Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Combi-Camp achtertent  (gelezen 3329 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John-Bianca

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 18
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2013
Combi-Camp achtertent
« Gepost op: februari 09, 2014, 01:45:07 pm »

We hebben een Combi-Camp Country incl. achtertent. Lijkt ons erg handig voor spullen etc. maar zijn er ook mensen op dit forum die de achtertent gebruiken als slaapcabine? Dat zouden wij ook kunnen doen voor onze oudste dochter, maar dan moeten we het bijbehorende binnententje er nog bij kopen  ;).

Gelogd

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 813
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Combi-Camp achtertent
« Reactie #1 Gepost op: februari 09, 2014, 02:41:24 pm »

Wij hebben de Aart Kok Livingstone met achtertent. Deze wordt apart aan de vouwwagen geritst. Zodoende is het toch een aparte ruimte, afgesloten van de "leefruimte". Wij gebruiken hier geen binnentent in. Wanneer het bij de Combi-Camp een open ruimte is zoals bij Holtkamper kan ik me voorstellen dat je een binnentent wil. Maar wanneer het zoals bij de Livingstone een aparte ruimte is, is het niet noodzakelijk. De de Waard tenten hebben ook geen binnentent. Voor de temperatuur is het niet nodig. We gebruiken de vouwwagen in mei als het s'avonds en s'ochtends nog behoorlijk fris kan zijn.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Combi-Camp achtertent
« Reactie #2 Gepost op: februari 09, 2014, 03:46:52 pm »

Er zijn ook mensen die een pop-up-tentje in de achtertent zetten, schijnt precies te passen. Je bent er in ieder geval iets meer flexibel mee omdat je hem ook los kunt gebruiken.
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: Combi-Camp achtertent
« Reactie #3 Gepost op: februari 09, 2014, 06:34:54 pm »

Omdat het met een popup tentje nog wel eens extra warm is vanwege het extra tentdoek, gebruiken wij het binnententje van een coleman weekend 2. Dit (iglo) binnententje staat zonder haringen stevig en is maar 1.10 breed. Onze dochter slaapt erin op het deksel maar door de hoge kuip zou het ook prima in de achtertent kunnen staan. Mocht ze later "buiten" willen slapen, tentdoek er overheen en je hebt een buitentent ;)
Gelogd

John-Bianca

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 18
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2013
Re: Combi-Camp achtertent
« Reactie #4 Gepost op: februari 10, 2014, 09:36:39 am »

Dat vind ik wel een slim idee van het binnententje van Coleman! Tent kost nu 30 euro bij Obelink dus daar hoeven we het niet voor te laten ;).
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Combi-Camp achtertent
« Reactie #5 Gepost op: februari 10, 2014, 10:34:14 am »

Binnentent is ook niet noodzakelijk maar wel erg lekker omdat je anders op de ondergrond slaapt: de achtertent heeft geen vloer en tussen grond en wanden (en onder de wagen door) kan het aardig tochten. Oplossing met het lossen tentje heb ik vaker gezien en lijkt me inderdaad handig!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal