Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Welke vouwwagen  (gelezen 2226 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
Re: Welke vouwwagen
« Reactie #15 Gepost op: september 19, 2018, 07:34:07 pm »

Klopt. Wij hadden een cabanon mercury. Dat is, zeker onder de luifel, veel te laag om nog leuk te zijn als je wat groter bent.

We hebben, toen we de cabanon verkochten ook naar de galleon gekeken. Trigano is een prima merk, maar ik meen me te herinneren dat de galleon hele kleine bedden heeft. 1.90m of zo? Ik kan mis zitten, maar zoiets zit me bij .


Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk

Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Welke vouwwagen
« Reactie #16 Gepost op: september 19, 2018, 08:16:41 pm »

Klopt. Wij hadden een cabanon mercury. Dat is, zeker onder de luifel, veel te laag om nog leuk te zijn als je wat groter bent.

We hebben, toen we de cabanon verkochten ook naar de galleon gekeken. Trigano is een prima merk, maar ik meen me te herinneren dat de galleon hele kleine bedden heeft. 1.90m of zo? Ik kan mis zitten, maar zoiets zit me bij .


Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk

De mercury is idd smaller en lager dan de Columbia. De voorloper van de Columbia is de Neptune en de opvolger is de Chamonix.

Er is een Europacamper die precies op de Columbia lijkt, ik weet even niet of het de sunliner of de suncruiser is
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Welke vouwwagen
« Reactie #17 Gepost op: september 19, 2018, 10:18:41 pm »

en als je tweedehands zoekt kijk eens naar de europacamper futura, half boog half rechte wanden. Wat meer opzetwerk, hoewel wij net zo snel gaan als mijn zwager met zijn cabanon….Voor een zee van ruimte is de jamet arizona ook een aanrader, die hebben wij met veel plezier gebruikt toen onze kinderen nog kleiner waren. Opzetten duurt even, maar ruimte en comfort maken veel goed. Met slecht weer nooit het gevoel gehad dat we ruimte te kort kwamen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal