Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bruikbare hoogte aanhanger  (gelezen 2635 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zilven5

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Campooz Sleepy Joe Camping
Bruikbare hoogte aanhanger
« Gepost op: december 26, 2020, 12:56:08 pm »

Ik was even benieuwd naar wat de bruikbare hoogte in de aanhanger is, als de tent er op ligt. Volgens de Campooz website heeft de aanhanger een hoogte van 50cm, maar ik moet wel even zeker weten dat dat ook echt de ruimte is die beschikbaar is. Reden dat ik het vraag is dat we onze Sleepy Joe begin maart pas krijgen, maar dat ik al een paar zaken aan het kopen ben die we vrij snel daarna nodig gaan hebben als we op pad gaan met de vouwwagen.

Enne, fijne feestdagen allemaal!
« Laatst bewerkt op: december 26, 2020, 01:11:05 pm door Zilven5 »
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Bruikbare hoogte aanhanger
« Reactie #1 Gepost op: december 26, 2020, 02:01:02 pm »

50cm hoogte lukt zeker om door de klep naar binnen te schuiven. Wij hebben in totaal 17 kratten (+campooz keuken) in verschillende hoogtes. De totale hoogte van mijn stapelkratten is altijd 47cm (bv 2x 23,5cm of 18,5+28,5) , en dat schuif ik makkelijk naar binnen.
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Zilven5

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Campooz Sleepy Joe Camping
Re: Bruikbare hoogte aanhanger
« Reactie #2 Gepost op: december 26, 2020, 03:54:48 pm »

Thx voor de info! Had een koelbox op het oog die 47cm hoog was, vond het voordat ik die aanschafte wel belangrijk om zeker te weten dat ie zou passen. Maar hij is nu onderweg.  :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal