Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Inbraakpreventie voor de vouwwagen.  (gelezen 14879 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henk1973

  • Gast
Re:Inbraakpreventie voor de vouwwagen.
« Reactie #30 Gepost op: september 22, 2010, 05:02:58 pm »

volgens mij kan je bij de holtkamper een kluisje in laten bouwen waar zelfs een laptop in past... las zoiets in de brochure...

Wij hebben inderdaad zo'n kluisje laten monteren in de vouwwagen. Ondanks dat in de tent die wij hadden nooit iets is gestolen, nam ik altijd alles mee. Handig is anders, maar het is een gevoel.
Het kluisje van Holtkamper is inderdaad groot genoeg voor ons geld, papieren, iPad en/of laptop, fotocamera met lenzen. Een erg prettig idee.

Overigens zijn dit formaat kluisjes ook te koop bij bijvoorbeeld De Wit in Schijndel. Je moet hem dan wel zelf vastmaken aan de vouwwagen.

Hij neemt wel de ruimte in van één kratje... Een nadeel.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Inbraakpreventie voor de vouwwagen.
« Reactie #31 Gepost op: september 22, 2010, 09:48:26 pm »

Wij hebben inderdaad zo'n kluisje laten monteren in de vouwwagen. Ondanks dat in de tent die wij hadden nooit iets is gestolen, nam ik altijd alles mee. Handig is anders, maar het is een gevoel.
Het kluisje van Holtkamper is inderdaad groot genoeg voor ons geld, papieren, iPad en/of laptop, fotocamera met lenzen. Een erg prettig idee.

Overigens zijn dit formaat kluisjes ook te koop bij bijvoorbeeld De Wit in Schijndel. Je moet hem dan wel zelf vastmaken aan de vouwwagen.

Hij neemt wel de ruimte in van één kratje... Een nadeel.


Kijk daar ga ik dan eens kijken.
Dank voor deze tip.
Gelogd
Jevipro
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal