Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: zonneluifel toch aan de wagenbak  (gelezen 4444 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NormanDriel

  • Gast
zonneluifel toch aan de wagenbak
« Gepost op: juli 24, 2012, 09:59:45 pm »

hallo medeklappers, vandaag iets opmerkelijks gelezen op marktplaats. Het blijkt mogelijk te zijn om een extra rits aan de wagenbak te laten maken, hierdoor is het mogelijk om de zonneluifel toch aan de wagenbak te maken. Lijkt mij een ideaal alternatief voor de dure luxe luifel.
Heeft iemand hier ervaring mee. Het ging om een mercury maar misschien ook wel mogleijk voor de Neptune en columbia.
Het zou bij de wit zijn gemaakt, prijs onbekend.

gr Norman
« Laatst bewerkt op: juli 24, 2012, 11:06:57 pm door NormanDriel »
Gelogd

Wytze

  • Gast
Re: zonneluifel toch aan de wagenbak
« Reactie #1 Gepost op: juli 24, 2012, 10:19:08 pm »

Het zal vast kunnen, maar ik kan je melden dat de luxe luifel ideaal is.
Ik vraag me ook af of het doek dit wel hebben kan, de rits zit op het sterkste punt.
De tweede rits moet er dan wel onder en ik denk dat het doek daar veel minder sterk is,

Wij hebben een Mercury zonder zonneluifel, maar met luxe luifel.
Vooral met goed weer of als je trekt heb je dan een compacte klapper.

Ik heb wel een hoes laten maken voor de keuken.
Deze stond buiten en tegen regen kan hij echt niet.
Dus als je de voortent niet gebruikt maar alleen een luifel is dit blij slecht weer echt een must!


Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: zonneluifel toch aan de wagenbak
« Reactie #2 Gepost op: juli 25, 2012, 08:36:51 pm »

hallo medeklappers, vandaag iets opmerkelijks gelezen op marktplaats. Het blijkt mogelijk te zijn om een extra rits aan de wagenbak te laten maken, hierdoor is het mogelijk om de zonneluifel toch aan de wagenbak te maken. Lijkt mij een ideaal alternatief voor de dure luxe luifel.
Heeft iemand hier ervaring mee. Het ging om een mercury maar misschien ook wel mogleijk voor de Neptune en columbia.
Het zou bij de wit zijn gemaakt, prijs onbekend.

gr Norman

Hoi Norman, ik had het ook gezien op marktplaats en ik wil nog wel een keer gaan informeren naar de kosten . Maar dat zal pas later in het jaar zijn we gaan nu eerst op vakantie!!!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

NormanDriel

  • Gast
Re: zonneluifel toch aan de wagenbak
« Reactie #3 Gepost op: juli 26, 2012, 07:55:34 pm »

Sannie,

Het heeft voor mij ook geen haast. Ik ben net terug van onze eerste echte klapvakantie aan het Gardameer en die was SUPERRRRRRRRR.

Ik zag dat er aardig wat berichtjes waren over het wel of niet aanschaffen van de luxe luifel en of de zonneluifel nu wel of niet aan de wagenbak kon. Dus ik dacht dat dit een leuk nieuwtje was in de discussie.

Ik weet ook niet of dit een goed alternatief is ivm de sterkte van het tentdoek zoals Wytze schrijft maar het was blijkbaar bij De Wit gedaan, dan lijkt het mij OK. Het wekte in ieder geval mijn interesse.

alvast een fijne vakantie,
Gr Norman

Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: zonneluifel toch aan de wagenbak
« Reactie #4 Gepost op: juli 26, 2012, 10:40:27 pm »

Het lijkt mij idd dat als het doek het niet zou kunnen hebben ze het bij de Wit niet zo zouden maken. Bovendien zijn de krachten op de voortent vele malen groter dan de kracht op alleen een luifel lijkt me. Wat dat betreft zie ik niet echt een probleem. Uiteraard ga ik wel af op de professionele beoordeling bij de Wit...

Mij lijkt het wel een super oplossing . Het kostenplaatje zal het uiteindelijk gaan bepalen denk ik. Ben wel benieuwd of het veel scheelt met de aanschaf van de luxe luifel.
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Kuipje

  • Gast
Re: zonneluifel toch aan de wagenbak
« Reactie #5 Gepost op: oktober 13, 2012, 08:51:17 pm »

Waar kan ik meer vinden over die luxe luifel dan wel dat extra stuk? Op de site van de wit vind ik het niet.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: zonneluifel toch aan de wagenbak
« Reactie #6 Gepost op: oktober 13, 2012, 09:25:40 pm »

Wij zijn laatst bij de wit geweest en daar heb ik gevraagd naar een afbeelding van de luxe luifel....daar heeft een van de heren toen een tijdje naar gezocht maar kon deze niet zo snel vinden ::)

Uiteindelijk heeft hij mij een mail gestuurd met een afbeelding van de tabora met luxe luifel, dit is eenzelfde luifel als die van de Columbia. Of dit ook dezelfde is als die voor de mercury weet ik niet...

Ik zal straks proberen de foto te plaatsen.
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal