Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Kyte S in Offroad uitvoering  (gelezen 8289 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ejpwg

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 464
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL Windforce
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #30 Gepost op: mei 31, 2017, 02:30:49 pm »

Je kunt trouwens voor 2 versies van de trafo kiezen

de 30 VA / 25 Watt is voldoende
Gelogd

Lepperini

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 34
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #31 Gepost op: juni 01, 2017, 10:26:15 pm »

Afgelopen weekend proefkamperen. Wát een fijne wagen zeg...
Paar kleine (verbeter)puntjes gevonden. Een permanente aansluiting voor de waterpomp bijvoorbeeld, in plaats van losse blokbatterijen (die natuurlijk altijd leeg zijn op een ongeschikt moment...)

Wat nog wel een vraag blijft: het invouwen met het WindForce systeem is nog geen echt succes. De tent wordt welhaast vacuüm gezogen, maar dichtklappen doet hij niet. Een klein zetje geven is bovendien niet genoeg om de tent wél dicht te laten slaan. Er moet echt serieus meegewerkt worden. Nu vind ik het systeem toch al overdreven voor een vouwwagen/tenttrailer (jammer dat HK niet de mogelijkheid biedt om een wagen zónder WindForce te nemen), maar als het dan ook nog niet goed werkt...

Wat zou ik mogelijk verkeerd doen? Alle risten zijn volgens mij goed gesloten. Zijn er verborgen kiertjes? Heb ik teveel bagage in de buurt van de pomp gestouwd? Iemand ervaring hiermee?
Bij ons hetzelfde probleem. Wij moeten de vouwwagen ook een handje helpen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Lepperini

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 34
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #32 Gepost op: juni 01, 2017, 10:28:06 pm »

Afgelopen weekend proefkamperen. Wát een fijne wagen zeg...
Paar kleine (verbeter)puntjes gevonden. Een permanente aansluiting voor de waterpomp bijvoorbeeld, in plaats van losse blokbatterijen (die natuurlijk altijd leeg zijn op een ongeschikt moment...)

Wat nog wel een vraag blijft: het invouwen met het WindForce systeem is nog geen echt succes. De tent wordt welhaast vacuüm gezogen, maar dichtklappen doet hij niet. Een klein zetje geven is bovendien niet genoeg om de tent wél dicht te laten slaan. Er moet echt serieus meegewerkt worden. Nu vind ik het systeem toch al overdreven voor een vouwwagen/tenttrailer (jammer dat HK niet de mogelijkheid biedt om een wagen zónder WindForce te nemen), maar als het dan ook nog niet goed werkt...

Wat zou ik mogelijk verkeerd doen? Alle risten zijn volgens mij goed gesloten. Zijn er verborgen kiertjes? Heb ik teveel bagage in de buurt van de pomp gestouwd? Iemand ervaring hiermee?
Prachtige combi trouwens en heel veel plezier ermee.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Lepperini

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 34
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #33 Gepost op: juni 01, 2017, 10:30:19 pm »

Afgelopen weekend proefkamperen. Wát een fijne wagen zeg...
Paar kleine (verbeter)puntjes gevonden. Een permanente aansluiting voor de waterpomp bijvoorbeeld, in plaats van losse blokbatterijen (die natuurlijk altijd leeg zijn op een ongeschikt moment...)

Wat nog wel een vraag blijft: het invouwen met het WindForce systeem is nog geen echt succes. De tent wordt welhaast vacuüm gezogen, maar dichtklappen doet hij niet. Een klein zetje geven is bovendien niet genoeg om de tent wél dicht te laten slaan. Er moet echt serieus meegewerkt worden. Nu vind ik het systeem toch al overdreven voor een vouwwagen/tenttrailer (jammer dat HK niet de mogelijkheid biedt om een wagen zónder WindForce te nemen), maar als het dan ook nog niet goed werkt...

Wat zou ik mogelijk verkeerd doen? Alle risten zijn volgens mij goed gesloten. Zijn er verborgen kiertjes? Heb ik teveel bagage in de buurt van de pomp gestouwd? Iemand ervaring hiermee?
Bij ons hetzelfde probleem met onze nieuwe kyte s. Wij moeten ook een handje helpen en het gaat niet vanzelf zoals tijdens de uitleg bij holtkamper.
Ik dacht ook dat het lag aan teveel bagage.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Lepperini

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 34
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #34 Gepost op: juni 01, 2017, 10:30:48 pm »

Bij ons hetzelfde probleem met onze nieuwe kyte s. Wij moeten ook een handje helpen en het gaat niet vanzelf zoals tijdens de uitleg bij holtkamper.
Ik dacht ook dat het lag aan teveel bagage.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Prachtige combi trouwens en heel veel plezier ervan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

Lepperini

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 34
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #35 Gepost op: juni 01, 2017, 10:32:38 pm »

Om de pomp heen moet je wat ruimte laten... maar alle ritsen dicht??? ... die van de slaapcabine moet je alleen de horrits dichtdoen.. die andere moet je juist open zetten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oké wij hadden de slaapcabine"gordijnen" ook dicht. Misschien dat dat ons probleem ook was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #36 Gepost op: juni 01, 2017, 11:35:59 pm »

Afgelopen week voor het eerst met de Kyte S op pad geweest.
Geen probleem gehad met inklappen en slaapcabine was volledig dicht.
Wel ruime vrij gehouden om de twee pompen
Gelogd

katjakley

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 119
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Kyte S in Offroad uitvoering
« Reactie #37 Gepost op: juni 02, 2017, 01:33:09 pm »

Wij hebben ook ervaren dat inklappen een klein duwtje nodig heeft met name aan de voorkant. De achterkant trok hij wel omhoog. Wel ruimte overgelaten in de bak en alleen hor dicht bij slaapcabines). Toch raar dat het bij HK wel lukt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal