Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: Als een vaatdoek!!  (gelezen 15735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melis L.

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 30
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack 2020 Trekking
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #60 Gepost op: april 06, 2021, 12:47:57 pm »

Dit soort topics geeft precies aan waarom ik nooit bijeenkomsten van hobbyclubs zal bijwonen. Of het nu om klapkarren, honden, brommers of klantklossen gaat, al die hobbyisten zijn net iets teveel bezig met hun ding en weten het zo goed. Afhankelijk van diverse omstandigheden staat onze klapkar een soort van strak tot zeer slap.....
Overigens veel plezier aan diegenen die dit wel leuk vinden!

Een gelijkgezinde  WW WW
Gelogd

Vazal

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 91
  • Merk Vouwwagen: Camplet Classic 2014 (2020), Camplet Royal 1998 (2015-2019) Koepeltent (2007-2014)
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #61 Gepost op: april 06, 2021, 01:02:23 pm »

Dit soort topics geeft precies aan waarom ik nooit bijeenkomsten van hobbyclubs zal bijwonen. Of het nu om klapkarren, honden, brommers of klantklossen gaat, al die hobbyisten zijn net iets teveel bezig met hun ding en weten het zo goed. Afhankelijk van diverse omstandigheden staat onze klapkar een soort van strak tot zeer slap.....
Overigens veel plezier aan diegenen die dit wel leuk vinden!

Ik kan me er niet druk om maken hoe strak iemands vouwwagen staat... vakantie is loslaten en genieten, ergeren staat onder aan de lijst.
« Laatst bewerkt op: april 06, 2021, 01:04:06 pm door Vazal »
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #62 Gepost op: april 06, 2021, 01:37:29 pm »

Ik kan me er niet druk om maken hoe strak iemands vouwwagen staat... vakantie is loslaten en genieten, ergeren staat onder aan de lijst.
Het lachen met het gesukkel van anders dan weer bovenaan.  :zw Doen die ook met mijn gesukkel  :J Echter wel gaan helpen uiteraard.
Gelogd

Vazal

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 91
  • Merk Vouwwagen: Camplet Classic 2014 (2020), Camplet Royal 1998 (2015-2019) Koepeltent (2007-2014)
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #63 Gepost op: april 06, 2021, 02:17:57 pm »

Het lachen met het gesukkel van anders dan weer bovenaan.  :zw Doen die ook met mijn gesukkel  :J Echter wel gaan helpen uiteraard.

We hebben het wel eens gehad dat mensen met een caravan bijdraaiden om te kijken. Maar met onze vouwwagen kan er weinig misgaan.  :I
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #64 Gepost op: april 06, 2021, 02:35:36 pm »

We hebben het wel eens gehad dat mensen met een caravan bijdraaiden om te kijken. Maar met onze vouwwagen kan er weinig misgaan.  :I
Moet niet altijd iets daarmee gaan hé. Dingen genoeg te zien op de camping. Mijn broer floot op zijn vingers en een buur ging checken of zijn fluitketel klaar was, iemand die over een stormkoord struikeld, die de helft van hebben en houden verliest op weg nar de voorzieningen of terug, .... Heeft iedereen wel eens voor en maakt kamperen eveneens leuk. Die sukkelen met hun kampeermiddeluiteraard ook.

Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #65 Gepost op: april 06, 2021, 06:10:37 pm »

Persoonlijk vind ik het er nog wel eens uitzien alsof mensen het niet interesseert. En daar heb ik moeite mee. Zelf ben ik erg zuinig op mijn spullen namelijk.
Maar verder het is vakantie dus so be it!! ;-)
We hebben het wel eens gehad dat mensen met een caravan bijdraaiden om te kijken. Maar met onze vouwwagen kan er weinig misgaan.  :I
Hebben wij ook wel eens gehad. Toen nog met een bouwwagen (ik denk de Conway, maar anders de Raclet) alleen wij zijn een goed team waardoor wij uiteindelijk de lachende waren. We kregen wel complimenten.


Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #66 Gepost op: april 07, 2021, 01:20:46 am »

Dit soort topics geeft precies aan waarom ik nooit bijeenkomsten van hobbyclubs zal bijwonen. Of het nu om klapkarren, honden, brommers of klantklossen gaat, al die hobbyisten zijn net iets teveel bezig met hun ding en weten het zo goed. Afhankelijk van diverse omstandigheden staat onze klapkar een soort van strak tot zeer slap.....
Overigens veel plezier aan diegenen die dit wel leuk vinden!
Gelukkig dat wij geen hobbyclub zijn  :# dit is iets bloedserieus  :#

Gelukkig wordt er tijdens de klapweekenden vooral gekampeerd, wel worden tips uitgewisseld indien gewenst om eea mooier, makkelijker, en/ of leuker te maken. 
Gelogd

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #67 Gepost op: april 07, 2021, 01:35:57 pm »

We hebben het wel eens gehad dat mensen met een caravan bijdraaiden om te kijken. Maar met onze vouwwagen kan er weinig misgaan.  :I

We hebben dit in extreme mate gehad toen we voor de eerste keer met onze Kyte XL met Windforce een weekendje weg gingen. Was al in september en we bleven dicht bij huis: Camping de Puthof in Reijmerstok. Leuke camping overigens. Voor degene die de camping kennen: we stonden op het tweede, wat grotere veld. Stonden aardig wat caravans met mensen van bovengemiddelde leeftijd. Krijg je in het naseizoen. Er werden letterlijk stoelen gedraaid en verplaatst om goed zicht te hebben op die knutselaar met zijn vouwwagen. Dekzeil eraf, spanning erop, afstandsbediening erbij, knopje drukken en...... toen stond het gehele mannelijke deel van het clubje op ons perceel om te kijken wat dit nou weer was  :# :# Hun nog even gevraagd of hun voortent ook zo vlot stond  :H
Gelogd

LarsNL

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 330
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Gamedrive Classic (2021)
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #68 Gepost op: april 07, 2021, 03:40:40 pm »

Altijd leuk, ik stoor mij in ieder geval niet aan mensen die toekijken. Ik wil wel dat hij een beetje strak staat... 1 van de redenen waarom we voor een Aart Kok gekozen hebben en niet voor zn vierkante....  Komen uit een de Waard en die staan schitterend strak als je dat niet voor elkaar krijgt moet je wel een heel raar iemand zijn. Denk dat het met de Livingstone ook wel gaat lukken! en met wind op de eilanden ook wel zo prettig dat het niet alle kanten op gaat.

Maar ik ga echt niet bij andere mensen lopen zeuren hoe slecht het staat... moeten ze zelf weten! als ze wind onder hun doek krijgen en er scheurt iets...
Gelogd

Parker700

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 153
  • Merk Vouwwagen: Zambezi original 1998
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #69 Gepost op: april 07, 2021, 04:26:48 pm »

Onze klapper staat gelukkig (bijna) altijd snel en strak. 😇
Vroeger een de waard lepelaar gehad, stond ook strak.
Hardste gelachen met een Karsten tent: buren die hun stoel bijdraaide om te kijken hoe lang ik moest pompen.
Ik pakte 2 slangetjes uit de aanhanger waar een persluchtcilinder in verstopt lag: in 3 minuten klaar. 😎
Gelogd

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 559
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #70 Gepost op: april 07, 2021, 04:43:34 pm »

Zoveel mensen zoveel wensen. Dat is nu het leuke aan kamperen. Je kan helemaal uitleven in mooie caravans, vouwwagens en tenten met accessoires maar ook met een tent van twee tientjes op pad gaan. Het is maar net wat je budget is en hoe je wil kamperen. Ik zie mensen uren bezig met opzetten maar ook mensen die minder kritisch zijn. De een loopt de hele dag te poetsen en op te ruimen en de ander laat het zoals het is. De een is lekker actief bezig en gaat er op uit en de ander zit de hele dag voor de tent. Heerlijk om daar vanuit de klapstoel "iets" van te vinden.  :> :>
Gelogd

sevenup

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 190
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #71 Gepost op: april 07, 2021, 07:33:14 pm »

Zoveel mensen zoveel wensen. Dat is nu het leuke aan kamperen. Je kan helemaal uitleven in mooie caravans, vouwwagens en tenten met accessoires maar ook met een tent van twee tientjes op pad gaan. Het is maar net wat je budget is en hoe je wil kamperen. Ik zie mensen uren bezig met opzetten maar ook mensen die minder kritisch zijn. De een loopt de hele dag te poetsen en op te ruimen en de ander laat het zoals het is. De een is lekker actief bezig en gaat er op uit en de ander zit de hele dag voor de tent. Heerlijk om daar vanuit de klapstoel "iets" van te vinden.  :> :>

Is leuk inderdaad om te zien hoe iedereen verschillend kampeert.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #72 Gepost op: april 08, 2021, 08:27:57 am »

Onze klapper staat gelukkig (bijna) altijd snel en strak. 😇
Vroeger een de waard lepelaar gehad, stond ook strak.
Hardste gelachen met een Karsten tent: buren die hun stoel bijdraaide om te kijken hoe lang ik moest pompen.
Ik pakte 2 slangetjes uit de aanhanger waar een persluchtcilinder in verstopt lag: in 3 minuten klaar. 😎
Leuk. Wij hebben ook een Karsten tent. zaten ook cilinders bij. Maar ik had geen trek in moeilijk gedoe en zware cilinders meeslepen en die dingen dus verkocht. Dus pomp ik de tent heel snel op met een simpele Double Action pomp. Ik draai dan het ventieltje er uit en heb een passend slangetje op de pomp. Dan pompen een paar minuten, slangetje er af en ventieltje er snel weer in. Daarna verder op druk brengen met een gewone fietspomp.  :# Gaat echt behoorlijk snel. En de Double Action pomp is toch ook nodig voor de luchtbedden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #73 Gepost op: april 10, 2021, 09:16:13 am »

We hebben dit in extreme mate gehad toen we voor de eerste keer met onze Kyte XL met Windforce een weekendje weg gingen. Was al in september en we bleven dicht bij huis: Camping de Puthof in Reijmerstok. Leuke camping overigens. Voor degene die de camping kennen: we stonden op het tweede, wat grotere veld. Stonden aardig wat caravans met mensen van bovengemiddelde leeftijd. Krijg je in het naseizoen. Er werden letterlijk stoelen gedraaid en verplaatst om goed zicht te hebben op die knutselaar met zijn vouwwagen. Dekzeil eraf, spanning erop, afstandsbediening erbij, knopje drukken en...... toen stond het gehele mannelijke deel van het clubje op ons perceel om te kijken wat dit nou weer was  :# :# Hun nog even gevraagd of hun voortent ook zo vlot stond  :H

 :# :# :#
Gelogd

PatriciaFW

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Nu een Jamet, vanaf juli Aart Kok!
Re: Als een vaatdoek!!
« Reactie #74 Gepost op: mei 01, 2021, 10:12:32 pm »

Ik heb hem al verkocht en de nieuwe eigenaar zet hem keurig op. Ik ben trots op hem.
Heel goed! Wij hebben een nieuwe gekocht, eerste poging in juli :)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal