Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Gelderland: Arnhem-Schaarsbergen: Recreatiepark Arnhem  (gelezen 3192 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
NL: Gelderland: Arnhem-Schaarsbergen: Recreatiepark Arnhem
« Gepost op: oktober 07, 2009, 08:37:29 pm »


We hadden een chalet dus we kunnen niet veel zeggen over het camping sanitair maar de chalet was goed schoon.
Er is een mooi zwembad met sauna turks stoombad en bubbelbad al met al goed en schoon.
Het water niet koud en in de zomer kan het dak open.
Wel 1 min puntje de snelweg is erg dichtbij dit is in een stacaravan niet erg maar in een vouwwagen zou ik mij daar denk ik wel aan ergeren.
Verder heb je Arnhem om de hoek dus winkel gelegenheid genoeg.

http://www.recreatieparkarnhem.nl/


  • Vriendelijkheid personeel:9
  • Sanitair:8
  • Schoonheid van de camping zelf:8
  • Animatie team:nvt
  • Voorzieningen:8
  • Eet gelegenheden op de camping:8


Let op dit is mijn mening/belevenis en die kan dus voor iedereen anders zijn.
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2010, 07:44:06 pm door Klavertjes »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Joseppe

  • Gast
Re:(Gelderland)Recreatiepark Arnhem
« Reactie #1 Gepost op: oktober 07, 2009, 11:19:13 pm »

in de zomermaanden is er wel een animatieteam die voor 3 leeftijdsgroepen een programma heeft en dit in een programmaboekje drukt op a4 formaat. echter zijn die tot begin september erg actief daarna zakt het terug ;), ik weet dit omdat ik vorig jaar zelf naar deze camping was met de zomervakantie, wilde dit even als aanvulling hier mee geven 8)
Gelogd

grietje19

  • Gast
Re:(Gelderland)Recreatiepark Arnhem
« Reactie #2 Gepost op: augustus 12, 2010, 12:13:15 am »

Dit recreatiepark was ons eerste vouwwagenavontuur, via marktplaats een vw gekocht, met scheuren in voordoek, en voor 1 weekje via vakantieveilingen kamperen. Vanaf 12.00uur waren we welkom en vanaf 12.20u stonden we in de rij om in te checken........................... tot 13.50u!!! Gelukkig hadden we ook de vistent van mijn man meegenomen waarin ons zoontje van 1,5 om 14.05 al kon slapen.

De camping zelf was groot. We hadden een zeer ruime kampeerplek, maar hadden niet op de plek van onze buurman moeten staan, want dan hadden we een gat in de voortent moeten maken, waar een boom doorheen kon. We zaten op een plek zo ver mogelijk weg van de snelweg. Deze hebben we overdag helemaal dan ook niet gehoord, maar ´s nachts als de wind verkeerd stond, wel.
De plaats naast ons was leeg, dus hier kon ook leuk gevoetbalt worden. Veel gras was er niet, maar vooral mos. Je moest hierdoor heel goed uitkijken dat je niet onderuit gleed, vooral als het nat was.
Doordat de camping min of meer in het bos ligt denk ik dat het er heerlijk koel is tijdens een hittegolf, maar als je zoals wij mindergoed (nou ja, 4 dagen volop regen) weer hebt, is het er wel koud. In een paar ingerichte bungalowtenten van het park zelf stond op een avond een cm of 5-10 water. Op onze plek was de afwatering wel goed. Plassen van 10 cm diep voor de tent waren met 30 minuten helemaal weg.
Het zwembad vond ik in vergelijking met de grootte van de camping middelmatig en doordat er een koepelvormige glazen dak overheen zat (deze kan open met mooi weer), echode het gillen en schreeuwen van de 12, 13, 14, 15jarigen erg door. Dit was natuurlijk niet het geval als het dak open was.
In iedere tent/caravan in ons straatje was er wel tenminste 1 persoon met buikgriep. Zo ook onze dochter en ze heeft beide bedden van de jamet arizona onder gespuugd. Onze overbuurvrouw gaf de schuld hiervan aan het zwembad, maar ik denk dat de openbare toiletten ook wel wat doen.
Ik heb de toiletdames enkel ´s middags de toiletten zien schoonmaken. Misschien was het toeval dat ik ze op andere tijdstippen nooit trof, maar ik vond de toiletten verder ook niet erg schoon en ging om deze reden expres om 16.30 douchen. Persoonlijk vind ik dat, wanneer er slechts ca 20 damestoiletten (verdeeld over 3 gebouwen) zijn, dat deze toch wel 3 keer per dag schoongemaakt mogen/moeten worden
Bij het restaurant, de kampwinkel en snackbar stonden draaimolens, raceauto´s en ballenautomaten waar je 0.50 ct of meer in moest gooien. Net iets teveel van het goede.
Onze kinderen hebben erg genoten in de vakantie, vooral van het animatieteam. Mijn dochter heeft het nog over die stoute meneer die.... en die grappige meneer die...
Daarom hebben wij, ondanks dat onze vakantie in het regen is gevallen, een geslaagde vakantie gehad.

De camping heeft een cijfer van de ANWB van een 8,9, maar ikzelf snap niet hoe ze daar aan komen. Van mij krijgen ze:

Vriendelijkheid personeel: 5 (dankzij blonde dame van dame receptie -2 punten)
Sanitair: 4
Schoonheid van de camping zelf: 7
Animatie team: 9
Voorzieningen: 6
Eet gelegenheden op de camping: 8
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:(Gelderland)Recreatiepark Arnhem
« Reactie #3 Gepost op: augustus 12, 2010, 11:11:22 am »

Wij kennen deze camping ook redelijk goed en het geluid van de snelweg vinden we erg mee vallen.
We hoorden er niet veel van en wij sliepen toen in een tent.
Plekjes zijn inderdaad mooi alleen zoals al gezegd is kan er wel eens een boompie in de weg staan en dat is verschrikkelijk balen
Gelogd
Jevipro
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal