Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: trigano transet gt info en onderdelen  (gelezen 2246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lesleytriganotransletgt

  • Gast
trigano transet gt info en onderdelen
« Gepost op: juni 25, 2014, 11:36:26 am »

Hey iedereen ik heb onlangs een trigano translet gt gekocht maar nu zoek ik wat info zoals bv opzetten ed en of er ergens nog onderdelen te verkrijgen zijn zoals ondertentjes keukenafscheiding enzo
Dank bij voorbaat
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: trigano transet gt info en onderdelen
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2014, 02:10:05 pm »

Ondertentjes moet geen probleem, zijn. Je kunt gewoon het universeel model kopen bij bijvoorbeeld de Wit in Schijndel of Obelink in winterswijk (kan ook via de webshop). Passen altijd en worden met elastieken en kunststof haken aan de bedplanken gehangen.
Wij hebben voor onze Trigano Oceane 1 originele en 1 universeel model en beide doen het prima.

Hoe oud is jullie Trigano? Ik heb namelijk nog nooit gehaoord van het Transet GT model? Misschien een foto plaatsen?

Houd er rekening mee, dat originele onderdelen moeilijk te krijgen zijn als je vouwwagen 10-15 jaar oud is, echter kun je bij een goede dealer altijd zaken als stokken etc. opmaat laten maken.
Zaken als gordijntjes etc. wordt al een heel stuk moeilijker.

Trouwens veel plezier met jullie klapper  :J
Gelogd

lesleytriganotransletgt

  • Gast
Re: trigano transet gt info en onderdelen
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2014, 04:38:13 pm »

Ik vermoed dat hij ouder is dan vijftien jaar maar ik weet het niet zeker de foto was een papier dat erbij zat
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: trigano transet gt info en onderdelen
« Reactie #3 Gepost op: juni 25, 2014, 07:19:51 pm »

Wow, inderdaad een "wat" oudere, gezien de kleurstelling lijkt op jaren '70 of begin '80.
Ik vrees dat gordijnen en slaaptent niet meer te krijgen zijn. Als je op 1 van de uitdraai poten kijkt is daar waarschijnlijk het jaartal van de wagenbak in geslagen.
Gelogd

Trigano Translet

  • Gast
Re: trigano transet gt info en onderdelen
« Reactie #4 Gepost op: augustus 01, 2018, 08:09:33 pm »

Hey,
Wij hebben ook een Translet GT, deze is van 1977
Mijn ouders hebben ze toen nieuw aangeschaft en sinds 1993 in mijn bezit. Wij gaan er jaarlijks mee op vakantie naar het zuiden van Frankrijk. De kleur is al wel afgebleekt maar voor de rest alles in orde!
Echt Vintage 😁
Gelogd

Emiel

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort
Re: trigano transet gt info en onderdelen
« Reactie #5 Gepost op: april 14, 2021, 10:32:09 am »

OK, ik weet het oude meuk, maar ik wil toch reageren...

Memories. Mijn ouders hebben deze gekocht als overjarig model nadat ik als baby van de grond moest slapen. Dezelfde kleurstelling als de folder. Het model van 1977 was volgens mijn ouders groen...
Van binnen alles met bloemetjesgordijntjes :K
Altijd voorzichtig met inklappen van de 'harmonica', het klapgedeelte van de voorkant (van de kar, rechts in de achtertent), oppassen dat er geen doek tussen kwam. En het reservewiel had meteen een afdruk achtergelaten in de hemel van de binnentent boven de deur. Tafel kon tussen de banken voor het linkerbed, keuken ervoor (zonder pootjes) en je had een extra bed.

En het was dus een breedslaper, zoals een Italiaan eens uitvond toen hij de binnenbocht bergaf iets te ruim nam en onze auto net kon ontwijken. De wagenbak was een ander verhaal ::)

Wat een fantastisch ding was dat. Het is wel de reden dat wij voor een Combi-Camp Flexi gaan: de voortent in 1 keer opzetten, niet helemaal een frame bouwen. En de keuken buiten de wagenbak. Oh ja, en laden/lossen natuurlijk. We moesten altijd de dingen die direct nodig waren voor de deur leggen (achter het reservewiel, wat we 1 keer gebruikt hebben). Maar de deksels/bedbodems waren dan wel weer super handig. Als je de steunen uitdraaide kon je klappen. en dan kon je in principe slapen. We hebben het dak van de voortent voor een nachtje wel laten hangen.

Doet me trouwens denken... De uitvoering van de folder lijkt een los voortent dak te hebben, en het is licht ipv. donkerbruin. Misschien is dit een nieuwer model, want volgens mij zitten er ook geen bloemetjesgordijnen in...
« Laatst bewerkt op: april 14, 2021, 01:43:09 pm door Emiel »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal