Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hefboomstok Kyte S uit pocket geschoten  (gelezen 1305 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Delftblue

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Hefboomstok Kyte S uit pocket geschoten
« Gepost op: januari 16, 2021, 01:53:58 pm »

Afgelopen jaar hebben we niet goed genoeg opgelet bij het opzetten van onze Kyte S en is de hefboomstok uit het grondzeil geschoten. We hebben een prima workaround, maar vanzelfsprekend zou ik hem toch graag weer vast aan het grondzeil hebben. Hoe krijg ik de stok weer in dat gaatje? Kan je die plastic dop die aan de stok zit bijvoorbeeld losdraaien? Of is dit iets wat ik aan Holtkamper moet vragen om te doen bij een servicebureau?
Gelogd

smoutewm

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 40
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Hefboomstok Kyte S uit pocket geschoten
« Reactie #1 Gepost op: januari 16, 2021, 09:42:42 pm »

Ik had hetzelfde aan het einde van onze vakantie afgelopen jaar. Merkt bij het thuis openklappen dat de hefboomstok los zat en een kerf in het grondzeil had gemaakt. Heb dit niet zelf geprobeerd als zou het wellicht mogelijk zijn. Heb het aan Holtkamper overgelaten tijdens een servicebeurt.
Gelogd
La pluie en Bretagne.....? Une légende!

Delftblue

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Hefboomstok Kyte S uit pocket geschoten
« Reactie #2 Gepost op: mei 24, 2021, 10:47:33 pm »

Kleine update: HK heeft aangegeven dat als je een beetje handig bent dat je het zelf zou moeten kunnen. Er zit een bout in, die is los te draaien met een moersleutel of inbussleutel (afhankelijk van het model, dat kon ze me niet zeker zeggen). Als het weer een weekend mooi weer is binnenkort dan trekken we er op uit en kunnen we dit gelijk ook fixen. Vond het weer met Hemelvaart (en ook afgelopen weekend) niet mooi genoeg om te gaan kamperen…
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal