Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kluisje in Cocoon  (gelezen 3179 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Kluisje in Cocoon
« Gepost op: maart 28, 2014, 05:59:46 am »

Ik heb al ergens gelezen op het forum over de zelfgeplaatste kluisjes.
Ik ben ook van plan een kluisje aan te schaffen, maar hoe zet ik dit vast in de cocoon? Ik weet niet of het verstandig is om zomaar in de bodem te schroeven of de bodem te doorboren. Iemand tips?


Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re: Kluisje in Cocoon
« Reactie #1 Gepost op: maart 28, 2014, 06:40:57 am »

In een ander topic al beschreven, maar ik gebruik een staalkabel van ongeveer 1,20 m met aan beide kanten een vast oog. Dit doe ik om het bed frame en haal het ene oog door het andere. Dat zit dan dus om het frame. In de achterwand van het kluisje een sleuf gefreesd oid waar het andere oog precies door heen past. Aan de binnenkant doe ik een hangslot door het oog. Daardoor kan het oog niet meer uit de Kluis worden getrokken. Werkt prima en kluis heeft cijfercombinatie slot dus geen sleutels mee naar het zwembad.

Het kost teveel tijd om het frame los te schroeven of door te snijden. Dus ik vind dit afdoende voor de gelegenheidsredenering anders moet namelijk de halve vouwwagen gesloopt worden
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Kluisje in Cocoon
« Reactie #2 Gepost op: maart 28, 2014, 07:54:13 am »

Leeuw, dat vind ik een prima oplossing (had hem in het andere topic ook al voorbij zien komen).
Echter eerste voorkeur gaat uit naar vastzetten op de bodem. Ben ook erg benieuwd hoe Holtkamper dat doet.


Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Kluisje in Cocoon
« Reactie #3 Gepost op: maart 28, 2014, 05:09:00 pm »

Leeuw, dat vind ik een prima oplossing (had hem in het andere topic ook al voorbij zien komen).
Echter eerste voorkeur gaat uit naar vastzetten op de bodem. Ben ook erg benieuwd hoe Holtkamper dat doet.

Op de HK website vind je in de outlet de campsafe die HK zelf gebruikt(e?) voor 89 euro. HK schroeft 'm aan de bodem voor 45 euro.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kluisje in Cocoon
« Reactie #4 Gepost op: maart 28, 2014, 06:16:26 pm »

Op de HK website vind je in de outlet de campsafe die HK zelf gebruikt(e?) voor 89 euro. HK schroeft 'm aan de bodem voor 45 euro.
dat simpel met 2 bouten vastschroeven door de bodem heb ik ook gezien bij een Cocoon die we hebben bezichtigd. Maar met een kabel lijkt me handiger i.v.m. verplaatsbaarheid. want vastschroeven is definitief en op een plaats die later slecht uit kan komen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re: Kluisje in Cocoon
« Reactie #5 Gepost op: maart 28, 2014, 07:12:56 pm »

Mijn idee
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Kluisje in Cocoon
« Reactie #6 Gepost op: maart 28, 2014, 07:18:18 pm »

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal