Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Het kan altijd beter:)51]  (gelezen 2353 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carani

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 239
  • Merk Vouwwagen: Combi-camp Valley
Re: Het kan altijd beter:)51]
« Reactie #15 Gepost op: juni 03, 2018, 10:17:20 pm »

Dat de voorwand inritsen lastig is herken ik eigenlijk helemaal niet. Sterker nog, meestal begint mijn man aan de haringen aan de wagenkant als de zijkanten erin zitten, en de voorkant doe ik meestal alleen. Nou heeft mijn man ook altijd enorme ruzie met de ritsen, dus hij zou het ook een ramp vinden om de voorwand in zijn eentje te moeten doen. Maar dat heeft m.i. niks te maken met het feit dat het moeilijk of zwaar is.

We zijn inmiddels vier keer gaan kamperen samen met een vriendin van ons, die kampt met een bindweefselziekte. Eigenlijk moeten we haar alleen helpen met het openklappen van het deksel en weer even bij het dichtklappen, de rest kan ze helemaal in haar eentje. Als ze in haar eentje weg is, regelt ze even een vriendelijke medekampeerder om twee minuutjes te helpen.
Uiteraard helpen we ook wel eens met de rest, bijvoorbeeld bij het klapweekend laatst: toen stonden wij al en zij kwam in de namiddag aan. Dan ga je niet lekker met je biertje ernaast zitten kijken... Maar in principe zou het niet nodig zijn.

Just my 2 cents.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Het kan altijd beter:)51]
« Reactie #16 Gepost op: juni 06, 2018, 04:13:54 pm »

Dat de voorwand inritsen lastig is herken ik eigenlijk helemaal niet.

Ik heb er even niet op gereageerd omdat ik het niet zo zinnig vind er een hele discussie over op te starten. Maar ik begrijp de opmerkingen over het niet alleen kunnen opzetten van de wagen eigenlijk echt niet. *Elk aspect* van het opbouwen en inklappen van de wagen is prima alleen te doen. Ook inderdaad het inritsen van de voorwand, het inritsen van de zijluifels, het aanritsen van de luifel, alles. Ik zie het zoveel mensen alleen doen! Heb dit weekend nog even op het punt gestaan er een paar filmpjes van te maken maar het toch maar nagelaten. Vind het alleen vervelend  dat wanneer een individueel iemand ergens moeite mee heeft (en ja natuurlijk, dat kan!!) er gelijk en in z'n algemeenheid gesteld wordt dat "in tegenstelling tot wat de promofilmpjes beweren" het in je eentje niet te doen is. Dat is dus kolder.

Just my four cents  :O :O
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Het kan altijd beter:)51]
« Reactie #17 Gepost op: juni 06, 2018, 04:27:21 pm »

Ik heb er even niet op gereageerd omdat ik het niet zo zinnig vind er een hele discussie over op te starten. Maar ik begrijp de opmerkingen over het niet alleen kunnen opzetten van de wagen eigenlijk echt niet. *Elk aspect* van het opbouwen en inklappen van de wagen is prima alleen te doen. Ook inderdaad het inritsen van de voorwand, het inritsen van de zijluifels, het aanritsen van de luifel, alles. Ik zie het zoveel mensen alleen doen! Heb dit weekend nog even op het punt gestaan er een paar filmpjes van te maken maar het toch maar nagelaten. Vind het alleen vervelend  dat wanneer een individueel iemand ergens moeite mee heeft (en ja natuurlijk, dat kan!!) er gelijk en in z'n algemeenheid gesteld wordt dat "in tegenstelling tot wat de promofilmpjes beweren" het in je eentje niet te doen is. Dat is dus kolder.

Just my four cents  :O :O
Ik denk als je geduld en tijd neemt alle vouwwagens op de markt alleen kunt opzetten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

Jeroen.Chantal

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 33
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp
Re: Het kan altijd beter:)51]
« Reactie #18 Gepost op: juni 06, 2018, 11:58:52 pm »

Ik heb er even niet op gereageerd omdat ik het niet zo zinnig vind er een hele discussie over op te starten. Maar ik begrijp de opmerkingen over het niet alleen kunnen opzetten van de wagen eigenlijk echt niet. *Elk aspect* van het opbouwen en inklappen van de wagen is prima alleen te doen. Ook inderdaad het inritsen van de voorwand, het inritsen van de zijluifels, het aanritsen van de luifel, alles. Ik zie het zoveel mensen alleen doen! Heb dit weekend nog even op het punt gestaan er een paar filmpjes van te maken maar het toch maar nagelaten. Vind het alleen vervelend  dat wanneer een individueel iemand ergens moeite mee heeft (en ja natuurlijk, dat kan!!) er gelijk en in z'n algemeenheid gesteld wordt dat "in tegenstelling tot wat de promofilmpjes beweren" het in je eentje niet te doen is. Dat is dus kolder.

Just my four cents  :O :O
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het zelfs fijner vind om de CC in m'n eentje op te zetten.

Ik kan mooi op mijn tempo werken, vriendin kan met de kleine lekker de camping verkennen en als ze terugkomt kan ze uit gaan pakken. Ideaal!  :)
Gelogd

Carani

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 239
  • Merk Vouwwagen: Combi-camp Valley
Re: Het kan altijd beter:)51]
« Reactie #19 Gepost op: juni 07, 2018, 08:41:31 pm »

Just my four cents  :O :O

Potverdorie, altijd baas boven baas!  :P

Ik heb altijd al eens een timelapse willen maken van het opzetten. Gewoon, omdat het kan. Maar ik vergeet het altijd...
« Laatst bewerkt op: juni 07, 2018, 08:52:38 pm door Carani »
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal