Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte S in Offroad uitvoering  (gelezen 8349 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.266
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #15 Gepost op: mei 22, 2017, 06:57:05 am »

Erg mooie wagen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

groovieguitarguus

  • Gast
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #16 Gepost op: mei 28, 2017, 09:28:38 pm »

Zo zeg.... dat is een hele mooie combi!!! Wauw!!!!!!
Gelogd

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #17 Gepost op: mei 28, 2017, 10:31:09 pm »

Hoi,

Prachtige combinatie, ik zie dat je een alko disselwiel met weger hebt, hebben ze dat bij Holtkamper ingesteld of heb je dat zelf moeten doen? Nog veel plezier met je trailer.

Groetjes,
Jack
Gelogd

Teun

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 30
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #18 Gepost op: mei 29, 2017, 11:58:39 am »

Hoi,

Prachtige combinatie, ik zie dat je een alko disselwiel met weger hebt, hebben ze dat bij Holtkamper ingesteld of heb je dat zelf moeten doen? Nog veel plezier met je trailer.

Groetjes,
Jack

Die zat er op/hoort er bij. Of die weger separaat ingesteld moet worden weet ik niet. Ik heb de aangegeven waarde nog wel even vergeleken met het resultaat van de oude weger die ik nog had liggen en beiden geven vrijwel dezelfde uitkomst. Hij lijkt wel te kloppen dus! Weer een gemakje...  O0
Gelogd
3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition, voortbewogen door een Land Rover Defender

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #19 Gepost op: mei 29, 2017, 05:28:32 pm »

Hoi,

Dank je wel voor je antwoord.

Groetjes,
Jack
Gelogd

groovieguitarguus

  • Gast
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #20 Gepost op: mei 30, 2017, 08:06:15 pm »

Hele mooie externe aansluiting voor het Electra overigens!

Kunnen ze dit ook installeren bij oudere modellen?

Gelogd

Teun

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 30
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #21 Gepost op: mei 31, 2017, 08:44:30 am »

Dat lijkt me geen enkel probleem voor Holtkamper. Is overigens ook zelf goed te doen. Beetje recht toe, recht aan immers?  I:
Gelogd
3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition, voortbewogen door een Land Rover Defender

Teun

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 30
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #22 Gepost op: mei 31, 2017, 08:50:54 am »

Afgelopen weekend proefkamperen. Wát een fijne wagen zeg...
Paar kleine (verbeter)puntjes gevonden. Een permanente aansluiting voor de waterpomp bijvoorbeeld, in plaats van losse blokbatterijen (die natuurlijk altijd leeg zijn op een ongeschikt moment...)

Wat nog wel een vraag blijft: het invouwen met het WindForce systeem is nog geen echt succes. De tent wordt welhaast vacuüm gezogen, maar dichtklappen doet hij niet. Een klein zetje geven is bovendien niet genoeg om de tent wél dicht te laten slaan. Er moet echt serieus meegewerkt worden. Nu vind ik het systeem toch al overdreven voor een vouwwagen/tenttrailer (jammer dat HK niet de mogelijkheid biedt om een wagen zónder WindForce te nemen), maar als het dan ook nog niet goed werkt...

Wat zou ik mogelijk verkeerd doen? Alle risten zijn volgens mij goed gesloten. Zijn er verborgen kiertjes? Heb ik teveel bagage in de buurt van de pomp gestouwd? Iemand ervaring hiermee?
Gelogd
3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition, voortbewogen door een Land Rover Defender

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #23 Gepost op: mei 31, 2017, 11:05:00 am »

Met zo'n off road kampeer je toch alleen maar buiten de gebaande paden? Raar dat er überhaupt waterpompen, windforce en dat soort toestanden meegeleverd worden.
Zal eerder een koeierek of zoeklicht als speciale voorziening verwachten :#
Gelogd

pwg-van-ej

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 888
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #24 Gepost op: mei 31, 2017, 11:13:02 am »

Afgelopen weekend proefkamperen. Wát een fijne wagen zeg...
Paar kleine (verbeter)puntjes gevonden. Een permanente aansluiting voor de waterpomp bijvoorbeeld, in plaats van losse blokbatterijen (die natuurlijk altijd leeg zijn op een ongeschikt moment...)

Wat nog wel een vraag blijft: het invouwen met het WindForce systeem is nog geen echt succes. De tent wordt welhaast vacuüm gezogen, maar dichtklappen doet hij niet. Een klein zetje geven is bovendien niet genoeg om de tent wél dicht te laten slaan. Er moet echt serieus meegewerkt worden. Nu vind ik het systeem toch al overdreven voor een vouwwagen/tenttrailer (jammer dat HK niet de mogelijkheid biedt om een wagen zónder WindForce te nemen), maar als het dan ook nog niet goed werkt...

Wat zou ik mogelijk verkeerd doen? Alle risten zijn volgens mij goed gesloten. Zijn er verborgen kiertjes? Heb ik teveel bagage in de buurt van de pomp gestouwd? Iemand ervaring hiermee?
Om de pomp heen moet je wat ruimte laten... maar alle ritsen dicht??? ... die van de slaapcabine moet je alleen de horrits dichtdoen.. die andere moet je juist open zetten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Teun

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 30
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #25 Gepost op: mei 31, 2017, 11:26:46 am »

Hele mooie externe aansluiting voor het Electra overigens!

Kunnen ze dit ook installeren bij oudere modellen?



De aansluiting die je ziet is overigens voor de beide WindForce pompen. Net achter het wiel zie je nog iets 'blauws'. Dat is de aansluiting voor de keuken.
Gelogd
3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition, voortbewogen door een Land Rover Defender

Teun

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 30
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #26 Gepost op: mei 31, 2017, 11:29:12 am »

Om de pomp heen moet je wat ruimte laten... maar alle ritsen dicht??? ... die van de slaapcabine moet je alleen de horrits dichtdoen.. die andere moet je juist open zetten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ha! Dát zal meespelen!  'Braaf' als ik ben heb ik inderdaad álle ritsen dicht gedaan. Ook van de slaapcabine dus. En ik zal inderdaad wat meer ruimte maken rond de pomp.
Dank voor de tips!
« Laatst bewerkt op: mei 31, 2017, 11:31:05 am door Teun »
Gelogd
3DOG Scoutdog OffRoader Black Edition, voortbewogen door een Land Rover Defender

Polyidus

  • Gast
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #27 Gepost op: mei 31, 2017, 02:13:04 pm »

Hoi! Mooie tenttrailer! Ik merk bij het inklappen op Windforce dat zelfs een klein stukje rits dat open is blijven staan, het vacuüm teniet doet. Als alles mooi is afgesloten gaat het prima. Ik zet en vouw de wagen overigens meer manueel dan met Windforce.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

pwg-van-ej

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 888
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #28 Gepost op: mei 31, 2017, 02:14:56 pm »

Ha! Dát zal meespelen!  'Braaf' als ik ben heb ik inderdaad álle ritsen dicht gedaan. Ook van de slaapcabine dus. En ik zal inderdaad wat meer ruimte maken rond de pomp.
Dank voor de tips!
Voor die batterijen heeft Ewout (ejpwg) een oplossing voor... die heeft tie afgelopen VW weekend nog bij een andere Kyte erin gezet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

ejpwg

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 464
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL Windforce
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #29 Gepost op: mei 31, 2017, 02:28:44 pm »

Voor die batterijen heeft Ewout (ejpwg) een oplossing voor... die heeft tie afgelopen VW weekend nog bij een andere Kyte erin gezet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Je kunt de batterijen bak verwijderen en het snoer dat daar op zit rechtstreeks aansluiten op een 12 volts transformator
b.v. deze https://www.obelink.nl/crusader-omvormer.html?sqr=12volt%20omvormer&

als er een zwarte lijn op je snoer zit is dit de "-" kant, anders aansluiten en proberen
komt er geen water dan het snoertje andersom aansluiten  :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal