Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Trigano Odyssee, Gastenkabine ok al 1999?  (gelezen 619 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patrix

  • Gast
Trigano Odyssee, Gastenkabine ok al 1999?
« Gepost op: mei 31, 2019, 01:05:58 pm »

Hallo.

Wir overleggen een tweedehands Odysee te kopen, helaas is de markt daarvoor hier in Duitsland niet zo groot en het importeren uit Nederland niet gemakkelijk.
Nu heb ik hier een odyssee die we Zondag gaan bekijken, 1999 en de Foto’s zien er goed uit, matrassen en of toppers zullen wel nieuw moeten maar wat mij bezig houd is of er toen al de optie Gastenkabine bestond ? Ik vind geen kabine die ik zou kunnen na kopen en ook tweedehands niets 😕 de twee meiden zijn niet meer zo klein maar willen graag bij ons slapen, en ook de honden zijn rustiger als alles onder een dak is ;-)

Het moet voor ons de odyssee zijn vanwege het gemakkelijkere opzetten ( ik ben iets gehandicapt) een Jamet Arizona hebben we daarom verkocht.
Kan me hier iemand vertellen of het de moeite waard is te zoeken naar zo een kabine? Misschien bestond het gewoon nog niet ?

Bij voorbaat dank
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.665
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Trigano Odyssee, Gastenkabine ok al 1999?
« Reactie #1 Gepost op: mei 31, 2019, 04:11:54 pm »

Is er in Duitsland een kentekenplicht voor vouwwagens? Anders kan je toch gewoon in NL shoppen?

Los daarvan: bij mijn weten bestaat de gastencabine al lang, maar een losse passende gastencabine kopen kan problemen opleveren: het uitzoeken of het model gewijzigd is is erg ingewikeld.

Maar, een tweede slaapdeel in de wagenvak, levert voor de kids tochookeen bed op? Wij hebben 3 schatjes, twee sliepen er in het bec en de oudste in de ondertent. Misschien het overwegen waard?

Succes met je zoektocht!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 1998
Re: Trigano Odyssee, Gastenkabine ok al 1999?
« Reactie #2 Gepost op: juni 01, 2019, 09:45:31 pm »

Ik had een odyssee van 1998 met een gastencabine. In een andere kleur dan de vouwwagen dat dan weer wel. Ik heb mij er nooit aan gestoord. Ze staan af en toe op marktplaats en speurders
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal