Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Gelderland: Braamt: Camping Te Boomsgoed  (gelezen 2600 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Gast
NL: Gelderland: Braamt: Camping Te Boomsgoed
« Gepost op: mei 16, 2010, 09:08:43 pm »

Personeel: 10+ extra activiteiten zoals ponyrijden gratis aangeboden
sanitair: 5 Schoon maar veels teweinig aanwezig
speelmogelijkheden: 10 ( maar de speeltuin is voor kleine kinderen onder de 6 niet geschikt zonder begeleiding
plekken qua oppervlakte: 10
plekken qua vlakte van de plek: 4 tis een knollenveld maar wel leuk om je klapper te testen
verdeling vaste plekken en tourplekken:8 staan apart ( maar erg ...kijk maar eens zelf..)
omgeving: 8 (nog geen gebruik van gemaakt)
Ze krijgen van ons overall  een 8

Camping Teboomsgoed  Braamt
www.teboomsgoed.nl

Als eerste het veld zoals eerder beschreven is wel erg vol met gaten kuilen etc... maar wel erg groot en met veel zon ( als die schijnt)
Er is een manage waar je voor 10 euro een uurtje les kan krijgen, dus liefhebbers cap,laarzen ,kleding etc meenemen.
Er is ook een friture aanwezig met erg lekkkere frietjes wel met veel zout dus degene die van weining zout houden ff melden.
Het sanitair is minimaal aanwezig, maar was iedere dag dat ik er was schoon en proper, wel je eigen wc rollen meenemen.
Afwassen tja neem een grote parasol mee want als het regent sta je dus niet droog...wel gratis warm water.
Douchen kost 50 cent en duurt erg lang dus dat valt wel mee. alleen een haakje om je spullen op tehangen dus neem genoeg plastic zakken mee...
Een hangplek zoals in Aalten is er niet maar heb wel twee leuke kroegen  gezien in een soort slaapzaal/accomodatie..als die niet bezet zijn dan mss een optie om daar te gaan chillen...maar dat zal bij ons niet nodig zijn ...
een paar partytenten zowel verstandig zijn om s avonds nog wat langer buiten te zitten...

tot zover en jullie mogen zelf volgende week beoordelen of veroordelen..
Maar ik vind het een camping voor kidzz die zich moeten willen  kunnen uitleven een topcamping er kan en mag veel..
Jammer dat er geen visvijver aanwezig is anders wist ik het wel met Rory....
« Laatst bewerkt op: november 05, 2010, 02:11:14 pm door Klavertjes »
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Camping Teboomsgoed
« Reactie #1 Gepost op: juni 03, 2010, 09:51:07 pm »

  • Vriendelijkheid personeel:9
  • Sanitair:5
  • Schoonheid van de camping zelf:7
  • Animatie team:8 (Paardrijden voor de kinderen)
  • Voorzieningen:7
  • Eet gelegenheden op de camping:nvt

Deze camping bied zeker waar voor zijn geld.
Het is geen super camping met alles er op en eraan maar echt een droom voor meisjes van 8 die van paardrijden houden.
Ze hebben de paarden goed in orde je kunt zien dat ze goed verzorgt worden zover ik dit als leek kan bekijken natuurlijk.
Als je een les neemt dan maken ze zich er niet makkelijk vanaf en kijken goed na wat in dit geval onze dochter kan.
En zelf net iets er boven.

Het eten weten we niet want die hebben we daar niet gehad maar de ijsjes waren lekker. ;D


Waren er geen min punten tuurlijk wel maar niet van die grote om er niet te komen.
Er mogen wel wat meer douchen en wc's komen want het is vaak spits uur.
Al waren ze zeker schoon genoeg.
Wat ik een beetje raar vond is dat ik voor een dichte slagboom kwam toen we aankwamen op de camping. :?


Al met al een leuke camping als je van paarden houd en de kinderen zich zelf kunnen vermaken.







Let op dit is een mening en dus geen waarheid.
« Laatst bewerkt op: juni 03, 2010, 09:53:04 pm door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

screech

  • Gast
Re:Camping Teboomsgoed
« Reactie #2 Gepost op: juni 03, 2010, 10:15:53 pm »

Wij hebben hetzelfde gevoel als Alex.

Leuke camping voor het geld wat je betaald. Maar niet hetgeen wij vaak zullen bezoeken.
Overigens was de slagboom bij ons wel gewoon open
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal