Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Op zoek naar een vouwwagen  (gelezen 13500 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #60 Gepost op: april 23, 2012, 10:36:37 am »

Ladies and gentlemen....... WE"VE GOT HIM!!!!!
Gefeliciteerd, ziet er heel goed uit. Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst.
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Miss BBQ

  • Gast
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #61 Gepost op: april 23, 2012, 11:14:39 am »

Het klapweekend is helaas een No-Go. Onze oudste is dat weekend jarig. Anders had ik het zeker in de groep gegooid.
We gaan één weekend later mits het goed weer wordt.

Hier zijn wat foto's uit de advertentie. We hebben zelf nog geen foto's gemaakt. We waren veel te druk met opzetten.

Geweldig nieuws, proficiat met jullie mooie klapper.

V.w.b. kamperen tijdens het Pinksterweekend, op Kom-es-an staan dan nog een aantal forumleden met hun vouwwagen die er met de Hemelvaart ook bij zijn.
Waaronder ondergetekende. Dus, tot dan...?
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #62 Gepost op: april 23, 2012, 11:17:15 am »

Van harte met jullie ROODmaster :>
veel kampeerplezier
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #63 Gepost op: april 23, 2012, 11:20:57 am »

Van harte met jullie ROODmaster :>
veel kampeerplezier

Goeie.... :H :H
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #64 Gepost op: april 23, 2012, 11:26:39 am »

Ik dacht al wanneer komt ie  ... Had hem alleen als eerste van Richard verwacht  :#

Nog eentje dan:

Pas maar op, smeer je maar goed in, want zo te zien aan de foto slaat het ROOD ook op het lichaam....
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #65 Gepost op: april 23, 2012, 11:43:21 am »

Ik had trouwens nog een tip gemist voor het ophalen van de vouwwagen. Een verloopsteker van 13 naar 7 polig. Nu maar zonder verlichting naar huis gereden. Het was gelukkig nog licht, dus vooral de richtingaanwijzers werden gemist.

Beetje jammer is dat mijn vrouw tijdens het opzetten een gaatje in de wagentent heeft gemaakt. Een naadje in de buurt van een rits scheurde uit. Dit moeten we dus nog (laten) maken. Verder moeten er nieuwe banden onder. Deze zijn nog origineel 8) maar ze zien er nog heel goed uit. Ze waren ook nog netjes op spanning gebleven.

Ik zit te denken om dit te combineren met een opzetinstructie bij Roadmaster, hoewel we het al aardig doorkrijgen. Gisteren namelijk thuis ook weer even geklapt, want we kregen de tent niet helemaal droog mee.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #66 Gepost op: april 23, 2012, 05:42:14 pm »

Een opzet instructie van Ad en Sandra is geen overbodige luxe..
En de wagen daar ff laten checken onderhoudsbeurt en je bent er helemaal klaar voor...

Doe Ad de groeten maar van Mr.roadmaster is het gelijk weer gezellig daar KK :K :zw
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #67 Gepost op: april 23, 2012, 05:44:43 pm »

Ik dacht al wanneer komt ie  ... Had hem alleen als eerste van Richard verwacht  :#

Nog eentje dan:

Pas maar op, smeer je maar goed in, want zo te zien aan de foto slaat het ROOD ook op het lichaam....
Helaas heb ik overdag niet al teveel tijd om op het forum rond te hangen anders , gelukkig ken  ik een paar gekken hier op het forum die mij wel kunnen vervangen met rake opmerkingen :P >:(
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #68 Gepost op: april 23, 2012, 06:44:58 pm »

Echt wel mooi zo'n rode Roadmaster. Je kan er zeker niet naast kijken op de camping als je een  W: of bier teveel uit hebt.

Veel plezier ermee.
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #69 Gepost op: april 23, 2012, 06:53:38 pm »

Helaas heb ik overdag niet al teveel tijd om op het forum rond te hangen anders , gelukkig ken  ik een paar gekken hier op het forum die mij wel kunnen vervangen met rake opmerkingen :P >:(
Eehm, Hij kwam van mezelf toen ik mijn profiel ging updaten.  :X
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #70 Gepost op: mei 14, 2012, 09:28:26 am »

Gisteren de vouwwagen opgehaald bij Roadmaster na een uitgebreide beurt. Een paar licht kromme buizen rechtgebogen of vervangen, een klein scheurtje gerepareerd en de wagen technisch nagekeken. Een flinke rekening, maar fijn dat alles nu tiptop is.

Gelukkig kwam er net een stel hun vouwwagen halen, dus we hebben kunnen meegenieten van een uitgebreide opzetinstructie.
Erg leerzaam, maar ook erg vermakelijk!

Nog 2 weken en dan is ons eerste kampeeravontuur! Zin in!
Gelogd

Smile

  • Gast
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #71 Gepost op: mei 20, 2012, 11:48:54 am »

Hallo,

Wij hebben een splinternieuwe ongebruikte Tago te koop; het betreft een "sneluitzetter", een waarbij je de voortent in een keer naar voren trekt en je alleen nog maar een tiental haringen hoeft te gebruiken. Deze wagen komt vanuit een faillisementsverkoop en is voorzien van extra's zoals een zijluifel (aanritsbaar en over de gehele breedte van de wagen) en een reservewiel. De vouwwagen heeft standaard 4 slaapplaatsen (op deksel en in de wagenbak (lattenbodem)).  Het enige dat ontbreekt is een zijwand, maar die is na te maken door elk tentenatelier/zeilmakerij en een slaapcabine aan het zitgedeelte. De vouwwagen is dus splinternieuw en nooit gebruikt....ruikt ook nog splinternieuw. Mocht je interesse hebben kan ik enkele foto's mailen. Vraagprijs ligt rond de 2300,- euro dus in de buurt van jullie budget (komen we wel uit).
Laat maar even weten. (foto bijgesloten).

Groet, Nico.

Gelogd

Dirk willem

  • Gast
Re: Op zoek naar een vouwwagen
« Reactie #72 Gepost op: mei 20, 2012, 12:24:09 pm »

smile, volgens mij hebben ze er al 1, maar ik denk dat 1 vd operators jouw link wel kan verplaatsen naar de afdeling verkoop...bij de weg je vw ziet er erg mooi uit
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal