Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I: Umbrië: Lago Trasimeno: Camping Punta Navaccia ***  (gelezen 6233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tstn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Anniversary 2020
  • 2015 Raclet Panama Up; 2008 Aart Kok Kampala
I: Umbrië: Lago Trasimeno: Camping Punta Navaccia ***
« Gepost op: september 01, 2009, 09:49:19 pm »

Afgelopen vakantie een tiental dagen door gebracht op deze camping.
Recentie heb ik geplaatst op campingmening.nl en is te lezen via de link hieronder:
http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=17940
Deze is helaas niet meer te vinden. Daarom hieronder wat ik me nog weet te herinneren.
Op het eerste gezicht een wat rommelige camping vanwege de vele vaste plekken vooraan de camping voor de Italianen. Maar vanwege de vriendelijkheid kijk je hier al snel doorheen.
Ons plekje aan het meer was klein, de Kampala paste maar net met de auto ernaast.
Er is veel te zien in de omgeving (Perugia, Assisi, Orvieto, Florence, Sienna).
Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam.
Sanitair deed in 2009 verouderd aan, maar wel schoon.

Er wordt wekelijks gesproeid tegen de (vele) muggen (deze steken echter niet). En of dit hygienisch is en veilig is in een tent/vouwwagen ??

Onze jongste zoon heeft hier wel een longontsteking opgelopen door zwemmen in het meer. Dit schijnt vaker te gebeuren na een vakantie aan dit meer zo is ons vertelt door de kinderarts die onze zoon in NL verder behandelt heeft. Oppassen dus.

Website van de camping: http://www.puntanavaccia.it

Korte samenvatting:
Redelijke camping (op het tweede gezicht) in een prachtige omgeving en voor Italie redelijk geprijsd.
« Laatst bewerkt op: augustus 17, 2017, 01:02:05 pm door tstn »
Gelogd

mischa72

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 200
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: I: Umbrië: Lago Trasimeno: Camping Punta Navaccia ***
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2017, 11:19:56 pm »

We zijn hier dit jaar op vakantie geweest (2 weken).

Afgelopen vakantie een tiental dagen door gebracht op deze camping.
Recentie heb ik geplaatst op campingmening.nl en is te lezen via de link hieronder:
http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=17940
Deze is helaas niet meer te vinden. Daarom hieronder wat ik me nog weet te herinneren.
Op het eerste gezicht een wat rommelige camping vanwege de vele vaste plekken vooraan de camping voor de Italianen. Maar vanwege de vriendelijkheid kijk je hier al snel doorheen.
Dit klopt nog altijd. Rommelig is het nog altijd en vriendelijk wordt hier echt met hoofdletters geschreven
Ons plekje aan het meer was klein, de Kampala paste maar net met de auto ernaast.
Inmiddels is (na een flinke storm in 2015) het terrein bij het meer opnieuw ingedeeld. De plekken zijn ca 90m2 (zegt men), maar met onze Dream Lodge 400, een klein tentje, de auto en een aanhangwagen stond de plek goed vol.
Er is veel te zien in de omgeving (Perugia, Assisi, Orvieto, Florence, Sienna).
Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam.
Sanitair deed in 2009 verouderd aan, maar wel schoon.
Dit is nog niet veranderd, ik heb hier niet zoveel problemen mee, maar voor mijn vrouw was het wel een tegenvaller.

Er wordt wekelijks gesproeid tegen de (vele) muggen (deze steken echter niet). En of dit hygienisch is en veilig is in een tent/vouwwagen ??

Onze jongste zoon heeft hier wel een longontsteking opgelopen door zwemmen in het meer. Dit schijnt vaker te gebeuren na een vakantie aan dit meer zo is ons vertelt door de kinderarts die onze zoon in NL verder behandelt heeft. Oppassen dus.

Website van de camping: http://www.puntanavaccia.it

Korte samenvatting:
Redelijke camping (op het tweede gezicht) in een prachtige omgeving en voor Italie redelijk geprijsd.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: I: Umbrië: Lago Trasimeno: Camping Punta Navaccia ***
« Reactie #2 Gepost op: september 03, 2017, 09:44:55 pm »

En? Wat was jullie ervaring met de camping?
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

mischa72

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 200
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: I: Umbrië: Lago Trasimeno: Camping Punta Navaccia ***
« Reactie #3 Gepost op: september 03, 2017, 09:51:30 pm »

Die had ik al in het citaat verwerkt, maar ik zie nu dat dat niet echt duidelijk overkomt  I:

Dit klopt nog altijd. Rommelig is het nog altijd en vriendelijk wordt hier echt met hoofdletters geschreven
Inmiddels is (na een flinke storm in 2015) het terrein bij het meer opnieuw ingedeeld. De plekken zijn ca 90m2 (zegt men), maar met onze Dream Lodge 400, een klein tentje, de auto en een aanhangwagen stond de plek goed vol. Helaas hebben deze plekken vrijwel geen schaduw, dus het was overdag 40-44 graden in de schaduw en 47-50 graden in de tent (die volledig open stond en dus goed door kon luchten).
"Sanitair deed in 2009 verouderd aan, maar wel schoon."
Dit is nog niet veranderd, ik heb hier niet zoveel problemen mee, maar voor mijn vrouw was het wel een tegenvaller.

Groeten,
Mischa
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: I: Umbrië: Lago Trasimeno: Camping Punta Navaccia ***
« Reactie #4 Gepost op: september 16, 2017, 01:06:07 am »

Dank je wel voor de aanvulling: all clear!  :J
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal