Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Levering nieuwe Cocoon  (gelezen 10874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

forsurh

  • Gast
Levering nieuwe Cocoon
« Gepost op: maart 03, 2014, 06:56:05 am »

Vorig jaar in de voorverkoopaktie bij Holtkamper een nieuwe Cocoon MTT compact besteld. Afgesproken dat dit na Januari geleverd wordt, maar wel voor de meivakantie :-) Met het betere weer in aantocht begint het nu wel te kriebelen.

Zij er meer forumers die een Cocoon besteld hebben, en weet je al wat over de levering?

 
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #1 Gepost op: maart 03, 2014, 08:27:45 am »

Vorig jaar in de voorverkoopaktie bij Holtkamper een nieuwe Cocoon MTT compact besteld. Afgesproken dat dit na Januari geleverd wordt, maar wel voor de meivakantie :-) Met het betere weer in aantocht begint het nu wel te kriebelen.

Zij er meer forumers die een Cocoon besteld hebben, en weet je al wat over de levering?
Allereerst gefeliciteerd!
Zie ook andere topics over de levering van nieuwe holtkampers. Maak een exacte leverafspraak, dan word je niet verrast.
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #2 Gepost op: maart 03, 2014, 06:58:54 pm »

Ik denk dat het handig is om HK te informeren dat jullie in de mei vakantie een trip heeb georganiseerd/ geboekt.
Gelogd

forsurh

  • Gast
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #3 Gepost op: maart 03, 2014, 08:49:43 pm »

Ja hoor, dat weten ze, afspraak is ook voor de meivakantie leveren. Was alleen even benieuwd of er al CC 's geleverd zijn!
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #4 Gepost op: maart 03, 2014, 09:48:13 pm »

Je kan dan idd nog wel even wachte..... Uit eigen ervaring was het behoorlijk knijp. Een week voordat we weggingen hebben we de wagen op kunnen halen.....
Gelogd

Mustang

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 259
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018, ex Cocoon Aero 2013, ex Flyer 2004
  • wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #5 Gepost op: maart 03, 2014, 10:08:13 pm »

Wij hadden in oktober 2012 besteld en in juni 2013, een krappe 2 weken vóór de zomervakantie geleverd gekregen. In de verkoopovereenkomst stond uiterlijke leverdatum mei, maar dat ging dus écht niet lukken. Dat vonden we niet zo erg op dat moment en we wisten dat het toen topdrukte was bij HK. Goed te zien dat er nog bedrijven zijn waar het wél goed gaat. We hadden zelf gedacht dat we niet wilden jagen of overhaasten, maar uiteindelijk toch maar gebeld en een concrete afspraak gemaakt. Ik denk dat als we niet gebeld hadden we de vw niet voor onze zomervakantie geleverd zouden hebben gekregen.
Gelogd

forsurh

  • Gast
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #6 Gepost op: maart 07, 2014, 01:35:39 pm »

Gebeld met HK. Productie is wel gestart, maar kunnen nog geen exacte leverdatum geven. Zodra er duidelijkheid is hebben we weer contact.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #7 Gepost op: maart 07, 2014, 04:41:32 pm »

Gebeld met HK. Productie is wel gestart, maar kunnen nog geen exacte leverdatum geven. Zodra er duidelijkheid is hebben we weer contact.
"Productie is gestart". Een erg vaag begrip. beetje een zoethoudertje. Ze hebben het druk zat denk ik en moeten er tientallen produceren.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #8 Gepost op: maart 07, 2014, 04:45:24 pm »

Afgesproken dat dit na Januari geleverd wordt, maar wel voor de meivakantie :-)
Levering na januari ........... ook erg rekbaar  ::)
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Grumpy

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 83
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #9 Gepost op: maart 07, 2014, 05:01:07 pm »

Gebeld met HK. Productie is wel gestart, maar kunnen nog geen exacte leverdatum geven. Zodra er duidelijkheid is hebben we weer contact.

Ze zullen er best wat aan het produceren zijn maar ze weten ook precies hoe lang ze bezig zijn met welke wagen. Beetje vaag dus idd  :?
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #10 Gepost op: maart 07, 2014, 07:18:08 pm »

Levering na januari ........... ook erg rekbaar  ::)
ja januari, maar van welk jaar?  :#
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.237
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #11 Gepost op: maart 07, 2014, 07:20:33 pm »

Tja ze zullen zo snel als ze kunnen leveren.
Hoe eerder het geld op hun bank staat hoe beter.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

forsurh

  • Gast
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #12 Gepost op: maart 14, 2014, 11:51:42 am »

Geduld wordt altijd beloond...  :)

Vandaag contact gehad met Holtkamper. 22 April mogen we hem halen. Spannend!

Heb nog even gevraagd naar LED verlichting. Niet alle modellen worden ermee uitgeleverd, zijn ze voorlopig mee gestopt. Auto's met CAN-Bus hebben daar nog wel eens problemen mee.  Ook niet het belangrijkste toch?

Gelogd

prutsky

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 142
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte keuken
Re: Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #13 Gepost op: maart 14, 2014, 03:59:03 pm »

Heb nog even gevraagd naar LED verlichting. Niet alle modellen worden ermee uitgeleverd, zijn ze voorlopig mee gestopt. Auto's met CAN-Bus hebben daar nog wel eens problemen mee.  Ook niet het belangrijkste toch?

Ik spreek uit ervaring. Gelukkig hebben ze het voor mij voor een groot gedeelte kunnen oplossen (alleen als ik de rem intrap krijg ik nog een foutmelding in mijn display). LED is wel erg mooi.
Wellicht nog een verbeterpunt is om het keukenschort dan ook zo aan te passen dat er geen gaten meer in zitten voor de verlichting. LED is zo plat dat het in mijn optiek zinloos is om uitsparingen in het doek te maken.
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Levering nieuwe Cocoon
« Reactie #14 Gepost op: maart 14, 2014, 06:47:28 pm »

Led is inderdaad wel mooi. Wel raar dat het niet goed functioneert, zouden ze dat niet getest hebben voordat het geleverd werd....?
En die gaten in het schort...tja....die heb ik nooit begrepen... Maar ook dat zal wel met verschillen van smaak te maken hebben.


Sent from my iPad using Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal