Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Campingtafel  (gelezen 9056 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mascha

  • Gast
Campingtafel
« Gepost op: juli 05, 2016, 10:11:52 am »

Wij zijn op zoek naar een nieuwe campingtafel.

wij hebben er 2, maar die hebben hun beste tijd gehad.

nu waren wij zaterdag bij De Wit in Schijndel en hebben daar enorm veel tafels bekeken en het leek wel hoe duurder hoe wiebeliger...

we zoeken een tafel met verstelbare poten die gewoon stevig staat. wie heeft dé tip!
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.371
Re: Campingtafel
« Reactie #1 Gepost op: juli 05, 2016, 10:39:23 am »

Ik heb deze:
http://www.vrijbuiter.nl/kampeermeubelen/campingtafels/vrijbuiter-outdoor-vilano-xl/

Ik weet niet eens meer hoe lang al, denk een jaar of 10 zeker wel.

makkelijk stevig neer te zetten, en gedurende de vakantie veranderd die bij ons regelmatig van laag (koffie b.v.) naar hoog.

Gelogd
Adventure Awaits

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.415
  • Merk: kampeermiddel : CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Campingtafel
« Reactie #2 Gepost op: juli 05, 2016, 11:40:58 am »

https://www.obelink.nl/dukdalf-tafel-stabilic-2.html?category_params=s_company%3D1%26category_id%3D1224

Deze hebben wij. Ideaal! Totaal niet wiebelig doordat de pootjes in elke gewenste stand gedraaid kunnen worden.
Gelogd

Mascha

  • Gast
Re: Campingtafel
« Reactie #3 Gepost op: juli 05, 2016, 11:44:59 am »

hmmm hij héét zelfs stabilic!

helaas alleen in de winkel te krijgen en ik heb zaterdag nog een "discussie" met ons mam gehad omdat ik het debiel vind om 1,5 uur te rijden om naar een campingwinkel te gaan :X

edit: ik zie hem ook bij de wit staan. deze hebben wij in handen gehad, maar vonden we ook niet ok...
« Laatst bewerkt op: juli 05, 2016, 11:47:40 am door Mascha »
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.415
  • Merk: kampeermiddel : CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Campingtafel
« Reactie #4 Gepost op: juli 05, 2016, 11:54:00 am »

Mascha, Obelink is echt een dagje uit geworden als je er heen gaat

Gewoon zo leuk om rond te snuffelen tussen alle spulletjes, iedere tent weer even binnen wandelen, vouwwagens weer binnen bekijken en ook de caradingesen even van binnen bekijken omdat de kids het zo leuk vinden..Even wat eten drinken tussen door.... al met al zijn we er zo 5 uur onder de pannen! En dan heb ik het nog niet eens over de opruiming die er nu ook is beneden bij de kleren/schoenen/andere dingen.

Gewoon gaan hoor! Wij moeten er ook zeker 60 minuten voor rijden, en gaan dan nog het liefste ieder weekend ::)
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.415
  • Merk: kampeermiddel : CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Campingtafel
« Reactie #5 Gepost op: juli 05, 2016, 11:55:04 am »

hmmm hij héét zelfs stabilic!

helaas alleen in de winkel te krijgen en ik heb zaterdag nog een "discussie" met ons mam gehad omdat ik het debiel vind om 1,5 uur te rijden om naar een campingwinkel te gaan :X

edit: ik zie hem ook bij de wit staan. deze hebben wij in handen gehad, maar vonden we ook niet ok...


Hadden ze de stelstangetjes wel goed dicht geschroefd onderaan? Als je dat niet doet is hij inderdaad niet stabiel, vaak worden ze zonder dichtschroeven in het midden van de tafel, geshowd.....
Gelogd

Mascha

  • Gast
Re: Campingtafel
« Reactie #6 Gepost op: juli 05, 2016, 12:03:00 pm »

Mascha, Obelink is echt een dagje uit geworden als je er heen gaat

Gewoon zo leuk om rond te snuffelen tussen alle spulletjes, iedere tent weer even binnen wandelen, vouwwagens weer binnen bekijken en ook de caradingesen even van binnen bekijken omdat de kids het zo leuk vinden..Even wat eten drinken tussen door.... al met al zijn we er zo 5 uur onder de pannen! En dan heb ik het nog niet eens over de opruiming die er nu ook is beneden bij de kleren/schoenen/andere dingen.

Gewoon gaan hoor! Wij moeten er ook zeker 60 minuten voor rijden, en gaan dan nog het liefste ieder weekend ::)


jij bent mijn moeder!!!  :o

wij zijn zaterdag bij de wit geweest en hebben daar inclusief kwijlen bij de vouwwagens, tenten, broodje in het restaurantje en alle spulletjes vinden 2 uur binnen geweest en daarna waren we er ook echt wel klaar mee.

ik ga mijn moeder gewoon een keer een plezier doen en samen met haar naar obelink. dan is ze blij :#
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.371
Re: Campingtafel
« Reactie #7 Gepost op: juli 05, 2016, 12:03:42 pm »

is in principe dezelfde als de vrijbuiter tafel. Alleen staar daar bij dat die niet weerbestendig zou zijn maar goed, dat kan ik niet bevestigen, die van mij lijkt erg weerbestendig.

 Het systeem is in ieder geval gelijk en staat dus absoluut stabiel!
Gelogd
Adventure Awaits

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk: kampeermiddel : aart kok livingstone
Re: Campingtafel
« Reactie #8 Gepost op: juli 05, 2016, 01:20:52 pm »

wij hebben een roltafel besteld. Moeten gaan ervaren hoe stabiel hij is. In de winkel zag hij er erg stabiel uit.
Gelogd

madje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2
  • Merk: kampeermiddel : jamet arizona
Re: Campingtafel
« Reactie #9 Gepost op: juli 05, 2016, 05:45:09 pm »

Wij hebben deze, met 4 verstelbare poten: https://www.obelink.nl/bo-camp-campingtafel-120-x-80-cm.html?gclid=CKq5oaLV3M0CFeYK0wodvjcCxQ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gelogd

arja

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 46
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Vendome GL 2003
Re: Campingtafel
« Reactie #10 Gepost op: juli 05, 2016, 07:14:42 pm »

Wij hebben een roltafel. https://www.obelink.nl/hypercamp-roltafel-columbus.html
Deze is goed stabiel en lekker ruim. Er is 1 nadeel: door de kruispoot kun je niet echt lekker aan de korte kant zitten.
Gelogd

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 852
  • Merk: kampeermiddel : CC-Flexi Comfort
Re: Campingtafel
« Reactie #11 Gepost op: juli 05, 2016, 07:16:13 pm »

Wij gebruiken deze, simpel, stevig en verstelbaar (maar niet de goedkoopste):
https://www.obelink.nl/crespo-al-247-09.html
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.404
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Safari 2016
Re: Campingtafel
« Reactie #12 Gepost op: juli 05, 2016, 07:45:36 pm »

Mijn vader is altijd een knutselaar geweest. Hij knutselde 40 jaar geleden een tafel in elkaar, die ik nog steeds gebruik. Een aluminium frame waar de lente en de poten in elkaar klapten, en twee stuks die nodig waren onder de zetel konden van achterzetels van een Renault Espace. De lengte van de tafel kwam daardoor overeen met de binnen breedte van de auto. Er waren dan nog twee dwarsprofielen die makkelijk elders weg te stoppen waren en het tafelblad zijn twee rolluitlinten waar houten latten op geniet waren, zodat men het tafelblad makkelijk kon oprollen. Bijzonder compact mee te nemen.

Het viel me dan ook op dat tegenwoordig roltafels populair zijn, ook omdat ze compact kunnen opgeborgen worden. En sommige concepten daarvan lijken redelijk op wat mijn vader 40 jaar terug in elkaar knutselde. Of ze even duurzaam zijn als deze van mijn vader en eveneens 40 jaar mee kunnen gaan weet ik niet. Mijn vader had ze toen in elkaar geknutseld als een tijdelijke oplossing voor een paar jaar op 1 avond. Maar het bleek praktischer en degelijker dan hij het bedoeld had  WW
Gelogd

Yona

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 192
Re: Campingtafel
« Reactie #13 Gepost op: juli 05, 2016, 08:23:26 pm »

Zelf erg tevreden over de Dukdalf Fantastic. Pootjes simpel individuel in te stellen
Gelogd
Holtkamper Aero 2022 • Cabanon Mercury deluxe 2016-2021 • Baco 4000 tent 2014-2015 • Daarvoor vliegen naar waar het maar warm is.

Wfikse

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 89
  • Merk: kampeermiddel : Jamet Arizona
Campingtafel
« Reactie #14 Gepost op: juli 05, 2016, 09:38:51 pm »

De Duckdalf Fantasic is inderdaad een van de meest stevige tafels die ik heb gezien. Ik vind hem wel zwaar vergeleken met een roltafel maar dat beviel niet meer omdat de kinderen het blad makkelijk los konden maken bij het bewegen op hun stoel. Daarom ook voor deze gekozen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal