:17:22 am »

Wij omdat we proberen alles zo compact mogelijk willen houden.
Dat kan natuurlijk (hoewel dat bij de aanschaf van jullie vouwwagen zelf dan toch mis gegaan is 8) ). Maar de plek die zo'n tafel inneemt onder het dekzeil valt echt reuze mee. 't Is wel groot, maar niet hoog en erg licht.
Gelogd

arja

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 46
  • Merk Vouwwagen: Trigano Vendome GL 2003
Re: Campingtafel
« Reactie #25 Gepost op: juli 06, 2016, 10:39:04 pm »

Wij hadden een roltafel maar dat is wel steeds 10 min knutselen en afbreken.

Daarnaast is onze ervaring dat je er niets zwaars op moet zetten want dan beginnen de lamellen gevaarlijk door te buigen.

We gaan nu voor iets snellers zoals de dukdalf, maar zijn er ook nog niet uit. Aan de reacties te zien lijkt het een goede keuze.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geen idee welk merk roltafel wij hebben, maar het is duidelijk een andere tafel dan jullie hebben gehad.
In 1 beweging klapt het frame open, 3 vaste plankjes erop klikken en 2x de lamellen in de vakken uitrollen. Nog geen minuut werk. Ook het doorzakken herken ik niet  :N
Gelogd

MoveToGo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 72
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT
Re: Campingtafel
« Reactie #26 Gepost op: juli 07, 2016, 12:07:09 am »

Geen idee welk merk roltafel wij hebben, maar het is duidelijk een andere tafel dan jullie hebben gehad.
In 1 beweging klapt het frame open, 3 vaste plankjes erop klikken en 2x de lamellen in de vakken uitrollen. Nog geen minuut werk. Ook het doorzakken herken ik niet  :N
Wij hadden van die telescoop pootjes eronder met schroefklemmetjes. Voordat je die stabiel en recht had staan was je wel even bezig. Onze lamellen waren van van vrij dun blik. Als onze kleine er op leunde hing het blad behoorlijk door. Volgens mij was het een defa maar weet niet helemaal zeker.
Gelogd

Mascha

  • Gast
Re: Campingtafel
« Reactie #27 Gepost op: juli 07, 2016, 09:20:08 am »

hebben wij dan zulke extreme eisen of hebben wij wat verkeerd gedaan? de roltafels bij de wit wiebelden al als je ernaar keek

een gewone tuintafel is misschien wel hét topidee!

wij kunnen weer verder met al jullie tips!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal