Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte XL versus Kyte S  (gelezen 56692 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mustang

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 259
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018, ex Cocoon Aero 2013, ex Flyer 2004
  • wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #75 Gepost op: april 09, 2014, 05:44:11 pm »

hahahaha
Yep, een Aero. Compact, keuken (maakt niet uit welke je kiest) onderweg te gebruiken en een luifel als de Kyte, maar dan iets groter.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #76 Gepost op: april 09, 2014, 05:55:57 pm »

Frustrerend, inderdaad. is al de derde keer dat er zo iets aan onze neus voorbij gaat. De eerste keer een Cocoon Off Road. Adv stond 's avonds op MP, net nadat ik voor het laatst had gekeken rond 21 uur. Andere morgen vroeg meteen gebeld, maar was al verkocht. Tweede was een Cocoon MTT met Kyte kitchen van 2012. Reageerde erg vlot, maar stond er ook 's avonds op net nadat ik de pc uit had gezet. Andere ochtend meteen gemaild, maar geen reactie. 's Avonds nogmaals gemaild, nog geen reactie. Helaas geen tel. nummer erbij. Pas na 3 dagen een reactie. Maar toen was de wagen ook al verkocht. En bij deze Kyte hetzelfde. stond er al enige tijd op, maar niet eerder gezien. Afgelopen vrijdag gemaild. Andere dag nogmaals omdat er geen reactie kwam. Pas maandag ochtend een reactie. Toen weer terug gemaild, bod gedaan en vervolgens weer geen reactie. Nogmaals gemaild, niks. Gisteravond maar gebeld. Had er niet zoveel trek in omdat mijn Duits zo'n beetje nul is en het Engels ook niet om over naar huis te schrijven. Geen gehoor. Vanmorgen eindelijk gehoor. Door het enorme accent van de Duitser die Engels probeerde te spreken kon ik net opmaken dat er dus mensen komen kijken en ik weer op tweede plaats sta, net als vorige keren.
Misschien is dit het lot en staat er nog ergens een schitterende HK op ons te wachten, maar moet die nog in de verkoop komen.
wordt vervolgd.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

gateman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 130
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro S 2002
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #77 Gepost op: april 09, 2014, 06:44:22 pm »

:J  En daar kwam de stalen paal nog bij waar je met je scheenbeen op moet steunen om je bed in te komen. (Niet bij alle modellen, heb ik later begrepen.)
Overigens: de harde deksel is dan wellicht groot genoeg voor met z'n tweeën, maar de voortent die er bij zit is weer veel te groot voor twee en meer bedoeld voor een gezin van vier.

Wij hebben een Astro uit 2010 en de instap om in het bed te komen is makkelijker dan de Cocoon die we hier voor hebben gehad. De stalen paal is ons niet bekend We doen er inderdaad wat langer over om hem op te zetten maar hebben een ruime achter uitbouw die mee uitvouwt. Wij zijn juist voor de Astro gegaan i.v.m. de ruime voortent waar we in het voorjaar warm kunnen zitten. Dit vonden wij een groot gemis bij onze Cocoon.Maar goed de discussie ging niet over onze Astro. Balen Jelle. Jammer dat mensen soms zo traag in hun reactie zijn. Is mij al eerder opgevallen. Hoop dat er nog een mooie voor bij komt.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #78 Gepost op: april 09, 2014, 06:53:32 pm »

Wij hebben een Astro uit 2010 en de instap om in het bed te komen is makkelijker dan de Cocoon die we hier voor hebben gehad. De stalen paal is ons niet bekend We doen er inderdaad wat langer over om hem op te zetten maar hebben een ruime achter uitbouw die mee uitvouwt. Wij zijn juist voor de Astro gegaan i.v.m. de ruime voortent waar we in het voorjaar warm kunnen zitten. Dit vonden wij een groot gemis bij onze Cocoon.Maar goed de discussie ging niet over onze Astro. Balen Jelle. Jammer dat mensen soms zo traag in hun reactie zijn. Is mij al eerder opgevallen. Hoop dat er nog een mooie voor bij komt.
Zal ongetwijfeld wel weer iets langskomen. Maar is best zenuwslopend dat wachten. Wat dat betreft is mijn vrouw veel koelbloediger, die slaapt er niet minder om. We hebben wel een plan B om een goedkope tunneltent te kopen voor de komende zomervakantie, maar ik wil gewoon het liefst in een vouwwagen op vakantie. Alles moet anders in de topkoffer en de huidige auto is minder ruijm dan de vorige omdat we niet verwachten met een tent te gaan kamperen. En er gaan ook een paar opblaaskano's en attributen mee. Zal wel een fietsdrager achterop de trekhaak worden om de extra spullen mee te kunnen nemen. Gelukkig hebben we verder wel nog alle spullen uit onze tenttijd. Behalve de tent dan.
Het paasweekend zitten we een weekend in Duitsland vlakbij Emmen. Hebben de plannen om toch bij HK langs te gaan en zowel Cocoon Aero alsook de Kyte goed te bekijken. want doordat we ons nog niet hadden ingesteld op een Kyte was onze reactie op de Kyte wellicht toch iets te langzaam nog. En wie weet wat er gebeurt.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #79 Gepost op: april 09, 2014, 06:55:59 pm »

Jelle,
waarom stel je niet een Google Alert in, dan krijg je een e-mail zodra er ergens een Holtkamper Cocoon of Kyte (net wat je instelt)  aangeboden wordt.
Heb ik toentertijd ook gedaan voor de CC, werkt prima en je bent altijd 1 van de eersten.  :)

« Laatst bewerkt op: april 09, 2014, 06:58:19 pm door bensi »
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #80 Gepost op: april 09, 2014, 08:17:00 pm »

Jelle,
waarom stel je niet een Google Alert in, dan krijg je een e-mail zodra er ergens een Holtkamper Cocoon of Kyte (net wat je instelt)  aangeboden wordt.
Heb ik toentertijd ook gedaan voor de CC, werkt prima en je bent altijd 1 van de eersten.  :)


He, dat is een goeie, kende ik nog niet. Meteen aangemaakt. Maar of het helpt? Ik kijk al tig keer per dag op MP. Maar alles is welkom.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #81 Gepost op: april 09, 2014, 08:45:21 pm »

Je kunt er meerdere aanmaken, bijv. voor meer verkoop sites dan alleen MP
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #82 Gepost op: april 09, 2014, 09:25:43 pm »

Je kunt er meerdere aanmaken, bijv. voor meer verkoop sites dan alleen MP
Volgens mij gaat de melding die ik heb aangemaakt over alle sites. er was in ieder geval niet een vraag voor welke sites. Ik zal het zien zodra ik een melding binnen krijg.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #83 Gepost op: april 09, 2014, 09:32:53 pm »

Misschien dat je deze dan ook tegenkomt :

http://link.marktplaats.nl/797985889


Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #84 Gepost op: april 09, 2014, 09:39:14 pm »

Misschien dat je deze dan ook tegenkomt :

http://link.marktplaats.nl/797985889
Had ik al gezien, maar geen melding via Google gehad nog. Maar we zoeken een jongere HK.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #85 Gepost op: april 09, 2014, 10:00:44 pm »

Jelle, ik heb destijds ook geïnformeerd bij HK en gevraagd of ze op korte termijn inruil verwachtte. Misschien dat je daar zelf ook al aan hebt gedacht, maar wellicht kun je met ze afspreken dat ze je bellen als er een jonge wagen wordt ingeruild.


Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #86 Gepost op: april 10, 2014, 06:16:56 am »

Jelle, ik heb destijds ook geïnformeerd bij HK en gevraagd of ze op korte termijn inruil verwachtte. Misschien dat je daar zelf ook al aan hebt gedacht, maar wellicht kun je met ze afspreken dat ze je bellen als er een jonge wagen wordt ingeruild.
Heb het ze al eens gevraagd, maar kreeg de mededeling om hun site in de gaten te houden. En daar gebeurt niet zo veel. Maar volgend weekend naar Emmen, zal ik het nogmaals vragen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.246
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #87 Gepost op: april 10, 2014, 06:19:18 am »

Ik denk dat als je Herman Zomer zelf even vraagt dat hij je mail adres wel wil opschrijven zodat hij je kan mailen als er iets binnen komt.
Zal de koffie klaar zetten. ;)
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #88 Gepost op: april 10, 2014, 06:25:10 am »

Ik denk dat als je Herman Zomer zelf even vraagt dat hij je mail adres wel wil opschrijven zodat hij je kan mailen als er iets binnen komt.
Zal de koffie klaar zetten. ;)
Zal die naam onthouden.
 KK  daar hou ik je aan. :#
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

mars

  • Gast
Re: Kyte XL versus Kyte S
« Reactie #89 Gepost op: april 12, 2014, 06:53:30 pm »

Er staat een Kyte S op mp.
Al wel een bezichtiging gepland vlgs. de adv.

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal