Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camping Hoog Soeren  (gelezen 2375 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

irene1979

  • Gast
Camping Hoog Soeren
« Gepost op: juli 02, 2010, 08:56:24 pm »

Wij gaan aankomend weekend voor het eerst kamperen op een natuurkapeerterrein en wel natuurkampeerterrein Hoog Soeren. Iemand ervaring op deze camping eventueel foto's. We gaan samen met mijn ouders en onze buren (zij hebben al vaker op zijn natuurterrein gestaan) en drie honden.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Camping Hoog Soeren
« Reactie #1 Gepost op: juli 05, 2010, 08:28:43 am »

Ik ben er laatst langs gereden, en toen dacht ik "ziet er leuk uit zo van de buitenkant".

Hoe hebben jullie het gehad? En hoe is is het natuurkampeerterrein bevallen?
Graag lees ik je ervaring (in het recensie-topic), want daar ben ik wel in geinteresseerd.
Gelogd

irene1979

  • Gast
Re:Camping Hoog Soeren
« Reactie #2 Gepost op: juli 12, 2010, 06:52:12 pm »

We zijn afgelopen vrijdag naar deze camping gegaan en vandaag terug gekomen. Wat een rampenplan de camping. De beheerder zeer vriendelijk, maar de camping is helemaal niets. ik ben niet veel eisend maar ik verwacht wel een normale douche en wc.
Dit afgelopen weekend twee mensen flauw gevallen in de douche omdat de stoom van het douchen niet weg kan, douches zijn volledig afgesloten. je kon je kont er ook niet in keren, dus stond je gewoon van ellende je buiten de douche aan te kleden.
De camping, je staat met je caravan, klapper of tent volledig in de zon nergens schaduw! er is ook voor de rest niet op de camping. De omgeving geweldig, kroondomein.
Gelogd

fish

  • Gast
Re:Camping Hoog Soeren
« Reactie #3 Gepost op: juli 12, 2010, 08:29:43 pm »

Zou je  ook bij recensies een verslag willen doen? recensies
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal