Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8   Omlaag

Auteur Topic: Cocoon  (gelezen 31116 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

  • Gast
Re: Cocoon
« Reactie #105 Gepost op: maart 22, 2014, 05:07:04 pm »

In 2012 had je toch ook een LE met die Kyte keuken erachter. Op de website stond later vermeld dat de productie van dat type werd uitgebreid wegens groot succes. Dan is het ook al snel weer standaard.

Klopt voor de volle 100% Jelle.
Wij hebben vóór de zomer 2011 de XL MTT  met Kyte keuken besteld en deze stond vermeld als Lim. Edition op het verkoopbordje. Ik heb er zelfs nog een foto van gemaakt.
Door idd het succes ervan is die tekst later verdwenen.
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Cocoon
« Reactie #106 Gepost op: maart 25, 2014, 07:16:28 pm »

Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.265
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Cocoon
« Reactie #107 Gepost op: maart 25, 2014, 07:17:26 pm »

Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

bartmensen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro XL
Re: Cocoon
« Reactie #108 Gepost op: maart 27, 2014, 09:54:17 pm »

Hoi Jellewa!
In je forumbericht en de berichten daarna merkte ik dat jullie over mijn tenttrailers spreken. Het zijn inderdaad 2 tenttrailers beide van de eerste eigenaar. Wij zijn zelf fanatieke Holtkamper Kyte kampeerders. Ik ben verzot op het merk en koop inderdaad in het najaar een paar tenttrailers op om ze in het seizoen weer te verkopen. Geen keiharde handelaar, maar vooral een liefhebber van Holtkamper. Waarom deze reactie; er word op een forum als deze snel geklaagd en geoordeeld. Het is goed om de andere kant eens te horen! Veel kampeerplezier allemaal! Groeten Bart Mensen. 
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal